La sociedad Secreta de KP deel weetikveel

13-09-2012 09:51 3024 berichten
Welkom in de Blauwe Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!

Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.

Alle reacties Link kopieren
Damned, ben aan t lijnen. Ben al 1 maat afgevallen!

Vrijdag krijg ik m'n insanity dvd.
Een relasie <3

Hier niet hoor, ik blijf jullie trouw, single en wel
Jup, nieuwe woning! Gisteren op school wezen kijken met oudste. Die wordt pas in de zomer 4. Maar ze gaan kijken of er een optie tot vroeger starten is.
quote:missy_Acy schreef op 13 maart 2013 @ 21:14:

Damned, ben aan t lijnen. Ben al 1 maat afgevallen!

Vrijdag krijg ik m'n insanity dvd.

Goed van je!

Ik doe nu 30 day shred.

Ik heb ooit insanity geprobeerd, maar ik was echt too out of shape daarvoor vrees ik
Heb trouwens een grote tuin, dus van alles aan t kweken.

Tomaten, radijs, aardbeien enzo. Maar ik ga meer meer meer doen.
O, ik was al begonnen met hardlopen, fietsen, touwspringen en wandelen. Dus ga nu een enorme stap hoger.
Ik word insane als ze chocola bij me weghouden Dan ga ik shredden.
Ik eet wel chocolade hoor! Alleen niet zo veel.
Ik heb net de cruciale fout gemaakt van het bakken van een brood. Er bleef een stuk achter aan de onderkant van de schaal, dus ik nam een hapje. Opeens was er ook een pot pindakaas aanwezig en van het een kwam het ander

Die is zoooo herkenbaar! Net als nutella met een lepel. Hmmmm
Dickens!!! Ik heb je gemist vrouw!

Zonderstreepje!!! Jou ook gemist vrouw!

Wat zijn dat allemaal voor onzalige actieve plannen en voornemens?

Hou uit schei op. Ik ben begonnen met roggebrood met smeerkaas (verstandig!) maar daarna verdergegaan met rijstewafels met chocopasta!
Wel mijn eerste brood ooit gebakken. Zo'n mix van lidl, krijg je 2 broden uit van 750 gr (normaal supermarktbrood is ongeveer 800 gram) en kost maar 1,30. IK voel me al rijk worden vanaf nu. En nog dikker.
We gaan een bruiloft houden, dus wil ik in een mooie jurk passen. Sja, daar moet wat voor gedaan worden.
Ooooh, zelf brood bakken is heerlijk! Olijven brood, met zon tomaten. Hmmmmm
Ik bewonder je hoor Missy (het is gewoon de kift hahaha)
Rijstewafels zijn alleen binnen te houden als ze onherkenbaar vermomd zijn in chocojas. Pientjuhhhh!
Hoeft daar verder niks bij dan? Of alleen water?
Roggebrood is alleen lekker met hartig beleg. Maar ja, na hartig heb ik altijd nog trek in wat zoets :-).
quote:missy_Acy schreef op 13 maart 2013 @ 21:39:

We gaan een bruiloft houden, dus wil ik in een mooie jurk passen. Sja, daar moet wat voor gedaan worden.

TROUWEN gefeliciteerd

Trouwmodus geactiveerd..

Ik ben dol op bruiloften, echt DOL .

Bij die pakken? Volgens mij alleen water. En alles wat je erdoor wilt gooien. Noten bv, vult lekker!!!
Die jurk!!!

Het is niet echt trouwen, maar omzetten. Eigenlijk hebben we gewoon zin in een feestje.
quote:PinaColada schreef op 13 maart 2013 @ 21:41:

Roggebrood is alleen lekker met hartig beleg. Maar ja, na hartig heb ik altijd nog trek in wat zoets :-).Roggebrood met chocopasta. Dat is zo hemels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven