Anoniem_28281
donderdag 13 september 2012 om 09:51
Welkom in de Blauwe Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!
Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.
Jup, nieuwe woning! Gisteren op school wezen kijken met oudste. Die wordt pas in de zomer 4. Maar ze gaan kijken of er een optie tot vroeger starten is.
Anoniem_143622
woensdag 13 maart 2013 om 21:18
quote:missy_Acy schreef op 13 maart 2013 @ 21:14:
Damned, ben aan t lijnen. Ben al 1 maat afgevallen!
Vrijdag krijg ik m'n insanity dvd.
Goed van je!
Ik doe nu 30 day shred.
Ik heb ooit insanity geprobeerd, maar ik was echt too out of shape daarvoor vrees ik
Ik heb net de cruciale fout gemaakt van het bakken van een brood. Er bleef een stuk achter aan de onderkant van de schaal, dus ik nam een hapje. Opeens was er ook een pot pindakaas aanwezig en van het een kwam het ander
Hou uit schei op. Ik ben begonnen met roggebrood met smeerkaas (verstandig!) maar daarna verdergegaan met rijstewafels met chocopasta!
Anoniem_143622
woensdag 13 maart 2013 om 21:38
Wel mijn eerste brood ooit gebakken. Zo'n mix van lidl, krijg je 2 broden uit van 750 gr (normaal supermarktbrood is ongeveer 800 gram) en kost maar 1,30. IK voel me al rijk worden vanaf nu. En nog dikker.