We tetteren de lente los!
vrijdag 15 maart 2013 om 14:17
Heel goed idee, die sneeuw ben ik zooo zat!
[img]http://imageshack.us/photo/my-images/26 ... ginal.jpg/[/img]
[img]http://imageshack.us/photo/my-images/26 ... ginal.jpg/[/img]
vrijdag 15 maart 2013 om 17:29
Mooiiii
heb je een feestje?
Mojito is kant klaar in flesje van Bacardi en erg goed te drinken!!
(en ¤1,19 in de supermarkt ipv ¤5,50 op een terras en niet te zuipen)
Mo heeft bijna een hele fles Bacardi op niet vandaag maar iedere dag een beetje.
Lekker in de zon op het balkon gelegen en gelezen en galgje gespeeld.
Mijn beste vakantiewoord was snelwegsnol (stonden langs de weg toen we naar Valencia gingen)
heb je een feestje?
Mojito is kant klaar in flesje van Bacardi en erg goed te drinken!!
(en ¤1,19 in de supermarkt ipv ¤5,50 op een terras en niet te zuipen)
Mo heeft bijna een hele fles Bacardi op niet vandaag maar iedere dag een beetje.
Lekker in de zon op het balkon gelegen en gelezen en galgje gespeeld.
Mijn beste vakantiewoord was snelwegsnol (stonden langs de weg toen we naar Valencia gingen)
vrijdag 15 maart 2013 om 18:42
Mooie plaatjes Olijf! Kon je niet kiezen? Die eerste is wel
Later een HNT plaatje, nu alleen even snel zwaaien tussen thuiskomen, eten en toeteren door.
Ratje, wat erg van je vriendin. Vreselijk om zulk nieuws te krijgen. Ik hoop dat ze snel geopereerd kan worden en dat het behandelbaar blijkt.
Slof, wat een pech nou weer met Teuntje. Schrikken joh. Hij gooit nu alles maar op 1 hoop? Ik blijf duimen, hij moet het gewoon redden.
Pilou, mooi!! Wauw zeg.
Bieb, ik heb echt NIET met je te doen hoor. Tsss, knerpen en mojito en ook nog een teen om in een zwembad te steken.
vrijdag 15 maart 2013 om 19:43
Rat, wat een rotnieuws! Ik hoop op "goed" vervolgnieuws. Hoe is het vandaag met je?
Slof, wat naar die terugval van Teun. En dan toch weer bij de duer zitten, dat is dan wel weer goed. Ik blijf duimen.
Plou, wat een mooie kleren.
Tonks, fijn nieuws! Zal een pak van je hart zijn?
Slof, wat naar die terugval van Teun. En dan toch weer bij de duer zitten, dat is dan wel weer goed. Ik blijf duimen.
Plou, wat een mooie kleren.
Tonks, fijn nieuws! Zal een pak van je hart zijn?
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
vrijdag 15 maart 2013 om 20:13
Viooltje, vanochtend ging het redelijk. Niet geweldig goed en niet geweldig slecht. Na het telefoontje ging het niet goed. Hartkloppingen, trillen, verward. Dus een Oxazepam ingenomen.
Daarna de was opgehangen en nieuwe er in gedaan. Toen ben ik even bij Maculata op bed gaan liggen. Ik werd 3 uur later pas weer wakker omdat Tara de kamer opkwam. Als dat niet was gebeurd had ik veel langer geslapen. De combi pammetje en ad is geen goeie.
Nu gaat het eigenlijk weer uitstekend met me. Nergens last van. Vreemd. Maar ben er wel blij mee.
Plousje, mooie kleren, vooral dat jasje.
Hoe is het met Teun?
Lenteplaatjes zijn leuk! Vooral dat veulentje
K gaat me zo opmaken. Ik ben me vergeten op te maken vanochtend. Toen hij thuiskwam zei het dat hij me wilde opmaken. Oké, is goed hoor. Ben benieuwd!
Daarna de was opgehangen en nieuwe er in gedaan. Toen ben ik even bij Maculata op bed gaan liggen. Ik werd 3 uur later pas weer wakker omdat Tara de kamer opkwam. Als dat niet was gebeurd had ik veel langer geslapen. De combi pammetje en ad is geen goeie.
Nu gaat het eigenlijk weer uitstekend met me. Nergens last van. Vreemd. Maar ben er wel blij mee.
Plousje, mooie kleren, vooral dat jasje.
Hoe is het met Teun?
Lenteplaatjes zijn leuk! Vooral dat veulentje
K gaat me zo opmaken. Ik ben me vergeten op te maken vanochtend. Toen hij thuiskwam zei het dat hij me wilde opmaken. Oké, is goed hoor. Ben benieuwd!