Sweet sin Amerikaans eetwaar

04-03-2013 19:01 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zonde onder het Amerikaans eetwaar zijn poptarts. Ik lust zeker niet alle smaken en niet ten alle tijde. Maar op z'n tijd kan ik deze absolute troep wel genieten.

Wat is jouw zoete 'zonde' onder het Amerikaanse eetwaar?
Ik ben niet zo'n zoetsnoeper, maar ik heb wat hartige dingen die ik in de usa lekker vond en hier mis:

pepperjack kaas

mesquite bbq chips

relish (soort augurkprutje voor op 'n hotdog)
oh, ik had er wel 'n keer 'n twix-ijsje gegeten wat ik erg lekker vond en toen haalde ik die hier, maar hier was de samenstelling/smaak anders en minder lekker
quote:fleetwood schreef op 10 maart 2013 @ 10:33:

Grappig dat het hier met zoveel enthousiasme onthaald wordt, ik ga over een aantal weken op vakantie naar Amerika en hoewel ik daar ontzettend veel zin in heb - zie ik echt op tegen twee weken zoveel zoetigheid!je hoeft geen zoet te eten, doe ik ook nauwelijks, en gelukkig genoeg hartige snacks te vinden!
Ik ben ook benieuwd naar de M&M's Pindakaas. Bij de Jamin Hoogcatherijne zag ik ook een 'hoek' vol Amerikaans snoepwaar. Maar persoonlijk vind ik het assortimen daar een beetje saai. Op de M&M's peanutbutter na dan ;)).
quote:elninjoo schreef op 10 maart 2013 @ 13:31:

Ik ben niet zo'n zoetsnoeper, maar ik heb wat hartige dingen die ik in de usa lekker vond en hier mis:

pepperjack kaas

mesquite bbq chips

relish (soort augurkprutje voor op 'n hotdog)Relish....! Heeeeeerlijk.....bij oude kaas....mmmmmmm
Come fly with me on a jetplane
En good old hashbrowns,eggs, and toast ,and ketchup....liefst in de meest onooglijke diner ,langs any highway.....THE BEST....
Come fly with me on a jetplane
Salt water taffy! Heeft iemand enig idee waar ik dat kan bestellen?
http://www.candyonline.nl ... Water-Taffy-156-gram.html
Fluff!

En een fluffernutter mmmmm
Goh, nooit ook maar 1 van deze producten geproeft. Er zit een Brits/Amerikaans winkeltje in het centrum van Leiden. Ik ga daar eens rondsnuffelen dit weekend!
Leuk Moondancer. Laat je ons weten of het leuk vond en bovenal of je wat hebt meegenomen? Ben zeer benieuwd ;).
die amerikaanse shops in DL zijn gewoon complete Amerikaans shoppingcentra waar je alleen in komt met militair paspoort of als introduce van een militair op vertoon van je paspoort of ID. Complete Amerikaanse supermarkten, kledingwinkels etc.

Dan zijn er bij zo'n centrum vaak nog Amerikaanse snackbars, zoals the Taco bell , je ziet/ hoort vnl. Amerikanen en heb het idee even in the USA te zijn. Betaling is enkel in Dollars/ creditcard en ik mag daar zelf niet afrekenen met mijn bankpasje of creditcard.
Misskatie, wat vet! Alleen begrijp ik niet zo goed waarom ze geen 'buitenstaanders'naar binnen laten. Zouden ze toch goede winst op kunnen maken lijkt me. Zijn die shoppingcentra daar net zo groot als in de V.S. zelf? Want dan zijn ze echt huge.

Over het algemeen heb ik het niet zo op de Amerikaanse fastfood ketens. Als je daar ook in een shoppingmall komt is het niets dan een aaneenschakeling aan fastfood restaurants, waar de smaak toch niet echt op de voorgrond lijkt te staan.

Ik ben even de naam vergeten van een bepaalde kaas ze veel op chees fries en hamburgers en sandwiches gebruiken. Het is vierkant geels plakje. Voor mij bijna compleet zonder smaak. Ik vroeg ergens waar er zoveel chees op de fries zit als er toch bijna geen smaak aan zit...Daar hadden ze niet echt een antwoord op. Helaas apart. M'n zus zei dat ik eruiteindelijk de smaak wel in zou gaan proeven. Maar no thanks.
Cheddar kaas?

Die malls verklaren wel waarom er vaak amerikaanse producten op de duitse ebay staan.
Ja cheddar kaas geloof ik. Niet mijn ding. Net zoals de mayo daar. Doe dan maar Belze. Ik was gister nog bij de suup op schiphol. Daar hadden ze grote zakken van M&M's peanutbuteer. Maar de prijs bleek ergens tussen de 5 en 8 euro te liggen. Viel stijl achterover.
Geen idee of ze er op lijken. Ik ben naar 3 verschillende geweest, twee kleine en 1 grote (Ramstein).

't zijn complete USA staatjes met strenge beveiliging, alleen voor insiders. Die Amerikanen leven/ wonen/ werken met hun gezinnen gewoon jaren in DL.

Op 1 stond een grote supermarkt ,qua oppervlakte een grote AH , met alleen maar Amerikaanse supermarktproducten, hele mooie fruit/ groente afdeling; zag er perfect uit. En bij de kassa kon je je boodschappen in zo'n bruine papieren zak laten inpakken door een medewerker de achter de kassa stond. Wat we natuurlijk deden . En dan ook fooi geven.

Ik had ook een enorm grote zak Dorito's chips (o.i.d) gekocht.

Idd, die fastfood is niet zo bijzonder (Pizzaria/ Taco bell.burrito's/ snackbar en die broodjeszaak Subwaly) maar wel heel geinig om te zien als je allemaal naast elkaar ziet met een enorme hal erbij met stoelen/ tafels om te eten. Toen was het heel erg druk ook, ik had het idee in the USA te zijn. Mijn kids hadden nog nooit in hun leven zo'n grote pizza gezien.
Heet klinkt bekent! Ik geloof dat de stiefvader van mijn nichtje daar een tijd gestationeerd was. Zij kwam elke zomer naar Nederland op militaire vluchten. 'K geloof dat we haar een keer van Rammstein hebben opgehaald. Wat grappig. Wist niet dat het zo een groot complex was.

Ergens vind ik deze complexen ook wel een beetje van de zotte. Ben je in een ander land, blijf je toch in de u.s.a. vasthaken. Heel Amerikaans om niet buitenlandse te gaan beleven.

Als ik er binnen kon komen had ik waarschijnlijk de hele boel leeggekocht.
Ik vind dat ze het openbaar moeten maken!
Eddy's peanutbutter icecream en chocolate chip brownie mint icecream

B&J oatmeal cookies icecream

Oscar meijer koekjes

En alles van reeses en dus ook de peanutbutter m&m's
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Ow en de peanutbutter sundeau van Baskin & robins en alles van de Dairy Queen (lichtelijk ijsverslaafd )
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Zonder twijfel de Hot Tamales.

http://www.hottamales.com/
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Al het ijs van Cold Stones!
quote:Misskatie schreef op 13 maart 2013 @ 22:08:

Geen idee of ze er op lijken. Ik ben naar 3 verschillende geweest, twee kleine en 1 grote (Ramstein).

't zijn complete USA staatjes met strenge beveiliging, alleen voor insiders. Die Amerikanen leven/ wonen/ werken met hun gezinnen gewoon jaren in DL.

Op 1 stond een grote supermarkt ,qua oppervlakte een grote AH , met alleen maar Amerikaanse supermarktproducten, hele mooie fruit/ groente afdeling; zag er perfect uit. En bij de kassa kon je je boodschappen in zo'n bruine papieren zak laten inpakken door een medewerker de achter de kassa stond. Wat we natuurlijk deden . En dan ook fooi geven.

Ik had ook een enorm grote zak Dorito's chips (o.i.d) gekocht.

Idd, die fastfood is niet zo bijzonder (Pizzaria/ Taco bell.burrito's/ snackbar en die broodjeszaak Subwaly) maar wel heel geinig om te zien als je allemaal naast elkaar ziet met een enorme hal erbij met stoelen/ tafels om te eten. Toen was het heel erg druk ook, ik had het idee in the USA te zijn. Mijn kids hadden nog nooit in hun leven zo'n grote pizza gezien.wat poep dat je daar niet als buitenstaander in mag zeg! Grrr...ik zou bijna een moord begaan voor een lunch bij de de taco bell, zucht...
Ik zie wel dat het allemaal vlakbij neustadt ligt (en niet zo ver bij mijn ouders vandaan). Daar zit mijn oom voor de marechaussee. Maar die zal vast niet binnen komen bij zo'n shopping centre gok ik
Ik vind het ook maar ballen Ivetje.

Vind niemand hier de bakmixen van Duncan Hines en Betty Crocker lekker? Opvallend dat dat niet zo vaak genoemd wordt. Ik zag bij Eicholtz Cupcakebites. Ik neem aan dat het een soort van snoepjes zijn. Ik heb er zo een zin in! Maar ik was blut helaas. Volgende keer beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven