Zelfgemaakte soep, hoelang blijft dat goed?

08-07-2012 12:39 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, zie titel.

Ik vroeg me het zomaar af. Ik heb nu zelfgemaakte tomatensoep bijvoorbeeld, hoe lang houden jullie dat in de koelkast?

Na hoeveel tijd durf je hem niet meer te eten en gooi je zoiets weg?
668, the neighbour of the Beast
Als er vlees in zit: gehakt blijft gaar 4 dagen goed, kip ook geloof ik. Wel moet je niet de hele pan verwarmen, maar gewoon wat je gebruikt overscheppen in een kleiner pannetje. Als er geen vlees in zit: ruiken en proeven en daar op vertrouwen.
Hallo

Weet iemand hoe het zit met tomatensoep in een pan met courgette er doorheen en NIET in de koelkast bewaard ?

Het is nu vrijdag, de soep is van woensda. Het ziet er nog goed uit en ruikt ook nog goed
Als het nog goed ruikt en smaakt kun je het nog eten hoor. Smakelijk!
quote:mamamelanie schreef op 08 maart 2013 @ 11:40:

Hallo

Weet iemand hoe het zit met tomatensoep in een pan met courgette er doorheen en NIET in de koelkast bewaard ?

Het is nu vrijdag, de soep is van woensda. Het ziet er nog goed uit en ruikt ook nog goedAls het er goed uitziet en goed ruikt zou ík het proberen. Ik doe het wel vaker nl.
quote:jusa schreef op 08 juli 2012 @ 12:41:

Ene dag maken, volgende dag nog eten, rest in de diepvries.Dit (ook al ben ik een beetje mosterd )
Trouwens, ik vries verse soep altijd per portie in en als ik dan 's avonds soep wil eten haal ik het die ochtend uit de diepvries en laat het in de koelkast rustig ontdooien. Hoef je t 's avonds alleen maar op te warmen. Niks geen werk aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven