Knutseltopic part 2

15-09-2012 10:42 2935 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.

Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.

Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.

Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.

Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!

Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.

Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.

Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.

In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!

Voorwaarden om mee te gaan:

- een trolley

- een rugzakje

- een driekwartsbroek

- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk

- een abonnement op Libelle

- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.

Voldoet u aan deze voorwaarden?

Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
En deze is voor IBI

Wat een *****zooi dat ze dat zomaar kunnen maken. Heeft je rechtsbijstandverzekering of het juridisch loket bevestigd dat dit zomaar kan? Mijn mond valt er van open. Sterkte!
@LP Auw! Lijkt me heel erg onaangenaam en dat is meteen het understatement van de dag....

@Ak, wat een onzekerheid in het ziekenhuis. Sterkte morgen, ik hoop dat er meer duidelijkheid en vooruitgang komt. Is ziek kind alweer wat beter?

Hier is het deadlineweek, moet nu eigenlijk druk typen, maar ben een beetje afgeleid. Dan maar hier druk typen Ik wil deze week nog weel een postbakje maken van een schoenendoos, ben benieuwd of het lukt.
Ziek kind hier nog een dag thuis, en man ook, dus het is een soort verlengd weekend. Het lijkt toch een buikvirus te zijn, want man heeft er ook echt last van en bij mij rommelt het. Dat stelt me gerust in die zin dat de 'onverklaarbare' klachten die de oudste soms lijkt te hebben, deze keer heel verklaarbaar zijn.

Wacht op een mail uit ziekenhuis, wil graag vandaag even langs, maar weet niet wat uitkomt ivm onderzoek.

Bootje, je bent dus aan het SOG-gen! Hopelijk lukt het nog wel wat werk weg te werken.

Ben benieuwd of het vandaag lukt om nog creatief te zijn. Voorlopig ben ik dat alleen maar in mijn hoofd
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
IBI, super dat je op je school zo goed gaat. Wel enorm balen van je werk. Werk je er zolang en (ook al is het niet officiel) en dan zou er een evt. ontslag komen. Hopelijk uiteraard niet

Lp: al iets beter?

Kanon, foto's internet moet het nu wel doen....Stiekum zijn ze al op geef maar toe.

Akakia,jemig weer wat zieken bij jouw. Neem zelf iig vitamine C in, helpt ook tegen anti-virussen.

Hopelijk gaat het met vriendin beter.

Bootje, heel lief van je maar waarom krijg ik een knuffel? En nu snel weer gaan typen.

Druk weekend gehad, zaterdag jarig (daarom had ik er een taart gepost) gisteren zumba gehad en vriend meegeholpen met douche. Schiet niet echt op, vriend wilde gisteren de fundering erin doen maar het was toch nog te nat. Dan morgen maar weer.

Ook niet veel gedaan in knutselland. Vandaag maar weer.
quote:steph schreef op 18 maart 2013 @ 10:52:

Bootje, heel lief van je maar waarom krijg ik een knuffel? En nu snel weer gaan typen.

Oeps, bedoelde IBI. Maar dan is deze voor jou

Was je jarig Steph? En dat vertel je nu pas! Alsnog voor jou:

Voor jou Steph, alsnog!

Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Dank jullie. Daarom had ik een taart gepost. Geen knutselmuts die daar naar vraagt waarom
Bedoel je die chocotaart? (heb even teruggekeken).

'Voor ons allemaal'.

Nee, dan zal ik wel mutserig zijn (not, haha), maar daar haal ik dat toch echt niet uit. Huh?
Ik had het ook niet zo gezien hoor EV. Dus dat zegt dan toch iets over ons misschien?

Hier klein lichtpuntje uit het ziekenhuis, morgen komt er een behandelplan en dus meer duidelijkheid! Fijn!
Tjee wat doet dat forum raar...

Ik heb gewoon wat zitten fröbelen, voor de tv. Ik twijfel echter nog: is de kaart leuk of truttig. Man zegt leuk, maar ik twijfel ook aan zijn inzicht Jullie (ongezouten!) mening daarentegen neem ik bloedserieus...

Ik vind 'm speels en lente-achtig.

Bedoel je die irritante Libellereclame die de hele tijd opplopt hierzo? Erg irritant.

Fijn trouwens, duidelijkheid voor je, morgen!
Kaart is leuk, Ak..!

Dank jullie wel voor alle lieve knuffels en woorden...! Super....!:-)

(Heb idd al n aantal keer gebeld net UWV en het juridisch loket om na te vragen of iets klopt of hoe iets zit)
Jij bent dus ook van het kastje naar de muur frustrerend naar instanties aan het bellen om duidelijkheid te krijgen, Ibi? Sterkte. Ik hoop dat je duidelijke antwoorden krijgt, waar je iets mee kunt!
Ik vind je kaart vrolijk Akakia, in dit geval klopt het inzicht van je man dus ;)

Na wat internet gedoe hierbij alsnog een foto van mijn choco workshop. De foto waarbij het bakje niet in een doosje zat is bewogen, maar op deze foto is het ook wel redelijk te zien. Het zijn twee soorten marsepein bonbons en een serie gevulde paaseitjes met mango, amandel en sinaasappel vullingen.

EV en Akakia, geeft niets.

Akakia, wat een leuke vrolijke kaart zeg. Hoe is het met de dame gegaan in het zh?

Sterkte IBI.

Kanon, ziet er mooi en lekker uit.

Ik haat sneeuw in alle vormen, nat of blijven liggend. Ik haat het.

Ik eis ZON.
Nou, dat ziet er goed uit, Kanon!

Ik vind het knap.

Hier sneeuwt het al de hele dag. Het blijft niet liggen, behalve dan op mijn auto en op het gras, maar toch. Jeetje, de lente is officieel begonnen vanmiddag!

Een goede dag om met mijn geredigeerde manuscript aan de slag te zijn. Eigenlijk niets voor mij om urenlang aan de pc te zitten, maar ik moet even doorbikkelen. Het moet gewoon gebeuren, dus dat doen we.

Is het goedgekomen met het behandelplan?
Zo ontzettend eens met Steph! Ik eis ook ZON!

Lief dat jullie steeds zo meeleven. Gisteren toch ineens een heftige operatie uitgevoerd, dat was een heel spannende middag. Gelukkig is alles goed gegaan, nu herstellen en dan wordt het weer kijken hoe ze verder gaan.

Wat zien ze er heerlijk uit kanon!

Succes met je manuscript EV.

En ikbenik, sterkte met het overleg met alle instanties!
heb jullie schandalig verwaarloosd de afgelopen tijd. Heb ineens een RL en helemaal geen tijd gehad om ook maar iets creatiefs te doen.

voor iedereen die 'm wil en kan gebruiken en

voor Kanon (voor je diploma maar ook je bonbons)
Snjókorn falla, á allt og alla
Super toch, dat je een RL hebt, Sjno!

Nu ik nog.
to Snjo, leuk om van je te horen. Hoe gaat het met je molenaarsavontuur?
Sorry Steph, beter laat dan nooit, maar alsnog van harte gefeliciteerd!

Akakia, hoe gaat het herstel van de operatie?

Kanon, heerlijk die bonbons! Leuk zo'n workshop.

Lukt het met het manuscript Elmervrouw?

Ibi, sterkte met alles. Hoop dat je nu wat wijzer bent met info UWV/Juridisch Loket, schandalig hoe bedrijven soms omgaan met hun personeel. Daar heb je je dan al die tijd zo hard voor ingezet:( onbegrijpelijk
Klaar met het manuscript, LP. Gelukkig, want uren aan de pc is niets voor mij. Uitgever was blij met mijn snelle reactie. Nu kunnen ze ook weer verder.

Ben zo benieuwd hoe de cover eruit gaat zien! Daar mogen zij aan knutselen. Ik heb het beeldmateriaal en input aangeleverd.

Hoe gaat het vandaag, Akakia?
IBI, is het gelukt met alle instanties en het geregel?

Knap dat je weer klaar bent met het manuscript EV. Dat moet een fijn gevoel zijn. Weet je wanneer je de cover te zien krijgt? Lijkt mij best spannend omdat af te moeten wachten.

Snjo, geniet van je RL. (maar stiekem wel leuk om je hier weer even te spotten!)

Heerlijk, bijna weekend. Nu nog een zonnetje, dan ben ik tevreden!
Snjo, wat leuk dat je een RL hebt

LP, dank je.

EV, hoe gaat het nu dan verder nu je je manusscript hebt ingeleverd? Wat spannend zeg.

Kanon, sorry om je slecht nieuws te brengen maar het gaat koud heel koud worden in het weekend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven