Bah een kater kan niks binnenhouden.

zondag 10 maart 2013 om 14:20
Gisteren uitgegaan, blijkbaar teveel gedronken. Had ook weinig gegeten. Was pas 7 uur smorgens thuis. Meteen in slaap gevallen ben om 10 uur al wakker geworden, heb overgegeven en ben gaan douchen. Sinds toen kan ik niet meer slapen van de miselijkheid. Ik heb niet echt hoofdpijn ofzo het is echt misselijk. Mijn maag kan niks verdragen maar ik heb dorst. Zelfs water geef ik weer over. Wat kan ik doen?
zondag 10 maart 2013 om 14:24
Blijf dan als het kan zo lang mogelijk in bed
Neem een stevig ontbijt
Eet veel vers fruit. Vooral vruchtensappen zijn gezond
Ga niet direct in de felle zon zitten, hierdoor kan uw hoofd nog harder gaan kloppen
Drink geen koffie. Net als alcohol onttrekt het vocht aan het lichaam waardoor je nog meer hoofdpijn krijgt
Neem een stevig ontbijt
Ga niet direct in de felle zon zitten, hierdoor kan uw hoofd nog harder gaan kloppen
Drink geen koffie. Net als alcohol onttrekt het vocht aan het lichaam waardoor je nog meer hoofdpijn krijgt
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 10 maart 2013 om 14:26
Voor veel anti-katermethodes is geen wetenschappelijk bewijs. Het gaat om huis-tuin-en-keukentips of eigenschappen van voedingsmiddelen die gunstig zouden kúnnen uitwerken bij een kater. Zo zou een eitje op de nuchtere maag bijvoorbeeld goed zijn. Dit kan inderdaad wel eens waar zijn, omdat eieren veen cysteïne bevatten; dit aminozuur gaat een overschot aan slechte stoffen tegen. Zout voedsel zou ook helpen, omdat zout vocht helpt vasthouden. Maar zoals gezegd: wetenschappelijk bewijs is er echter niet.
Slapen en pijnstillers
Heb je een kater, probeer dan zoveel mogelijk te slapen. Dit geeft je lichaam de kans zich te herstellen. Drink tussendoor voldoende water en vooral geen koffie: cafeïne droogt je nog verder uit. En hoewel je er misschien niet aan moet denken, is het verstandig om toch wat te eten.
Mocht je de neiging hebben om pijnstillers te slikken om je kater te verdragen, wees dan voorzichtig. Heb je echt veel gedronken, dan ben je de dag erna vaak nog niet volledig nuchter. Pijnstillers en paracetamol kunnen in cominatie met alcohol schadelijk voor je zijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

zondag 10 maart 2013 om 14:36
Cola zonder prik, af en toe een klein slokje. Verder gewoon uitzitten, het gaat vanzelf weer over. Je lichaam reageert alsof het vergiftigd is(is het ook enigszins), daar hoort overgeven bij.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.

zondag 10 maart 2013 om 14:55
quote:Sophiaaaaa schreef op 10 maart 2013 @ 14:21:
Als een kater niks kan binnenhouden moet je er mee naar de dierenarts. Als jij een kater hebt, en daardoor niks kan binnenhouden moet je het gewoon uitzitten. Probeer af en toe een slokje water/thee en neem een paracetamol.
Las alleen de topictitel en wilde ook meteen al adviseren: naar de dierenarts!!!
Als een kater niks kan binnenhouden moet je er mee naar de dierenarts. Als jij een kater hebt, en daardoor niks kan binnenhouden moet je het gewoon uitzitten. Probeer af en toe een slokje water/thee en neem een paracetamol.
Las alleen de topictitel en wilde ook meteen al adviseren: naar de dierenarts!!!
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
zondag 10 maart 2013 om 16:32
quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 maart 2013 @ 14:24:
Neem een stevig ontbijt
Drink geen koffie. Net als alcohol onttrekt het vocht aan het lichaam waardoor je nog meer hoofdpijn krijgtZe heeft niet eens hoofdpijn!
Neem een stevig ontbijt
Drink geen koffie. Net als alcohol onttrekt het vocht aan het lichaam waardoor je nog meer hoofdpijn krijgtZe heeft niet eens hoofdpijn!
zondag 10 maart 2013 om 16:33
Bij mij helpt veel water drinken voor het slapen gaan helaas niet. Tegen de misselijkheid valt niet zoveel te doen. Rustig op de bank liggen en de ellende uitzitten. Eventueel zou je Domperidom (of een ander anti-misselijkheidsmiddel) kunnen nemen. En de volgende keer idd minder drinken, maar daar heb je nu niks aan. Sterkte!
I am surrounded by morons
zondag 10 maart 2013 om 19:03
Trouwens, hoeveel geld geef jij uit aan drank als je gaat stappen?
Ik bedoel; je kan wel gaan stappen, maar je hebt geen geld om naar het concert te gaan van Beyonce of merkkleding te kopen enz. enz .... ????
AH stikt van de 16jarige cassieres... iets voor jou misschien? Geld komt niet uit de hemel vallen helaas
Ik bedoel; je kan wel gaan stappen, maar je hebt geen geld om naar het concert te gaan van Beyonce of merkkleding te kopen enz. enz .... ????
AH stikt van de 16jarige cassieres... iets voor jou misschien? Geld komt niet uit de hemel vallen helaas

zondag 10 maart 2013 om 22:25
Voel me al stukken beter. Heb veel geslapen en kan eindelijk weer drinken binnenhouden. Ik zei net nog ik drink nooit meer lol.
@ Whiiee ik ben bezig met baantje zoeken, heb toevallig paar dagen geleden nog een topic geopend over soliciteren bij de AH loep me maar. Ik weet heus wel dat geld niet uit de hemel komt vallen.
@ Whiiee ik ben bezig met baantje zoeken, heb toevallig paar dagen geleden nog een topic geopend over soliciteren bij de AH loep me maar. Ik weet heus wel dat geld niet uit de hemel komt vallen.