Na 11 maanden nog niet zwanger... (deel 7)

07-06-2012 16:09 2139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 7 is geopend!!!!

Dat er maar weer veel zwangerschappen en gezonde baby's bij mogen komen....

Nieuwe schrijfsters welkom!!!!

NaamLftGestopt perBezig metBijzonderhedenSasky34September 2008ICSI waarschijnlijk door met eiceldonatie Meneer Dibbels30januari 2008 KIDna 2e ICSI mk Elmie34juli 2010 ICSI4 jan. start 2e ronde hope27juli 2011 zelf proberenbinnenkort 1e afspraak in het ziekenhuis NaamLftGestopt per Zwanger geworden viaUitgerekend opBijzonderhedenkinine29 augustus 2011 IUInovember 2013 2e poging Kreeftje7933september 2010 spontaanoktober 2013met hulp van ovulatie inductie Minouzz28december 2010 spontaanoktober 20134x mk gehad, spontane zwangerschap met hulp van progesteron en asperine M198231september 2010 ICSIOktober 2013 Sneeuwvlokkie31maart 20092e IVFjuli 2013 3e cryo NaamLftGestopt perZwanger geworden viaBevallen opBijzonderhedenStefje28 maart 2010 IUIDecember 2012 1e pogingStaal33November 2009 ovulatie-inductiedecember 2012 Met hulp van Groentjes toverpregnyl Andes32augustus 2009 IUIaugstus 2012 1e poging Miepjemol34

34nov'08

nov'08IUI

IUIaugustus 2012

augustus 2012 tweeling

tweelingGroentje29januari 2008 ICSIjuni 20123e poging Boem37mei 2009 ICSImei 2012 Marloes8427december 2009 Spontaanmaart 2012 Peet3536juli 2008 IVF/ICSI februari 2012 1e pogingImara39januari 2007IVF januari 2012 3e poging,mk na 2e poging Bridget2433November 2006 ICSI mei 20111e ICSI poging, dmv cryo'sHaLi27December 2007 Spontaan maart 2011 Peper7733Augustus 2008ICSIMaart 20111e ICSI pogingSpeculaas32November 2008 Spontaanjanuari 2011 Aaatje34

35Feb 2008

Jan 2012IVF MNC

IVF januari 2011

oktober 20123e poging

1e pogingJolyblue30September 2008Spontaandecember 2010 Melissa8327

28Jan. 2009

juli 2011 Spontaan

spontaanNovember 2010

juni 2012

Ronkel34

35Juni 2007

september 2010 Spontaan

spontaanseptember 2010

april 2013 4e ronde na HSG

Met hulp van Miepjes tovertestenSterremaud29juni 2008

okt 2011 ICSI

1e cryoseptember 2010

juli 2012 1e ICSI pogingWatson99134

35april 2008

jan. 2011 ICSI

ICSI augustus 2010

december 20111e ICSI poging

1e ICSI poging

Dikke voor onze opper topper Tazzle en alle anderen die hun grootste wens waarschijnlijk niet zullen zien uitkomen!
Ik had dat ook met niezen Minouzzz, dacht steeds dat ie eruit zou floepen... Miniminouzzz blijft gewoon 9 maanden in je buik plakken hoor .

Met mij gaat het heel goed, voel me beter dan ooit. Nergens last van (oke, af en toe 's ochtends misselijk). Kleine beweegt ook heel veel (erg fijn!), tis een flinke schopperd!
Ik heb de afgelopen tijd niet zoveel meegelezen, sorry daarvoor. Dus moet nog terug gaan lezen wat er allemaal gebeurt is.

Wel een knuffel voor Eva en alle anderen die het nodig hebben.

Hier gaat het al weer iets beter. Ben nog wel veel misselijk. Maar overgeven wordt minder. Alleen drinken is nog een hele klus om binnen te houden. En ik ben nog heel moe en slap.

Blaasontsteking is gelukkig nu wel weg. Maandag heb ik de 10 weken echo, maar ben dan al 11 weken. Blijft spannend.
Gelukkig dat het wat beter gaat Kreeftje!! Maar pittig is het wel.

Boem, ik kan me dat helemaal voorstellen, die verbazing bij de bevalling. Het is zo anders zwanger zijn dan na een normale bevruchting. De vanzelfsprekendheid die ik bij de meeste hoor na een spontane zwangerschap is tegelijkertijd mooi en jaloersmakend.

Kinine, wanneer mag je testen?

Minouzz, wat een mooie positieve droom! Wanneer is de combinatietest? En veel plezier morgen.

Eva, een knuffel voor jou! Succes als je doorgaat met eiceldonatie.

Sneeuw, wat fijn dat je zoveel minder moe bent!

M, nog een paar dagen. Ik tel met je mee af.

En wat fijn dat je cryo's hebt. En gewoon hier melden hoor!

Ze plaatsen altijd maar 1 cryo terug dus als de 2 uit het rietje goed ontdooien, zullen ze er 1 laten vergaan Er wordt in mijn eigen cyclus teruggeplaatst na een beetje hulp van clomid. Mijn cyclus is niet optimaal dus die hulp is wel nodig.

Zoals ik mij deze week voel, heb ik grote hoop dat ik er de volgende cyclus weer klaar voor ben. Ik hoop het zo want ik sta te trappelen!
Minouzz, beterschap! Hopelijk heb je vandaag weer een mooie echo.

Elmie, ik vind het heel erg raar dat als de cryo's allebei goed ontdooien ze er 1 'weggooien'. Dat is toch zonde! Ik zou daar veel moeite mee hebben.

Of wil jezelf ook niet het 'risico' op een tweeling lopen?

Fijn dat je goede hoop hebt!

Sneeuwvlokkie, wat fijn om te lezen dat het goed gaat en de kleine zo lekker beweegt!

Kreeftje, fijn dat het wat beter gaat!

Chaja, Tazzle

naar alle anderen!

Hier ben ik de dagen aan het aftellen tot dinsdag. Erg spannend vind ik het.
Even een egotje maar hij heeft een groeispurt gemaakt! Ik dacht 11 weken te zijn op.basis van laatste echo maar dat is ineens 11+5 aaaaahhhhhh! :-) zal het dan ooit goed gaan.
Minouzz, wat goed!!!!!! Ben superblij voor je.

M, ik werd een beetje verdrietig toen ze vertelde over de cryo die ze dan weggooien maar het beleid is echt 1 terugplaatsen en volgens mij vergoed de verzekering ook maar een tp van 1 embryo.

Hier slijmverlies sinds gisteren (als het goed is 5 dagen na eisprong). Hoe dan ook; mijn lichaam doet raar!
En trouwens, je droom klopte hè Minouzz, je bent verder dan je dacht :-)
Ja elmie t begint erop te lijken. Echo.was echt leuk enzo maar op de één of andere manier voelt t nog niet alsof t van mij is..

Ga je volgende maand beginnen met je poging? Zeker zonde van die cryo maar waarom vriezen ze dan niet apart in?
Apart hebben ze minder kans op een goede ontdooiing omdat ze van iets mindere kwaliteit zijn. Samen kan de 1 de ander versterken of elkaar en is er dus meer kans dat er een tp plaats kan vinden.
Minouzz, wat super fijn! Het klinkt erg positief! Heb je er nu vertrouwen in?

Elmie. Kan me voorstellen dat je daar verdrietig van word.

In het gesprek -voorafgaand aan ICSI- vertelde ze mij in het zkh, dat de cryo's altijd per twee op een rietje werden ingevroren. Waarop ik vroeg wat als ze allebei goed ontdooien, je mag er toch maar 1 laten terugplaatsen? De vpk zei toen dat er bij cryo's wel twee mogen worden teruggeplaatst. En dat je dan zelf mocht kiezen of je ze allebei of 1 laat terugplaatsen. Nu blijkt achteraf uit de brief dat ze alle drie op aparte rietjes zijn ingevroren. Dus ik hoef die keus niet te maken.

Maar ik zou er zelf echt niet 1 willen weggooien als ze beiden goed ontdooien. Dus als je dat ook niet wilt, zou ik er nog maar eens over beginnen in het zkh. De kans dat er eentje blijft plakken is dan toch ook groter lijkt mij? Ze kunnen natuurlijk ook beiden blijven plakken.
Ben helaas ongesteld geworden... Eerste poging dus mislukt. Kom snel wat uitgebreider schrijven en reageren.
Ben ik weer. Had geen verwachtigingen deze poging, zeker niet na het gesprek met de gyn, maar ja hoop is er toch. Was gister wel een beetje verdrietig, ook omdat dit mijn laatste kans was om voor mijn 30e zwanger te raken, iets wat ik graag wilde.. Nu hoop ik dan op mijn 30e zwanger te raken, ik ga er gewoon voor! Ben de tweede wachtweek gelukkig vrij relaxed doorgekomen, dus kom maar op met die volgende iui!

Vroeg me trouwens af of iemand weet of het kwaad kan om alcohol te drinken na een iui? Ben waarschijnlijk een dag of 2 er na jarig en het gaat echt opvallen als ik geen wijntje drink..

Minouzz, wat gaaf dat miniminouzz zo lekker groeit! Ik hoop echt met je mee dat hij lekker blijft zitten waar hij zit.

Kreeftje en m1982, hoop op goede echo's volgende week, spannend!

Elmie, mooi dat je je weer beter voelt. We gaan er voor de volgende cyclus!
Jammer kinine! Hebben jullie nog wel een gesprek over deze IUI gehad? was toch een vaag verhaal zo.

Over alcohol geen idee. Doe waar je je goed bij voelt denk ik.

Gister nog avonturen meegemaakt om hoestdrank. Mag uiteraard niets dus had iets homeopatisch voor zwangeren meegehad. Staat er thuis dat er per dosis 100mg alcohol in zit. T was op suikerbasis dus zal wel vergisting zijn maar ik moet dat niet. En dat vonden ze raar.

Stel ik me nou aan?

Overigens gister nog een echo gehad want de data verschilde nogal veel van me 9 WK echo ben bijgesteld weer naar 11+3 gister en dat komt exact uit met me ovulatie en de datum die ik al dacht.
Ja was heel vaag. Kon gisteren niet meer bellen dus wordt maandag, heb dan wel wat vragen inderdaad.

Ik vind niet dat je je aanstelt overigens. Je schrijft net naar mij dat je moet doen waar je je goed bij voelt. Dat geldt voor jou dus ook! Jammer dan dat ze het raar vonden.

Zou zelf het liefst trouwens ook geen alcohol drinken na mn iui maar ik ga m'n verjaardag wat groter vieren dan anders en ben normaal best wel van de wijntjes. Als ik nu niks ga drinken gaan vrienden dat doorhebben en heb geen zin in lastige vragen.. Maak me daar best wel druk om.
*persoonlijk alcoholvrij geneuzel*
Haha hebben ze niks doorgehad toen? Wel slim van dat 0,0% bier!!

Zal eens kijken of ik alcoholvrije wijn kan vinden, bedankt voor de tip! Ja, dat verantwoorden is waardeloos hè? Was handiger geweest als ik niet zo van wijntjes hield! :-)
Bij de Gall&Gall verkopen ze een rosé alcoholvrij.

Of ze t toen echt door gehad hebben geen idee, niemand die er naar gevraagd had. Beleefdheid of stomheid..?!
Balen dat het niet gelukt is Kinine. Ik hoop dat de volgende poging wat beter verloopt, mét bijbehorend resultaat uiteraard!

Mijn fertiliteitsarts zei altijd dat ik gewoon alcohol mocht drinken. Ik geloof max 6 'eenheden' per week. Alcholvrije wijn verkopen ze bij de meeste slijterijen. Ik vond ze niet heel erg lekker, maar het werkt prima voor het doel zoals jij het bedoelt
Kinini, balen dat het niet gelukt is En 30 worden en nog geen moeder/zwanger zijn vond ik ook erg moeilijk en confronterend. Ben inmiddels 31 en vond die verjaardag ook heel moeilijk nog steeds zonder kindje/ of zwanger. Maar nu ben ik eindelijk zwanger en als het goed blijft gaan voor mijn 32e moeder. Elke verjaardag denk je weer een jaar ouder en nog geen moeder of zwanger. Zo ook elke kerst. Maar blijf hoop houden! Er worden genoeg vrouwen met de MM zwanger. Zie ook hier. Alleen duurt het allemaal veel langer dan je voor ogen had en dat valt niet mee.

En over alcohol na de IUI, ik zou het niet doen. Stel dat blijkt dat je zwanger bent, dan heb je waarschijnlijk spijt dat je gedronken hebt en voel je je schuldig. Is het feestje bij jezelf thuis? Dan zou ik indd ook alcohol vrije wijn voor jezelf kopen. En dan voor jezelf in de keuken de alcohol vrije variant inschenken. Dan valt het niet op.
Stefje, lekker is inderdaad niet belangrijk, als het er maar uit ziet als wijn!

Het feestje is niet mij thuis dus dat maakt het iets lastiger maar m'n man is van de drankjes dus dan gaan we maar samen stiekem doen!

M, je gaat er niet van uit hè als je met de pil stopt. Had wel rekening gehouden met een paar maanden maar langer ook niet. Inderdaad confronterend dat soort dagen. Ik heb zeker hoop maar het duurt inderdaad te lang soms.

Kan me voorstellen, dat nu het bij jou zover is, het misschien moeilijk te bevatten is. Heb je al kwaaltjes? Straks heb je weer een echo, lijkt me echt supermooi om je kindje te kunnen zien!
Balen Kinine, ondanks dat je het misschien wel verwachtte.

Qua alcoholgebruik, lastig. Ik drink zelf bijna nooit dus ken het probleem niet.

Minouzz, gewoon je gevoel volgen en als mensen vinden dat je je aanstelt. Pech gehad. Makkelijk gezegd hè?!

Nog 2 dagen M!!

Hoe is het met de anderen?

Mijn cyclus is echt raar deze maand. Eerst 4 dagen 'na-eisprong-temperatuur' en nu weer 2 dagen 'voor-eisprong-temperatuur'. El zegt dat ik het los moet laten maar dat lukt me niet zo goed. Wil gewoon weten wanneer ik ongeveer ongesteld word zodat ik weet wanneer we ongeveer weer verder kunnen.
Kinini, balen zeg dat je ongesteld bent geworden. Komende maand dus de tweede IUI? 30 is idd altijd zo'n magisch getal, I know... maar hopelijk dan mama worden als je 30 bent:-)))

Minouzz, fijn dat je een goede echo hebt gehad!!! Bijna 12 weken!!!!

M, Dinsdag de echo! Spannend hoor, nog een paar nachtjes wachten totdat jullie t hartje zien kloppen!

Sneeuwvlokje, hoe gaat t met je? Ben je nu al over de helft?

Dibbels, over een week weer starten, toch? Hoop zo op een mooi resultaat!!!!

Sasky, hoe voel je je? Enig idee wanneer jullie nog een poging willen starten?

Elmie, balen dat je cyclus een beetje van slag lijkt. Want snap dat je zo snel mogelijk weer verder wilt!

Liefs!!!
Elmie vervelend dat je lichaam zo van slag is. Niet een klein griepje dat je temperatuur niet goed te bepalen is?

M nog 1 nachtje!

Dibbels fijn dat jullie bijna weer starten en misschien toch beladen.. Krijg je overigens nog iets van hormoonondersteuning?

Kinini 30.. Tja kan er nog niet over meepraten maar dan maar op je 30ste moeder worden.,

Hier vandaag weer aan t werk. Ben alleen een wrak gezien ik nu 3x p nacht wakker werd doordat ik ziek was. Heb wel veel bijgeslapen overdag maar is natuurlijk nooit voldoende. Vandaag mijn laatste dag progesteron en aspirine. Morgen 12 weken. Nu gaat het erop aan komen voor mn gevoel. Ga t pas ook bekend maken bij 14/15 weken.
Elmie, balen dat je cyclus van slag is. Je wilt toch graag weten wanneer je verder kunt.

Kinine, alvast een fijne verjaardag!

Minouzz, wat fijn dat je morgen de magische 12-weken grens over bent! Kan me voorstellen dat het nu ook weer spannend is zonder de medicatie.

Dibbels, deze maand is het zover hè? Spannend! Ik duim voor jullie.

Chaja, Tazzle, Sasky

Met mij gaat het goed. Weinig kwaaltjes (wat me onzeker maakt) alleen heel erg moe. Ook super slecht geslapen afgelopen dagen. Morgen de echo, ben erg zenuwachtig. Heb hier inmiddels begrepen dat 'geen bloed' niet automatisch goed betekend. Ik kijk er zo naar uit om een kloppend hartje te zien, maar ik houd er ook rekening mee dat het ook niet zo kan zijn.

Verder ben ik lekker aan het plassen voor MvM.
M, heel veel succes morgen!! Hoe laat moet je in het zh zijn?

Ik kom morgen even bijkletsen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven