Het Grote weggeeftopic
woensdag 20 februari 2013 om 12:05
In dit weggeeftopic is het mogelijk spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt aan te bieden aan andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 10 maart 2013 om 21:43
quote:Fabienne13 schreef op 10 maart 2013 @ 10:06:
Ayla, ik heb je gemaild!
Voor de weggeef:
Slaapzakje 90cm
http://i50.tinypic.com/29p3vxl.jpgp
Zwempakje maat 74
http://i47.tinypic.com/14mcisw.jpg
4 boeken: Christiane F, De vervloeking van Stephen King, De buitenvrouw van Joost Zwagerman en De Client van John Grisham.
De andere twee boekjes op de foto mogen ook weg. maar dat zijn jeugdboeken: Hij en ik en Naar Wolf. Het zijn beide boekjes voor de gevorderde lezer (12-14jaar).
http://i48.tinypic.com/900cxg.jpgHoi fabienne, had je al geintereseerden voor de slaapzak? Zonee, dan heb ik wel interesse. Zoon heeft nu alleen van die dikke warme winterslaapzakken, en als het straks wat warmer wordt zijn die natuurlijk veel te warm
Mocht er iemand anders eerst willen laat het even weten.
Ayla, ik heb je gemaild!
Voor de weggeef:
Slaapzakje 90cm
http://i50.tinypic.com/29p3vxl.jpgp
Zwempakje maat 74
http://i47.tinypic.com/14mcisw.jpg
4 boeken: Christiane F, De vervloeking van Stephen King, De buitenvrouw van Joost Zwagerman en De Client van John Grisham.
De andere twee boekjes op de foto mogen ook weg. maar dat zijn jeugdboeken: Hij en ik en Naar Wolf. Het zijn beide boekjes voor de gevorderde lezer (12-14jaar).
http://i48.tinypic.com/900cxg.jpgHoi fabienne, had je al geintereseerden voor de slaapzak? Zonee, dan heb ik wel interesse. Zoon heeft nu alleen van die dikke warme winterslaapzakken, en als het straks wat warmer wordt zijn die natuurlijk veel te warm
maandag 11 maart 2013 om 10:32
quote:anna1983 schreef op 10 maart 2013 @ 17:13:
in de aanbieding: twee traphekjes, waarvoor geboord moet worden. Wit, gebruikt. We wilden ze installeren totdat we er weer tegenaan liepen dat we alleen maar holle wanden hebben en we het toch een te groot risico vinden. Op te halen in omgeving 020.
Hier heb ik wel interesse in.
viva_flower_ @ live.nl
Ophalen moet wel te doen zijn als ik er met het openbaar vervoer kan komen.
in de aanbieding: twee traphekjes, waarvoor geboord moet worden. Wit, gebruikt. We wilden ze installeren totdat we er weer tegenaan liepen dat we alleen maar holle wanden hebben en we het toch een te groot risico vinden. Op te halen in omgeving 020.
Hier heb ik wel interesse in.
viva_flower_ @ live.nl
Ophalen moet wel te doen zijn als ik er met het openbaar vervoer kan komen.
maandag 11 maart 2013 om 10:34
quote:SuperGoomba schreef op 10 maart 2013 @ 23:02:
Oh ja, Flower, ik heb de stofzuiger niet meer nodig. Dus als je er iemand anders blij mee kan maken, vooral doen!
Oke dat is prima.
Hier dan dus nog steeds een stofzuiger in de aanbieding.
Op te halen in omgeving Zaandam.
Als ik er aan toe kom zal ik mijn lijst met spullen die ik nog heb even updaten.
Nu zo eerst even het huishouden doen zolang zoontje nog rustig aan het slapen is.
Oh ja, Flower, ik heb de stofzuiger niet meer nodig. Dus als je er iemand anders blij mee kan maken, vooral doen!
Oke dat is prima.
Hier dan dus nog steeds een stofzuiger in de aanbieding.
Op te halen in omgeving Zaandam.
Als ik er aan toe kom zal ik mijn lijst met spullen die ik nog heb even updaten.
Nu zo eerst even het huishouden doen zolang zoontje nog rustig aan het slapen is.
maandag 11 maart 2013 om 10:35
@fabienne
Je hebt mail:
Hierbij mijn lijstje nog een keertje:
een cd/radio/cassettespeler, klein formaat,alleen de boxen ontbreken (die zijn op de opvolger ervan, mediacenter, in gebruik) wel inclusief afstandsbediening. Is evt leuk geschikt voor een kinder/tienerkamer. Boxen zijn volgens mij universeel, dus misschien leuk als vervanging van een kapotte set.
een witte rijstpapieren bollamp van de ikea.
een rood gekleurd kussenhoesje van de hema.
Pakket jongenskleding maatje 62/68 zit van alles tussen, voornamelijk shirtjes met lange mouwen, een aantal broeken, aantal rompertjes e.d. enige wat er niet bij zit zijn sokjes, want die past zoon nog
Is ongeveer een grote plastic tas vol.
1 lakentje voor een ledikantje, wit met een grijze afwerkstreep bovenin bij het dubbel vouw gedeelte.( we zijn toch voor dekbedhoezen met ledikantdeken erin gegaan, deze had ik echter bij mijn deken kado gekregen)
Smalle difraxfles in het zwart met een aantal spenen, ook een paar nieuw gekochte ongebruikte, wel uit verpakking (fles met gebruikte spenen via dit topic gekregen maar zoonlief drinkt beter uit de brede difrax flessen of aventflessen)
Aantal zwemluiers (geloof stuk of 4) in maatje 3-7kg ( ik had 2 van die starter pakketten kado gekregen als kraamkado, maar dat waren er wat teveel, zelfs bij elke week zwemmen, en ze zitten nu echt te strak)
de v&d kortingsbon voor een park/dierentuin gratis voor een kind tot 12 jaar oud is ook nog beschikbaar.
Je hebt mail:
Hierbij mijn lijstje nog een keertje:
een cd/radio/cassettespeler, klein formaat,alleen de boxen ontbreken (die zijn op de opvolger ervan, mediacenter, in gebruik) wel inclusief afstandsbediening. Is evt leuk geschikt voor een kinder/tienerkamer. Boxen zijn volgens mij universeel, dus misschien leuk als vervanging van een kapotte set.
een witte rijstpapieren bollamp van de ikea.
een rood gekleurd kussenhoesje van de hema.
Pakket jongenskleding maatje 62/68 zit van alles tussen, voornamelijk shirtjes met lange mouwen, een aantal broeken, aantal rompertjes e.d. enige wat er niet bij zit zijn sokjes, want die past zoon nog
1 lakentje voor een ledikantje, wit met een grijze afwerkstreep bovenin bij het dubbel vouw gedeelte.( we zijn toch voor dekbedhoezen met ledikantdeken erin gegaan, deze had ik echter bij mijn deken kado gekregen)
Smalle difraxfles in het zwart met een aantal spenen, ook een paar nieuw gekochte ongebruikte, wel uit verpakking (fles met gebruikte spenen via dit topic gekregen maar zoonlief drinkt beter uit de brede difrax flessen of aventflessen)
Aantal zwemluiers (geloof stuk of 4) in maatje 3-7kg ( ik had 2 van die starter pakketten kado gekregen als kraamkado, maar dat waren er wat teveel, zelfs bij elke week zwemmen, en ze zitten nu echt te strak)
de v&d kortingsbon voor een park/dierentuin gratis voor een kind tot 12 jaar oud is ook nog beschikbaar.
maandag 11 maart 2013 om 10:49
maandag 11 maart 2013 om 14:20
maandag 11 maart 2013 om 16:10
Lijstje weer bijgevuld
-klein spiraalspelletje
-klein prinsessen fotoalbumpje
-Nijntje memory, helaas zonder doos
-Bambino bruine fleece wikkeldeken
-40 kortingsbonnen 'Lekker in het leven'
-Proefpakketje L'or Espresso
BOEKEN:
-Char-Innerlijke kracht
-Anke de Vries-Blauwe Plekken
-Daniella Carmi-Op zoek naar een zigeunervader
-Emily Barr-Plan B
-Andrew Morton-Posh&Becks
-Maggie Gee-Een gewoon gezin
Foto's kan ik mailen.
-klein spiraalspelletje
-klein prinsessen fotoalbumpje
-Nijntje memory, helaas zonder doos
-Bambino bruine fleece wikkeldeken
-40 kortingsbonnen 'Lekker in het leven'
-Proefpakketje L'or Espresso
BOEKEN:
-Char-Innerlijke kracht
-Anke de Vries-Blauwe Plekken
-Daniella Carmi-Op zoek naar een zigeunervader
-Emily Barr-Plan B
-Andrew Morton-Posh&Becks
-Maggie Gee-Een gewoon gezin
Foto's kan ik mailen.
maandag 11 maart 2013 om 16:19
Bikorimana, als Shenandoa de lakentjes en het fleecedekentje voor de kinderwagen niet wil dan houd ik me aanbevolen.
De Miss Etam bon voor Fabienne en de spaarkaarten voor Bokito gaan vandaag met de post mee. Ik moest vanmorgen ondersteboven in de papierbak duiken, de bon was per ongeluk bij het oud papier gekomen. Maar ik heb hem teruggevonden!
De Miss Etam bon voor Fabienne en de spaarkaarten voor Bokito gaan vandaag met de post mee. Ik moest vanmorgen ondersteboven in de papierbak duiken, de bon was per ongeluk bij het oud papier gekomen. Maar ik heb hem teruggevonden!