Bar Too Much *****203****
zondag 10 maart 2013 om 13:15
quote:Solomio schreef op 10 maart 2013 @ 13:11:
[...]
Uiteraard. Ho ho Mir, niet boos zijn op je verjaardag, pak mijn orkessie en maak plezier met je jongens en de buren. Van de polonaise maak je dan opnames en die stuur je weer op voor de langste digitale polonaise voor de "nieuwe" koning alles heeft weer een doel, zo je ziet.....
[...]
Uiteraard. Ho ho Mir, niet boos zijn op je verjaardag, pak mijn orkessie en maak plezier met je jongens en de buren. Van de polonaise maak je dan opnames en die stuur je weer op voor de langste digitale polonaise voor de "nieuwe" koning alles heeft weer een doel, zo je ziet.....
zondag 10 maart 2013 om 13:23
Wies, nu weet de hele flat het, en de overburen, en die zetten het dan weer op FB en dan weet de hele wereld het.
Nou ja, de jongens deden net of er vandaag niks bijzonders aan de hand was en dat kon ik vanochtend even niet hebben.
Nu zijn ze met buurvriendin naar de stad om een cadeautje te kopen en toen ik beneden koffie dronk hebben ze met buurvriendin slingers opgehangen.
Nou ja, de jongens deden net of er vandaag niks bijzonders aan de hand was en dat kon ik vanochtend even niet hebben.
Nu zijn ze met buurvriendin naar de stad om een cadeautje te kopen en toen ik beneden koffie dronk hebben ze met buurvriendin slingers opgehangen.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 10 maart 2013 om 15:20
ZXie je wel Mir, maakt niet uit op wat voor manier, maar het is nu toch wel fijn, dat jouw jongens er iets aan gaan doen..... jammer, dat ze er niet voor deze dag aan gedacht hebben......
Jootje, ik las het gisteravond, waren jullie met z'n tweetjes???
Ik ga gauw weer naar beneden, de dweilpauze is vast wel bijna afgelopen.......
Jootje, ik las het gisteravond, waren jullie met z'n tweetjes???
Ik ga gauw weer naar beneden, de dweilpauze is vast wel bijna afgelopen.......