La sociedad Secreta de KP deel weetikveel

13-09-2012 09:51 3024 berichten
Welkom in de Blauwe Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!

Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.

Alle reacties Link kopieren
quote:Dickens, 87 seconden geleden

Ghegheghe, kinders worden stierig van binnen zitten.Nah, echt?
You know how I know? Because I reeaally think so!
om even in de bed stemming te komen

http://www.youtube.com/watch?v=93ASUImTedo
Ik krijg echt zin in tuinieren, lekker verse sla uit d'n hof.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 13 maart 2013 @ 01:24:

Ik krijg echt zin in tuinieren, lekker verse sla uit d'n hof.Ik heb vorrige week nog anijs zaadjes gehaald en moet nog een bak vol zaden uitzoeken, misschien heb ik nog wel wat voor jou?
Boe
quote:DollyParton schreef op 13 maart 2013 @ 02:10:

Boeschrik
Haaaaaaai
Haai
quote:ronniemitchel, 13 uur geleden

Ik heb vorrige week nog anijs zaadjes gehaald en moet nog een bak vol zaden uitzoeken, misschien heb ik nog wel wat voor jou?

Lief van je, Ronnie. Maar we hebben nog voldoende zaad. Mijn schoonmoeder is vorige week al aan het zaaien geweest in de kas. Ik begin als het weer het toelaat met spitten.

Ik hoop zo dat de oogst dit jaar wel wat wordt. Afgelopen twee jaar was het niet veel.
Over verse groente gesproken, ik zit me toch net heerlijke creme brulee bonbons van de banketbakker te verorberen bij de koffie. Damn, das lekker.
Crème brulee bonbons???

Waaaaaaaar???!!!
Zal ik je eens wat zeggen?, de zon he die schijnt hier al vanaf vanochtend zo heerlijk naar binnen en ik zie de sneeuw steeds verder weg smelten en ik hoef lekker niet voor zaterdag de deur uit om eten te kopen, wat een zaligheid, niks glibber glebber
quote:missy_Acy schreef op 13 maart 2013 @ 16:21:

Crème brulee bonbons???

Waaaaaaaar???!!! In een prachtige mooie stad, daar
quote:MrsStanleyWalker schreef op 13 maart 2013 @ 14:18:

[...]

Lief van je, Ronnie. Maar we hebben nog voldoende zaad. Mijn schoonmoeder is vorige week al aan het zaaien geweest in de kas. Ik begin als het weer het toelaat met spitten.

Ik hoop zo dat de oogst dit jaar wel wat wordt. Afgelopen twee jaar was het niet veel.hier ook niet enkel af en toe een iniminie tomaatje en wat aardbeitjes , ach ja wie weet wat de zomer ons nu brengt
test
Hallo!
Haaaai Xal!!! Waar zat je al die tijd?
Ja ik heb nu een relatie. Daar zat ik dus
T slokt al je time and energy up , you know...
Haai! Wat leuk om jullie weer te lezen!
Ooooooh leuk!!! Is hij/zij wel een beetje lief voor je?

Haai yellow!!
Dickens!!! Alles ok?
Xal, fuckering? You go girl! Yellow, hi! Bonbons van strik. Liep daarna wel op kogellagers.
Missy meity, al nieuwe casa betrokken? Het gespuis al op de basisschool?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven