La sociedad Secreta de KP deel weetikveel
donderdag 13 september 2012 om 09:51
Welkom in de Blauwe Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!
Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.
Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.
woensdag 13 maart 2013 om 22:37
Thuis, daar gaat het over zalmgroen of zalmblauw op de muur voor bij de steigerhouten meuk die eigenlijk gewoon in de tuinhaard hoort. Of over katten die altijd een drol draaien bij de buren in het rozenperk. Buren die voor een kapitaal aan paardenmest halen bij de tuinboer en mekkeren over gratis stront.
woensdag 13 maart 2013 om 22:42
donderdag 14 maart 2013 om 19:58
quote:yellowlove2punt0 schreef op 14 maart 2013 @ 17:38:
Olaaaaaa
Ik heb een dikke keel, een nasty hoest en waterige oogjes (en neus). Maar het is minder erg dan ik gisteren dacht dan het ging worden! Hoe is het hier? Pien nog ziek? Zitten jullie weer onderkoffer zeker
Neu, ik zat op het werk, vandaag ging prima eigenlijk (onder het genot van 1 ibu over de hele dag dus dat valt alles mee).
Maar nu begint het weer au te doen en neus gaat weer dicht .
Nah nog 1 dagje werken morgen en dan heb ik langggg weekend!
Olaaaaaa
Ik heb een dikke keel, een nasty hoest en waterige oogjes (en neus). Maar het is minder erg dan ik gisteren dacht dan het ging worden! Hoe is het hier? Pien nog ziek? Zitten jullie weer onderkoffer zeker
Neu, ik zat op het werk, vandaag ging prima eigenlijk (onder het genot van 1 ibu over de hele dag dus dat valt alles mee).
Maar nu begint het weer au te doen en neus gaat weer dicht .
Nah nog 1 dagje werken morgen en dan heb ik langggg weekend!