Het wakkere kletstopic!

20-01-2013 18:23 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik zit uit te buiken. Hadden vrienden te eten. Gezellig!
Goedenavond. Ha fijn, weer een mooi plaatje. Tnx Vleer.

Bah, loop al de hele dag met hoofdpijn door ex. Hij vertelt overal dat zijn zoon (22 jaar) dom en lui is, hij niets kan en ook niet moeders mooiste is en dat dat komt omdat hij een geestelijke achterstand heeft en dat dat komt door zijn moeder. En iedereen gelooft hem natuurlijk, dus nu kijkt iedereen die jongen een beetje vreemd aan hoorde ik van jongste.

Wel jammer hoor, want het is een stik leuk jong, die soms wat onhandig kan zijn voornamelijk doordat hij nerveus wordt van zijn vader. Hoe vaak hij vroeger zei, "niet tegen mijn vader zeggen hoor". Het enige wat die jongen gemist heeft in zijn jeugd is een normale vader, maar dat zal ex nooit toegeven en volgens mij denkt hij ook echt dat het niet aan hem lag/ligt. Triest hoor, als je jezelf op die manier schoon praat.
Hé meisjes,

Gezellig ans. Vind ik ook heerlijk, lekker lang natafelen. Wij vanavond makkelijk, tosti's.

Prada, lullig en onbegrijpelijk dat je zo over je eigen kind praat. En echt niet iedereen gelooft dat hoor. Ja, mensen zonder gezond verstand.
Dat is niet leuk Prada. Als jij maar weet hoe het echt zit joh. Laat je niks aapraten hoor. Zoon komt er vanzelf wel achter hoe de mensen zijn.
Doe ik ook niet hoor Ans. Het is trouwens zijn zoon en niet de mijne. Hij vertelt trouwens overal dat mijn zoon het zo goed doet dankzij hem. Dacht het niet, die heeft gewoon de genen van mij en zijn vader (overleden).

Gezellig met vrienden eten. Wat hebben jullie gegeten?
Hij klinkt niet echt als een plezierig mens Praad.

Wij hebben weer eens ouderwets gegourmet. Wat een walm in huis haha
Nee, dat is het ook niet Ans. Ik ben er toen met boter en suiker ingelopen..

Hij is wel eens een paar keer met mij meegeweest naar mijn psycholoog (i.v.m. onverwerkt verleden) en daar kwam ook onze relatie ter sprake. Hij wist zelfs de psycholoog te vertellen dat hij het allemaal fout zag.

Na een paar gesprekken mocht hij niet meer mee omdat hij alle kenmerken van een narcist vertoonde. (woorden psycholoog)

Lekker gourmetten. Maar inderdaad, dan moet je de walm wel voor lief nemen. Even wat drijfkaarsjes aansteken helpt meestal wel, ook bij veel rook. Maar volgens mij helpen gewone kaarsen ook.
Het is niet erg om voor iemand te vallen. Hij zal ongetwijfeld zijn charmes gehad hebben waar jij voor viel. Dat het anders uitpakt..sja ik denk dat je er veel van geleerd hebt. Zijn gewauwel niet meer serieus nemen. Tegen een narcist valt niet op te boksen.

Ik heb kaarsen aan en een citroen uitgeperst. Morgen is het meeste wel weg hoor
Ik heb trouwens van de week zo gelachen. Jongste is echt een super gozer. Knap, slim, werkt hard en staat altijd voor iedereen klaar. Beste vriend van bijna alle meiden in de omgeving. Volgens mij zien ze hem ook als beste vriendin.

Lag hij zaterdags om drie uur in de nacht in bed, wordt hij om half vier gebeld door een vriendin dat zij en haar vriend met de auto op zijn kop in de sloot waren beland. Vriend had gedronken en wat moet je dan. De V bellen natuurlijk, die weet overal een oplossing voor.

Toen V daar aankwam was er al politie, brandweer en ambulance en zoon heeft ijverig meegeholpen met de ambulanciers om ze via de achterruit eruit te halen. Vriend had niets dus kon direct met de politie mee. Had V nog snel een bordje Te Koop uit zijn auto gehaald en bij de auto die dus total loss op zijn kop in de sloot lag neergezet en een foto gemaakt voor op facebook. De politie zeek zowat in hun broek van het lachen maar adviseerde wel even te wachten tot de familie op de hoogte was gesteld. Vriendin moest mee naar het ziekenhuis. V erachter aan gereden en tot in de ochtend bij haar gebleven (zere nek) en haar moeder via de telefoon op de hoogte gehouden omdat het niet bekwaam was om te rijden i.v.m. sneeuw en gladheid en omdat het niets ernstigs was.

De hulpdiensten waren er al omdat er een auto was langsgereden en polshoogte hadden genomen, die hadden de hulpdiensten gebeld, maar waren doorgereden omdat ze ook gedronken hadden.

Maar ik moest zo lachen omdat je dus op zijn kop in de sloot ligt midden in de nacht en wie bel je dan...... juist de V.
*zwaait vanuit een zalig warm Thailand*
Hahaha prada, te koop

Heee Yasmijn, waar zit je? Krabi? Vroeg in de avond nog? In het oosten, kan het nooit onthouden
Hai Yassie

Ans ja, dat vond ik al grappig, maar hoe je dan op zijn kop in de sloot ligt en met elkaar in discussie gaat, zo van " wie bellen we, de hulpdiensten, nee die niet. Vader, moeder, broers, zussen? Nee ook niet en dan ineens we bellen de V. , die lost alles op.
Krabi ja. Railay beach in een prachtig paradijselijk resortje, hier zijn we 3 dagen geweest. Het is nu vroeg in de ochtend en ik.zit vanaf de veranda van ons treehouse naar de sunrise te kijken.

Na het ontbijt breken we hier op en dan per boot naar Koh Lanta. Next paradise
Hai Pra.
Het is hier 6 uur later in de wintertijd, Ans.
Ohh heerlijk Yas. Ben er ook een aantal keren geweest. De eerste keer in Puhket. We waren 4 dagen voor de tsunami vertrokken. Het hotel waar wij zaten kwam steeds uitgebreid in beeld bij het nieuws. Schokkend voor die mensen.

Later een rondreis gemaakt (ook Krabi en Koh Lanta). We merkten toen wel dat de mentaliteit veranderd was na die gebeurtenis. Mensen waren harder geworden. Maar naar onze begrippen nog steeds super vriendelijk.

Geniet er maar van samen met je man.
Heerlijk Yasmijn. Voor mij al weer drie jaar geleden dat ik daar was. Fijne weken nog meid, geniet van de temp, hier is het weer Siberisch
We genieten met volle teugen!

Zo aanvallen op het prachtige ontbijtbuffet en dan pakken we de boot.

En overal free wifi
We zitten hier nu:

Railay beach resort and spa.

Heerlijk oord! Jammer dat we weggaan maar ik weet zeker dat de volgende ook cool is.

En dan zien we wel weer. We boeken alles op agoda.com.

Ideaal met internet bij je.

Vanaf BKK zijn we hierheen gevlogen, terug naat bkk ook weer. Trein kost me teveel tijd.
Klinkt heerlijk Yasmijn! Heel veel plezier.
Wat een rust hier

Zwaai zwaai

allemaal
Hoi hoi, brrrrr ben nog aan het ontdooien van even op de fiets naar de supermarkt voor kattengrit. Katten moeten nu verplicht mij even opwarmen . Probeer vol te houden om de verwarming uit te houden.

Nou zaterdag was er hier een vriendin in de avond dus doe ik voor haar wel even de verwarming aan. Als je niet naar buiten hoeft dan is het wel goed te behappen.

Praadje, proberen niet teveel aan te trekken. Van die ex weet nu hopelijk toch wel iedereen zijn ware aard! Kan mij niet voorstellen dat je omgeving niet weet hoe een toegewijde moeder je bent.

Bron, hoe is het met jou geweest van het weekend?

Oh Yas lekker op vakantie in een warm land, kom maar op met de fotos!

Uiteraard ook een zwaai naar de rest he!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Iedereen druk geweest vandaag?

Mleen weet je al wat meer?
quote:AnneRoos74 schreef op 11 maart 2013 @ 18:19:

Iedereen druk geweest vandaag?

Mleen weet je al wat meer?Nee ik ga morgen of vanavond mailen. Wil het zo graag vertellen maar wil het niet doen als er nog een mogelijke draadbreuk zou zijn. Dus ik gooi er nog een email uit, ook handig omdat ik ietsjes moet investeren (niet qua geld maar wel anders) en dan is het wel leuk te weten dat het doorgaat.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Yas, ik zag enkele foto's, ben helemaaaaal niet jaloers hoor..

Prada, wat een sukkel, nouja, niet voor niets je ex toch?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven