Het wakkere kletstopic!

20-01-2013 18:23 2999 berichten
. Ik wordt niet bezongen door N&S. En mijn echte naam komt ook nergens ter wereld voor.

Voor de rest gaat alles goed hier.
Makkelijk ook voor jongste. Krijg iedere kerst een nieuwe fles.
Alle reacties Link kopieren
Haha ik vind het vier ielige sprietjes
quote:Jonari schreef op 09 maart 2013 @ 01:38:

Nou, mijn dijen vallen wel mee, maar mijn buik is tegenwoordig ook vrij voloptueus.Hier net andersom, Jo. Buik blijft nog net binnen de perken maar dijen dijen uit hier...
Ik heb voor mijn verjaardag van hem een fles 'WISH' gekregen van Chopard. Ook zo heerlijk.
Ik ben echte Chanel fan. 5 vind ik het lekkerst. Heb ook 19 poudré, mlle coco en eau tendre.
Die ken ik niet. Ik ben van de zware luchten, had jarenlang Poison.
Opium ook Moos?
Mijn man heeft mij vandaag getrakteerd op massage-olie van Kneipp. En hem ook gebruikt! Heerlijke aroma, en de massage was ook geweldig. Maar het had niets te maken met internationale vrouwendag, Was een persoonlijke ingeving van Luckyjan.
Ja die had ik daarvoor heel lang. Tot ik een keer een fles lief flikkeren, over de tafel, vloerbedekking. Hebben jarenlang die lucht geroken. Ben er nu zo wat allergisch voor.
Volgens mij heeft mijn man ook niet aan internationale vrouwendag gedacht. Ik trouwens ook niet.....
Vreselijk Moos, kan me voorstellen dat je die lucht niet meer kan harden dan.

Lucky you luckyjane!
quote:Jonari schreef op 09 maart 2013 @ 01:52:

Volgens mij heeft mijn man ook niet aan internationale vrouwendag gedacht. Ik trouwens ook niet.....W. Heeft er nog nooit van gehoord. Hij vindt dat het altijd vrouwendag is.
Coco is ook heerlijk. Die had ik ook, maar die heeft oudste verkocht voordat ik hem kon gebruiken. Maar Chanel is inderdaad favoriet hier.
Ik heb er zelf trouwens ook niet aan gedacht. En nu is die alweer voorbij. Wat een pech.
Coco vind ik ook lekker. Maar te duur om voor mezelf te kopen.
Ik las laatst dat 5 veranderd zou worden van samenstelling omdat er een stofje in zit wat allergieën veroorzaakt.
quote:Mocy schreef op 09 maart 2013 @ 01:54:

Ik heb er zelf trouwens ook niet aan gedacht. En nu is die alweer voorbij. Wat een pech.Moeten we weer een jaar wachten Moos.
Nee hoor. In mei is 't weer Moederdag...
Lieve dames, ik ga mijn bed opzoeken.

Tot gauw weer!
quote:Jonari schreef op 09 maart 2013 @ 01:57:

[...]

Moeten we weer een jaar wachten Moos.

Ik schrijf gelijk de datum op!

Trustuh Jootje.
Slaap lekker Jo!
Trusten Jo.
Welterusten dames!
goedemorgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven