Gezondheid alle pijlers

wat kwalen

12-03-2013 01:21 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ,

Sinds ongeveer bijna 2 weken ben ik misselijk en doet mijn rechter borst wat pijn. Sinds vandaag ben ik nog niet misselijk geweest. Ontlasting gaat ook niet super , komt maar beetje uit. Ik heb ook buikpijn. Boven mijn navel. Sinds gisteren doet mijn linker tepel ook pijn

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Verstopping?
Van alles van zwangerschap tot blinde darm, gok ik zo.

Met andere woorden, ga morgen even naar je huisarts. Als het al 2 weken duurt zou ik daar ook niet te lang meer mee wachten.

Beterschap.
Zwangerschap denk ik ook aan inderdaad. Ik drukte net op de plek onder mijn ribben en boven mijn navel. Voelt wat opgezet en niet fijn. Test durf ik niet te halen. Binnen kort maar even stoppen met pil dan en zien of ik ongesteld word..
quote:wikkeltje schreef op 12 maart 2013 @ 01:27:

Zwangerschap denk ik ook aan inderdaad. Ik drukte net op de plek onder mijn ribben en boven mijn navel. Voelt wat opgezet en niet fijn. Test durf ik niet te halen. Binnen kort maar even stoppen met pil dan en zien of ik ongesteld word..test durf je niet te halen? Wel? Pleinvrees? straatangst?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ga nou gewoon naar je huisarts joh. Met uitstellen schiet je niets op.

Zwangerschap denk ik ook aan inderdaad. Ik drukte net op de plek onder mijn ribben en boven mijn navel. Voelt wat opgezet en niet fijn. Test durf ik niet te halen. Binnen kort maar even stoppen met pil dan en zien of ik ongesteld word..

Van alle domme reacties die ik hier heb gelezen, staat deze in mijn top 3...

Bravo!
wat een vaag topic.

1. je mag niet naar diagnoses vragen hier, want wij zijn geen dokters

2. wat wil je nou met dit topic? je bent bang dat je zwanger bent (terwijl je aan de pil bent!) en nou wil je van ons horen dat het obstipatie is?

3. en om er achter te komen of je zwanger bent of niet ga je geen test doen, maar stoppen met de pil?

sorry, maar ik snap er geen yota van.
...kijkt eens naar die maan-standen...

En dan te laat zijn voor maatregelen?

Zou er vaart achter zetten en testen, als je vreest dat je 'n ongelukje kunt hebben, dan kun je er tenminste nog wat aan doen.
Indien je zwanger zou zijn en je "voelt" het al ten hoogte van je navel ben je al een maand of 5 onderweg. Dan heb je iig een buikje en waarschijnlijk nog wel andere symptomen, lijkt mij sterk. Dus hup naar de dokter!
Je ongesteldheid in de stopweek van je pil zegt niks he dat weet je?

Allemaal 'nep'

Dus straks word je gewoon ongesteld, en ben je een paar maanden later leuk mama.

Huisarts/test halen dus!
Internagelaktisch

Zwangerschap denk ik ook aan inderdaad. Ik drukte net op de plek onder mijn ribben en boven mijn navel. .dat is toch gewoon je maag?

Test durf ik niet te halen. Binnen kort maar even stoppen met pil dan en zien of ik ongesteld word..

Wel seks durven te hebben maar geen test durven te halen???.....

Desnoods bestel je er eentje online je hebt genoeg online drogisterijen komt het in een opvallend doosje bij je thuis en hup testen maar!

Zwangerschap denk ik ook aan inderdaad. [...] . Binnen kort maar even stoppen met pil dan en zien of ik ongesteld word..je bent aan de pil waarom zou je dan zwanger zijn?
Omdat pil 99% veilig is? Straatvrees heb ik inderdaad ook. Mocht ik wel zwanger zijn dan laat ik het ook niet weghalen. En mijn huisarts heeft geen testen. Eerder zei die dat ik die moest halen (had mn ma gehaald) en was ik niet zwanger.
Maar je weet wel dat als je nu stopt met je pil, je geen menstruatie maar een onttrekkingsbloeding krijgt?

Denk 't niet, maar ik hou hoop...
Je 5 maart topic..... was toch precies hetzelfde?
Ja maar die was weg zag ik. Sinds vandaag nog niet misselijk geweest en voor de tweede keer vandaag dat ik veel ontlasting eruit krijg.
Jeetje dan bestel je toch een test online?? En als je niet naar buiten durft dan heb ik nu al medelijden met je kind. Dan ga je dus nooit met hem of haar naar buiten. Raar mens.
http://mens-en-gezondheid ... schapsverschijnselen.html
Met mijn hond wel hoor , raar mens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven