Gezondheid alle pijlers

dom met de verbouwing wat op me voet laten vallen !!!

17-03-2013 13:17 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
3 dagen geleden een dvd speler op me voet gekregen

dacht de kamer veranderen doe ik wel ff in me eentje fout !!

had ik beter niet kunnen doen ik heb het wel gelijk gekoeld

met als gevolg een 2X zo dikke zwarte jing jang teen de ene helft is zwart onder en om me nagel met als gevolg dat het nu naast me nagel is gaan ontsteken maar geen wondje te zien ben bang voor de dokter men zegt die trekt je nagel eraf :-(ik zit al trouw in een soda badje met me voet

iemand een suggestie wat hier tegen te doen ???
m'n
quote:pamela81 schreef op 17 maart 2013 @ 13:17:

3 dagen geleden een dvd speler op MIJN voet gekregen

dacht de kamer veranderen doe ik wel ff in MIJN eentje fout !!

had ik beter niet kunnen doen ik heb het wel gelijk gekoeld

met als gevolg een 2X zo dikke zwarte jing jang teen de ene helft is zwart onder en om MIJN nagel met als gevolg dat het nu naast MIJN nagel is gaan ontsteken maar geen wondje te zien ben bang voor de dokter men zegt die trekt je nagel eraf :-(ik zit al trouw in een soda badje met MIJN voet

iemand een suggestie wat hier tegen te doen ???

Toch naar de dokter. Een ontsteking is in potentie ernstig, als het in je bloedbaan terechtkomt. In het ergste geval wordt je nagel er inderdaad afgehaald (had mijn zusje nadat er een paard met hoefijzer op haar laars ging staan) maar zij was erg blij omdat de pijn en het gezeur afgelopen was.

Morgen even flink zijn en de dokter bellen! Succes!
gaat vanzelf over, en die nagel valt er vanzelf af
waarom denk je dat het ontstoken is? het is pas drie dagen geleden gebeurt en het lijkt me logisch dat het zwart en rood en blauw is
Wat is een jing jang teen?
en wat is de functie van het sodabad als er geen wondje is?
quote:Toch naar de dokter. Een ontsteking is in potentie ernstig, als het in je bloedbaan terechtkomt.Ontsteking is iets anders dan infectie.
quote:sabbaticalmeds, 89 seconden geleden

en wat is de functie van het sodabad als er geen wondje is?

En dit inderdaad.
En men is de dokter?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
omg die avatar springding
sinds wanneer ga je met een blauwe teen naar de dokter?
als je er tenminste iets op hebt laten vallen. Wordt je teen spontaan zwart dan is het een ander verhaal
Ik dacht gezien de verbouwing dat je een gipsblok oid op je teen had laten avllen. Wat doe je met een DVD-speler tijdens een verbouwing? Gaten boren?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:SeptemberGirl schreef op 17 maart 2013 @ 13:18:

m'n

Dit dus.

En leestekens zouden ook wel fijn zijn. Net zoals hoofdletters.

Brrrrrrrrrrr

En bel de dokter maandag.
quote:sabbaticalmeds, 17 minuten geleden

omg die avatar springding

http://www.cat-bounce.com
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Zo te lezen ben je niet alleen dom met de verbouwing bezig geweest, je bent drie dagen verder.. Nou, de weekendarts heeft geen nut, je teen valt er niet af, ga maandag even een belletje doen richting huisarts.

Oh, nee, daar ben je bang voor, wat wil je nu met dit topic?
Bedankt voor de cat-bounce... Ik ben nu al een half uur katten aan het wegschieten.. :D
Is het echt ontstoken of een zwelling langs het nagelbed? Ik zou maandag eerst eens de assistente bellen.
quote:Jurks schreef op 17 maart 2013 @ 14:16:

Bedankt voor de cat-bounce... Ik ben nu al een half uur katten aan het wegschieten.. :D Ik ook! Heul verslavend. Moet je nu ook eens proberen om ze allemaal stilstaand op de grond te krijgen.
Toch even langs de huisarts gaan morgen. Die kan eventueel een gaatje in de teennagel boren, waardoor het drukkende/kloppende gevoel weggaat.
Heb ook wel eens (regelmatig eigenlijk) een blauwe teen en nagel. De pijn komt van de druk onder de nagel, dat kun je ook zelf verhelpen. Steriele naald nemen, gaatje in nagel prikken. Doet geen pijn, krijg je een mooi fonteintje, druk eraf, pijn weg

En als je dat niet zelf wilt doen, morgen dan maar even de huisarts vragen.
Bedankt voor de tips morgen ochtend toch maar even naar de huis arts

inmiddels toch een gaatje gemaakt ergste pijn en druk is ervan af

en voor de mensen die denken wat een dvd speler met een verbouwing te maken heeft als je gaat verbouwen zal je ruimtes toch leeg moeten halen of opslag ruimtes moeten vullen

Fijn weekend allemaal
quote:SeptemberGirl schreef op 17 maart 2013 @ 13:18:

m'nJa echt erg he? Vreselijk dat 'me'... Me oma, me man, me vriend, me teen. Klinkt zo Tokkie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven