La sociedad Secreta de KP deel weetikveel

13-09-2012 09:51 3024 berichten
Welkom in de Blauwe Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!

Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.

Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 13 maart 2013 @ 01:01:

Hij zij het ook echt op zi'n Bels, RM. Klonk zo grappig uit zijn mond. Hier hebben ze soms uitspraken waar ik in het begin wel aan moest wennen : zoals als ouwhoer en dan had ik zoiets van huh wat nou ouwhoer, ik ouwehoer niet hahaha , betekend dus gewoon dat meen je niet of oh wat lullig
quote:Dickens, 53 seconden geleden

Misanwat? Charles doet de tuin altijd.Misandritiesch. Is een soort mannenhaat. Of een mannensoorthaat, is na drie topics nog niet geheel duidelijk.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Dickens schreef op 13 maart 2013 @ 01:02:

Alle mannen janken. Als je maar hard genoeg draait. Haai ronnie!Haai Dickens had jij een paar maandjes geleden nog een mail gehad van moi?
quote:MrsStanleyWalker schreef op 13 maart 2013 @ 01:03:

[...]

Misandritiesch. Is een soort mannenhaat. Of een mannensoorthaat, is na drie topics nog niet geheel duidelijk.Er is maar 1 persoon in dat topic waar ik gruuwlijk de pest aan heb, ik zal geen namen noemen , maar jemig wat kan die janken en zeiken en zuigen zeg.
Maar één? Goh, word je milder met het verstrrijken van de jaren?
quote:MrsStanleyWalker schreef op 13 maart 2013 @ 01:06:

Maar één? Goh, word je milder met het verstrrijken van de jaren? Nee de rest behalve Donkey had ik al onder negeer staan
Volgens mij wel ronnie maar heb even heel vol bord gehad, sorry. Mannen die jammeren op een vrouwenforum....tsssk.
Jeetje dickens.
quote:Dickens schreef op 13 maart 2013 @ 01:08:

Volgens mij wel ronnie maar heb even heel vol bord gehad, sorry. Mannen die jammeren op een vrouwenforum....tsssk.Geeft niks, ik zal in het kort zonder teveel details bekend te maken vertellen, dat er een bureau in hoger beroep is gegaan, nadat wij in het gelijk gesteld zijn, dat komt donderdag a.s voor in Adam en de uitslag komt in de staats courant,tuurlijk hebben wij wederom verweer geschreven , als ik de uitslag weet zal ik het je vertellen, maar de duimschoeven zijn aangedraaid en de smoezen niet van de lucht
Dat ging er niet in dat een vrouwenforum niet de plek was om te jammeren, dickens.
quote:Dickens schreef op 13 maart 2013 @ 01:08:

Volgens mij wel ronnie maar heb even heel vol bord gehad, sorry. Mannen die jammeren op een vrouwenforum....tsssk.Ik hoop dat alles wel in orde is met je gezin en jullie gezondheid, en natuurlijk werk
Goed bezig ronnie! Thanks mrs.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 13 maart 2013 @ 01:11:

Dat ging er niet in dat een vrouwenforum niet de plek was om te jammeren, dickens.En al helemaal de reden waarom, sjonge jonge sommige mensen zijn veuls te laat geboren, die hadden in de grottentijdperk geboren moeten worden, waarin ze vrouwen met een knuppel konden afranselen.
Famielje doet het goed. Zaken gaan als een tierelier. Maar waar is de lente?
quote:Dickens schreef op 13 maart 2013 @ 01:12:

Goed bezig ronnie! Thanks mrs.Jup ze zullen weten wat ze geflikt hebben, nog even en er is al een jaar voorbij van de wsnp
Ach, sommige kerels zijn net gillende keukenmeiden.
quote:Dickens schreef op 13 maart 2013 @ 01:14:

Famielje doet het goed. Zaken gaan als een tierelier. Maar waar is de lente?Nog heeeeeeeeeeeeel even na zaterdag barst die weer los
Vorige week was mijn leven ineens zoveel simpeler, Mason was de hele dag buiten en at zijn avondeten op in plaats van ermee te gooien. Deze week is het weer veel binnen hangen en de hele kiet zit vol met rijst. Don't ask.
Echt waar? Guys, ik ga snurken. Trusten!
Goed plan, snurken. Hou je Charles niet uit zijn slaap?
Ghegheghe, kinders worden stierig van binnen zitten.
quote:Dickens schreef op 13 maart 2013 @ 01:18:

Echt waar? Guys, ik ga snurken. Trusten!Slaap lekker en ik hoop je gauw weer te zien
Charles en Muis houden mij wakker. Zagerij.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 13 maart 2013 @ 01:18:

Vorige week was mijn leven ineens zoveel simpeler, Mason was de hele dag buiten en at zijn avondeten op in plaats van ermee te gooien. Deze week is het weer veel binnen hangen en de hele kiet zit vol met rijst. Don't ask.Zaterdag krinkel frietjes bakken met een stuk kip uit de gril,sla er bij en het is lente vooral met die frietjes
quote:Dickens schreef op 13 maart 2013 @ 01:21:

Charles en Muis houden mij wakker. Zagerij.Hier ben ik het hahahahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven