Droombaan
zondag 17 maart 2013 om 09:46
Heb je de kwalificaties voor een kantoorbaan? Zo niet, dan zou ik daar eerst aan gaan werken middels een opleiding. Verder liggen je mogelijkheden helemaal aan de regio waar je in zit. In DenHaag bijv zitten organisaties zoals de stivoro , of ministerie v volksgezondheid, waar een secretaresse/administratief medewerkster/servicedeskdewerkster met een zorg achtergrond welkom zou zijn en een plus zou betekenen tov de 400 andere sollicitanten
zondag 17 maart 2013 om 09:57
Er bestaat geen droombaan. Ook al heb je baan van je dromen, dan moet je nog steeds elke dag vroeg op om naar je werk te gaan, met reistijd (wie weet hoe lang) en heb je te maken met leuke collega's maar ook met etterletters eerste klas en hooguit ook nog een zeurpiet van een baas. Be careful what you wish for, you might get it ...
zondag 17 maart 2013 om 09:59
quote:Ank29 schreef op 17 maart 2013 @ 09:45:
Vertaler, onderwijsassistent, doe een cursusje boeken schrijven, en bij elk werk zitten aspecten die je leuk of juist minder zult vindenOnderwijsassistent is een slecht plan, hoe leuk het werk ook kan zijn. Heb nu 3 jaar mijn diploma en nog geen uur gewerkt in het onderwijs
Vertaler, onderwijsassistent, doe een cursusje boeken schrijven, en bij elk werk zitten aspecten die je leuk of juist minder zult vindenOnderwijsassistent is een slecht plan, hoe leuk het werk ook kan zijn. Heb nu 3 jaar mijn diploma en nog geen uur gewerkt in het onderwijs