La sociedad Secreta de KP deel weetikveel

13-09-2012 09:51 3024 berichten
Welkom in de Blauwe Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!

Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.

Thuis, daar gaat het over zalmgroen of zalmblauw op de muur voor bij de steigerhouten meuk die eigenlijk gewoon in de tuinhaard hoort. Of over katten die altijd een drol draaien bij de buren in het rozenperk. Buren die voor een kapitaal aan paardenmest halen bij de tuinboer en mekkeren over gratis stront.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik vandaag las daar over vogels in de tuin, tranen over mij wangen. Dat je dat niet moest willen die vogelstront op je ramen en de was en dat ze blij was dat haar buuf tot inkeer was gekomen.

Lastig joh, die natuur.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik bedenk me nu dat ik vanmiddag wat gevraagd heb over de Jumbo supermarkt op pijler Thuis.

Shame on you, jumbo, tsssk . Natuur is gewoon vies en zo.
Hahahaha

Snipverkouden en pijn achter mijn ogen. Ondanks nu in totaal 5 x 400 mg nog pijn.

Maar niet ziek genoeg om thuis te blijven zeg maar.
Beterschap Pina! Ik vind het overigens wel verdacht dat ik hier kwam zwaaien en toen mijn ziektesymptomen begonnen... je hebt me aangestoken!

Ja, de natuur. Wat kun je erover zeggen. Maart roert zijn staart
Haha ik zal niet meer zoenen :-).

Het was nog nooit zo koud geweest op deze datum zei Petur Timofeeeeeeef vandaag
Zo koud was het vandaag toch niet? Maandag wel. Mijn klauwen vroren er zowat af. Oja, kind met skibroek van de glijbaan laten gaan, is niet slim. Hij werd zowat gelanceerd.
Ja het is echt veel te koud.

Ik zit e helemaal in het zweet te werken voor het perfecte bikinilijf, en dan vriest het buiten?!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 13 maart 2013 @ 22:54:

Zo koud was het vandaag toch niet? Maandag wel. Mijn klauwen vroren er zowat af. Oja, kind met skibroek van de glijbaan laten gaan, is niet slim. Hij werd zowat gelanceerd. Ik zie het al voor me
Ik kwam niet meer bij, de ontaarde moeder dat ik ben.
Foei Mrs FOEI

Volgens mij word ik ook echt een ontaarde moeder later als ik groot ben. (dolly is jonger dan ik, maar goed.....)
De koudste zoveelste maart sinds 1928.

Bij pijnstillers moet je gewoon stevig drinken, dan werken ze het beste pien.
Ach, ontaard is in the eye of the beholder. Ik denk dat sommigen me ook een helicopterouder zouden durven noemen.
Supervised neglect is mijn strategie al jaren.
Volgens mij werkt dat ook aardig. Behalve als de hond in het spel is. Echt, ik krijg wat van die twee.
Dames ik voel dat ik nu echt ziek ben....

Ik ga in bed liggen en zwelgen in zelfmedelijden!

Welterusten
Beterschap!
Beterschap! Ik ga in bed liggen en gewoon ronken.
Yellow! Hello!

Hoe voel je je? Beter?
Olaaaaaa

Ik heb een dikke keel, een nasty hoest en waterige oogjes (en neus). Maar het is minder erg dan ik gisteren dacht dan het ging worden! Hoe is het hier? Pien nog ziek? Zitten jullie weer onderkoffer zeker
Nee, onder de dozen.
Er is een bom ontploft hier in huis. Zou graag foto's willen tonen om de ernst ervan te bewijzen. Leuk thuiswerken met peuter. Kan het iedereen aanraden.
Joh, hier ook. En ik ruim t pas op als ze in bed liggen.

Nog even volhouden en ze hebben hier een speelkamer. EIN-DE-LIJK een speelgoedvrije woonkamer!!!
quote:yellowlove2punt0 schreef op 14 maart 2013 @ 17:38:

Olaaaaaa

Ik heb een dikke keel, een nasty hoest en waterige oogjes (en neus). Maar het is minder erg dan ik gisteren dacht dan het ging worden! Hoe is het hier? Pien nog ziek? Zitten jullie weer onderkoffer zeker

Neu, ik zat op het werk, vandaag ging prima eigenlijk (onder het genot van 1 ibu over de hele dag dus dat valt alles mee).

Maar nu begint het weer au te doen en neus gaat weer dicht .

Nah nog 1 dagje werken morgen en dan heb ik langggg weekend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven