Mode & Beauty alle pijlers

Goede shampoo

06-03-2013 17:33 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik irriteer me aan mijn hoofdhuid en haar. Ik heb roos (niet heel ernstig maar donker haar dus je ziet het goed) maar ook snel vet haar. Ik zoek eigenlijk een anti roos shampoo die mijn haar niet vet maakt en wat volume geeft.

Kan iemand mij helpen?

O ja, niet duurder dan 5 euro, tenzij het de meest geweldige shampoo ever know to mankind is.

Vast bedankt!
Aantal jaar geleden had ik extreem last van roos, en ik kreeg van alle anti-roos shampoo's nog eens extra vet haar en extra roos.
quote:GreetBilspleet schreef op 08 maart 2013 @ 19:44:

Dat zou ik ook zeggen als ik kapster was geweest.2 kapsters hebben mij gezegd dat het geen zak uitmaakt.
Inderdaad misschien heeft jou haar niets aan al die toevoegingen en heb je makkelijk en gezond haar dat dat niet nodig heeft.

Mijn haar is dun en breekbaar en goedkope shampoo werkt bij mij echt niet.

Mijn haar heeft juist echt wat extras nodig.

Ik denk dat er echt wel verschil is maar dat niet elk haar dat nodig heeft!
Omdat ik dun steil haar heb wat ook opeens blond geverfd is gebruikte ik altijd de dure producten van de kapper o.a Sebastians, sexy hair, nexxus. Ik dacht la het duur is werkt het goed. Maar tegendeel is waar, van sommigen kreeg ik jeuk op mijn hoofd. Na even op internet t hebben gezocht kwam ik op palmolive naturals. Grote fles voor 1,99. Weg is de jeuk.
Ga ipv naar de drogist eens naar de apotheek, die kunnen je goed voorlichten.

Zij weten welke werkzame stof je nodig hebt voor je roos.

De shampoo van Vichy werkt heel goed.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-06-2017 15:38
Reden: spam
0.00% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven