Het Grote weggeeftopic

20-02-2013 12:05 1803 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit weggeeftopic is het mogelijk spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt aan te bieden aan andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik heb geen Esprit bon, maar een bon voor Miss Etam. Dus volgens mij klopt het zo, toch?
quote:bankje schreef op 07 maart 2013 @ 08:32:

Flower ik heb je gemaild.
Oh talullah, ik moet me er idd niet mee bemoeien! Had mijn bril niet op sorry...
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Nee, je bril heb ik Mali
668, the neighbour of the Beast
quote:roodpaars schreef op 09 maart 2013 @ 16:20:

Ik heb hier een grote vuilniszak staan vol met dameskleding die ik niet meer pas: maatje 36/38. Er zit van alles tussen, spijkerbroeken, shirts, truien: ik weet het niet precies meer allemaal. Veel merkkleding, veel zwart, paars en legergroen. Allemaal tweedehands maar voor zover ik weet (het is al weer even geleden dat ik de kast heb opgeruimd) allemaal nog in goede en draagbare staat.

Je mag het komen ophalen, ik wil het ook opsturen maar het weegt wel vrij veel.Edit: omgeving A'dam.
quote:Marels schreef op 09 maart 2013 @ 16:45:

Nee, je bril heb ik Mali Goddank, jammer dat het een week moest duren...
Is er nog iemand met kinderen en een video recorder? Ik heb nog een Meneer de Uil videocassette met 2 videobanden, helemaal nieuw.
Ik heb ook weer wat te geef:

Een net kort zwart broekje met witte streepjes, maat 40, nieuw, kaartjes zitten er nog aan, is van een duur merk, Fransa heet het merk.

En een 3kwart broek van C&A, ook ongeveer maat 40
quote:jl1986 schreef op 09 maart 2013 @ 21:05:

Ik heb ook weer wat te geef:

Een net kort zwart broekje met witte streepjes, maat 40, nieuw, kaartjes zitten er nog aan, is van een duur merk, Fransa heet het merk.

En een 3kwart broek van C&A, ook ongeveer maat 40Mag ik jl?
Goedesmorgens!

Gister onwijs aan het opruimen geweest, heerlijk! Heb dan ook nog wat spulletjes om te verdelen; matrasje voor ledikantje, maar dat zal gezien mijn woonplaats wel een lastige worden, zit niet echt centraal oranje bodywarmer voor meisje, maat 74, twee rompers maat 50/56, in groentinten, onwijs leuk zomershirt, grijs met roze streepjes en donkerblauw. Maat
86/92 voor jongen. Sorry, ff in twee gedeelten, telefoon werkt niet mee... Doos voor manK zal ik vanmiddag kijken of ik daar drie pakketjes van kan maken, gaat allemaal im meisjes hè? Stuur me in ieder geval maar een mailtje met adresgegevens, Ayla _ 1973 @ hotmail . com.
@ roodpaars

IK heb misschien wel interesse in die kleding.

Ik denk dat het wel lukt om het op te halen, ligt er een beetje aan of dat een beetje te doen is het met het ov.

@ bankje, watervrouw, maylea, marels, choco, mali, ukkie

Ik denk dat het vandaag moet lukken om echt eens naar alle pakjes te kijken en alles echt helemaal in orde te maken.

Ik heb al wat dingen klaarliggen. En dan moet ik even kijken of het lukt met verzenden, dozen tillen en kinderwagen duwen, haha. Anders wordt het de dinsdag en vrijdag omdat man dan thuis is.
Ayla, ik heb je gemaild!

Voor de weggeef:

Slaapzakje 90cm

http://i50.tinypic.com/29p3vxl.jpgp

Zwempakje maat 74

http://i47.tinypic.com/14mcisw.jpg

4 boeken: Christiane F, De vervloeking van Stephen King, De buitenvrouw van Joost Zwagerman en De Client van John Grisham.

De andere twee boekjes op de foto mogen ook weg. maar dat zijn jeugdboeken: Hij en ik en Naar Wolf. Het zijn beide boekjes voor de gevorderde lezer (12-14jaar).

http://i48.tinypic.com/900cxg.jpg
Ik weet even niet meer of ik nou alle mailtjes had beantwoord.

Ik ga in ieder geval vandaag met de pakketjes verder.

Ben een beetje dom geweest en heb een aantal geschikte dozen paar weken geleden weg gedaan.

Vandaag heb ik in ieder geval lekker veel tijd.

Man houdt zich vandaag wel met zoontje bezig.
Ayla, zal je vanmiddag even mailen!

Dat matrasje he, ik weet niet of je er de ruimte voor hebt, maar ik heb een hoes gemaakt ervoor en met wat kussens erbij in een hoekje van haar kamer gelegd. Met een hemeltje (met dank aan zaza) erboven is het een heel knus hoekje. Aan de muur een paar ikea kruidenrekjes waar haar boekjes in staan. Kan ze lekker boekjes bladeren in haar eigen "lees"hoekje.
Het badpakje is super leuk, maar ik heb toevallig van iemand gisteren een super Schattig zwembroekje gekregen van iemand. Dus als je er een ander blij mee kan maken is dat ook prima!
Jetfreggel je kan me mailen op vivaladoperwt (aap) hotmail punt nl (geen com dus!)
De pakketjes voor Maylea en bankje zijn verzendklaar.

Het pakketje voor Marels is bijna gereed, ik zoek nog een geschikte doos.

Het pakketje voor Watervrouw ik is zo goed als gereed. Nog even wat uitzoeken.

De balanceboarden gaat man nu zo uittesten.

Dan gaat het pakketje voor Mali ook verder gereed gemaakt worden.

Even denken.

SuperGoomba ? Jij wilde de stofzuiger hebben toch?

Daar nog even een nieuwe afspraak voor maken?

Ik heb ook een mail gekregen over de bureaustoel, wie was dat hier?
De balanceboarden zijn uitgetest.

Helaas doet er maar één van de twee het.
Choco was eerder met het balanceboard. Geen punt hoor.
Oke.

Dan gaat het blanceboard naar choco.

Mali, de wii doet het verder dus gewoon prima, is nu ook weer even uitgetest.

Man was bezig met de wii loskoppelen van de tv enzo, hij is nu even zoontje flesje aan het geven, zal zo daarmee weer verder gaan.

O, je had me volgens mij je adres nog niet doorgegeven. Als je dat even doet kan ik het pakketje deze week gaan versturen.
Sparen hier mensen die keuken mini's van de AH?

Ik heb daar wel een aantal van, plus 2 mini kratjes.
Flower, kids hier sparen mini's, we hoeven nog maar een paar, de thee, deegroller en de pannenkoek geloof ik. Hebben evt. Wel dubbele om te ruilen.... Dat kratje is gaat, maar das lastig opstuurbaar denk ik.... Die kreeg je bij ah.nl hè... Helaas hier niet in postcodegebied van ah.nl, friesland hè, ondergesneeuwd gebied mochten meer mensen nog mini's zoeken....
Ayla, ook heb de pannenkoek week voor je. Die is ook opstuurbaar.
Ayla, opsturen is inderdaad wel lastig denk ik. Past niet door de brievenbus dan.

Ja die kratjes heb ik gekregen via het bestellen van de boodschappen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven