Knutseltopic part 2

15-09-2012 10:42 2935 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.

Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.

Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.

Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.

Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!

Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.

Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.

Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.

In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!

Voorwaarden om mee te gaan:

- een trolley

- een rugzakje

- een driekwartsbroek

- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk

- een abonnement op Libelle

- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.

Voldoet u aan deze voorwaarden?

Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
EV, dat is knap zeg. (helaas kom ik te weinig/bijna nooit bij Ikea).

Ik weet wat ik krijg, fietstas, dus dat ga ik met haar shoppen. Is wel leuk met moeder.
Kanon, hoe was het? Ben heel benieuwd!

En Ikea, leuk! Ik fiets er volgende week even heen voor een nieuw doek voor de balkonspijlen.

Hier blijft het regelmatig sneeuwen, maar niets blijft liggen. Gelukkig maar. Ik ga vandaag even naar Intratuin met opa, voorjaar kopen

Leuk Steph, winkelen met je moeder. Veel plezier.
Ja Kanon, hier ook benieuwd.

Ik hoop dat je je intussen ook beter voelt.

Leuk een nieuwe fietstas.

Wat voor eentje wil je?

Bootje, leuk een Ikea op fietsafstand. Kun je nog 's zomaar in het restaurant gaan zitten voor weinig. Je ziet nu dat het kan

Ik heb ook heel mooie, van die grote doeken gezien (nou ja, met latjes erachter, die bedoel je vast niet), met zo van die bomen met licht, of zo'n brug, met hele mooi diepte-effect. Maar ja, 140 euro.. beetje veel voor het budget.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
EV: het gaat er eentje van fastrider worden. Is zaterdag in de aanbieding dus dan (uiteraard) koopt ma hem. Een hele stevige met ronde afwerking waar de voeten zitten zodat dat niet in de knoop komt (met de hakken).

Kanon, je bent toch niet te ziek ?

Ik haat sneeuw.
Zo, mijn diploma is op zak!

De presentatie ging slecht en mijn verdediging ook, maar ondanks dat toch een 6.5 gekregen omdat mijn theorie en onderzoek wel erg goed waren. Met een minder ziek hoofd had ik er een beter cijfer uit kunnen slepen. Mijn resultaten bespreking in mijn paper had ook veel beter gekund, dus dat is zonde. Wilde er graag vanaf (toen met die extreme vermoeidheid ook), maar daar heb ik nu wel spijt van.

Vannacht slecht van geslapen omdat ik er niet tevreden mee ben. Maar zal er vrede mee moeten hebben.

Vandaag weer een halve dag wezen werken, en morgen ga ik weer een hele dag proberen. Nog steeds niet helemaal opgeknapt helaas.
Kanon, van harte gefeliciteerd met je diploma

Helaas was/ben je niet helemaal fit.
Alhoewel ik snap dat je baalt, omdat je het beter had kunnen doen (als je fit was geweest), toch voor jou:

Goed gedaan joh, gefeliciteerd met je diploma!

Hopelijk word je van de week nog trots op wat je gepresteerd hebt, je hebt toch maar mooi je papiertje binnen!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Dankjulliewel, ik moet het inderdaad gaan zien als mooie prestatie. Heb t toch maar mooi geflikt! (Alleen dat knopje omzetten is lastig)
Kanon, je hebt het gehaald!!

en

Vandaag 5 naalden gebreid, jemig wat wil ik die tas afhebben....
Een vermoeid, maar niet minder dankbaar en blij weekend
Weekend! Lekker bij een vriendin op de bank films kijken en bijkletsen. Heerlijk!
Geniet ervan, Kanon.

Je hebt het verdiend!

Fijn weekend allemaal. Ibi, hoe gaat het met jou?
Voor ons allemaal:

Kanon, gefeliciteerd met je diploma! Voel je je inmiddels alweer wat beter?

Hier "gelukkig" (voor mijn portemonnee) geen IKEA in de buurt. Net als Action is dat echt zo'n winkel waar je inloopt onder het mom van "ik heb niks nodig, toch even kijken of ze iets leuks hebben" en vervolgens kom je met volle tassen en een lege portemonnee weer thuis omdat je dingen veel sneller in je mandje stopt vanwege de lage prijs:P

Wat een leuke vlinders zag ik net trouwens voorbij komen, dacht ook dat ze geponst waren. Leuk idee ook om daar tijdschriften voor te gebruiken.

Zelf even een weekje van de aardbodem verdwenen, verstandskiezen zijn getrokken en daarna flink last ervan gehad. Nu weer een beetje terug op aarde. Liep al achter met de studie (snap echt helemaal niets van die hele minor), maar nu dus nog meer. Dus aan knutselen kom ik even niet toe. Wel uitgenodigd voor een stagegesprek!
Wat vervelend littleprinces, gaat het nu weer wat beter?

Ik ga vanmiddag een bonbon workshop doen met een vriendin. Ook weer even crea bezig zijn (en daarna snoepen). Ik post het eindresultaat vanavond!
LP, het patroon wat jij beschrijft in winkels als de Action, Ikea en Big Bazar is mij Zeer bekend!

Vervelend van je kiezen.Hopelijk lukt het de draad weer op te pakken.

Ibi, ik mis je ook. Hoe gaattie?

Geniet iedereen van het weekend?

Hier ziekenhuisbezoek (geen verbetering of verslechtering, maar helaas geen duidelijk plan van aanpak voor de behandeling ). Dinsdag wordt een spannende dag, dan wordt meer duidelijk. En wederom ziek kind Gelukkig geen geregel met werk en school.

Hopelijk vanmiddag / morgen wat knutselen, heb ik zin in. Wil wat maken van papier, mijn half-afgemaakte kralenketting ruim ik op, die ligt al drie weken stof te happen.
Even n kort 'teken van leven' mijnerzijds, hier is het erg druk en vol, realiseer me nu dat ik 'ja' heb gezegd tegen een echte studie. Ik dacht eerst dat t 1 lesdag in de 2 weken was, maar is dus elke week een hele dag en dan dus bergen leesvoer, 16 studiebelastingsuren p.wk.

Geen spijt van, hoor! Was echt toe aan iets nieuws, en de stof is reuze interessant. Het is alleen nogal crisis op mn werk nogsteeds, omdat er een massaontslag aan zit te komen ivm econ.crisis, en het zou mn werkgever wel HEEL goed uitkomen als ze me nu konden dumpen. Maarja. Ik werk er al tig jaar, altijd goed gefunctioneerd, nu in ziektewet, dus dat valt ze niet mee. Maar nu hebben ze een manier gevonden om toch v me af te kunnen komen. Ze kunnen me nl WEL verplichten om mee te werken aan een zgn "spoor 2", dat is tijdelijk elders werk vinden voor me, maar in geval v crisis hoeft men mij dan niet terug te nemen. In dit geval betekent dus spoor 2 dat ze juist eenvoudig en zonder oprotpremie van me af kunnen komen...

Voel me hier erg rot over.

Ik ga juist zo goed vooruit, en nu vinden ze dat ik binnen 6 weken volledig aan de slag moet zijn, intallig, anders werken ze me er op die manier uit.

Dat mag dus eigenlijk niet, maar dat kunnen ze toch ongestraft doen, ookal heb ik een vast contract etc.

Sorrie vd egopost, ik lees nog wel af en toe mee, maar te weinig tijd om te knutselen of uitgebreid reageren hier helaas.

Knuf voor iedereen hier in elk geval..!
Fijn dat je ondanks alle drukte toch even reageert, Ibi. Ik was heel benieuwd hoe het je vergaat met de studie. (Als alles goed gaat staat dat mij ook te wachten, alleen MBO). Hartstikke fijn dat het zo interessant is, dat is mooi!

Wel heel vervelend van je werk zeg! (Understatement.) Ik vind het altijd zo erg, je hoort dat ook om je heen: mensen die al tig jaren ergens werken, en dan toch zomaar eruit gegooid worden, als er bezuinigd moet worden. Alsof je dan al die jaren niets betekend hebt. Dat er zo met mensen omgegaan wordt tegenwoordig..

En niks egopost he!

Akakia, sterkte met ziek kind. Ik hoop dat je toekomt aan wat ontspannend knutselen.

Kanon, ik kijk uit naar je foto's!

LP, heftig zeg, van je verstandskiezen. Brr. Sterkte met het inhalen van de studie-achterstand.
Fijn wat van je te horen Ikbenik, en ook erg fijn dat de studie zo goed bevalt. Maar wel zwaar *** van je werk, 6 weken is dan wel een heel korte termijn om weer helemaal aan het werk te gaan! gaat dat je lukken denk je? In ieder geval knuf terug (en nooit meer sorry zeggen vr egopost!)
Ik heb foto's, maar mijn internet thuis ligt er uit (post nu via m'n mobiel) dus kan ze niet uploaden. De bonbons zien er niet super uit, maar ze zijn wel erg lekker!
Ach, das beter dan andersom kanon!
Zijn ze al op, Kanon?
Kanon! Wat goed! Gefeliciteerd!

Een megataart voor jou:

Jammer dat het cijfer lager uitviel dan je hoopte, maar wat fijn dat je nu klaar bent.
Dat is nog eens een taart!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven