Tandarts of afwachten ?
maandag 18 maart 2013 om 06:47
sinds ongeveer 2 maanden komen mijn verstandskiezen door.
Rechts Boven en Recht Onder.
Rechts boven is al aardig door. Maar rechts onder nog absoluut niet. Er zit een soort gaatje en in dat gaatje zie je de kies zitten.
En het doet echt ontzettend pijn. Helaas mag ik geen pijnmedicatie ivm een behandeling in het ziekenhuis , Dus ik ben er aardig ziek van.
Ik twijfel of dit wel normaal is en vandaar mijn vraag : Hoelang duurt het ongeveer voordat een kies er helemaal door is ? Of is het toch verstandig om een afspraak te maken bij de tandarts ?
Rechts Boven en Recht Onder.
Rechts boven is al aardig door. Maar rechts onder nog absoluut niet. Er zit een soort gaatje en in dat gaatje zie je de kies zitten.
En het doet echt ontzettend pijn. Helaas mag ik geen pijnmedicatie ivm een behandeling in het ziekenhuis , Dus ik ben er aardig ziek van.
Ik twijfel of dit wel normaal is en vandaar mijn vraag : Hoelang duurt het ongeveer voordat een kies er helemaal door is ? Of is het toch verstandig om een afspraak te maken bij de tandarts ?

maandag 18 maart 2013 om 07:54
Ik zou ook de tandarts bellen. Ook bij mij lagen de verstandskiezen dwars. Ik heb er een jaar pijn aan gehad, met dikke bloedblaren en toen zijn ze uiteindelijk weggesneden bij de kaakchirurg.
Ze groeiden niet naar boven, maar lagen overdwars. Bij een lag de wortel zelfs in de wang.
Mag je trouwens ook geen paracetamol?
Ze groeiden niet naar boven, maar lagen overdwars. Bij een lag de wortel zelfs in de wang.
Mag je trouwens ook geen paracetamol?
Computer says nooooo

maandag 18 maart 2013 om 12:17
Ik zit momenteel aan de antibiotica voor ontstoken tandvlees vanwege een verstandskies. Kan mijn mond niet eens genoeg openen om te eten! Ik heb dit een paar keer per jaar, meestal lost het zichzelf op (door goed schoon te houden, spoelen, etc), deze keer dus niet. Als je al 2 maanden pijn hebt zou ik zeker naar de tandarts gaan! (je kan ook een spray kopen tegen de pijn, die doe je rechtstreeks op en om de tand, misschien mag je dat wel?)
maandag 18 maart 2013 om 18:10
quote:syrah80 schreef op 18 maart 2013 @ 12:17:
Ik zit momenteel aan de antibiotica voor ontstoken tandvlees vanwege een verstandskies. Kan mijn mond niet eens genoeg openen om te eten! Ik heb dit een paar keer per jaar, meestal lost het zichzelf op (door goed schoon te houden, spoelen, etc), deze keer dus niet. Als je al 2 maanden pijn hebt zou ik zeker naar de tandarts gaan! (je kan ook een spray kopen tegen de pijn, die doe je rechtstreeks op en om de tand, misschien mag je dat wel?)Waarom ga je dan niet naar de tandarts om hem er uit te laten halen?
Ik zit momenteel aan de antibiotica voor ontstoken tandvlees vanwege een verstandskies. Kan mijn mond niet eens genoeg openen om te eten! Ik heb dit een paar keer per jaar, meestal lost het zichzelf op (door goed schoon te houden, spoelen, etc), deze keer dus niet. Als je al 2 maanden pijn hebt zou ik zeker naar de tandarts gaan! (je kan ook een spray kopen tegen de pijn, die doe je rechtstreeks op en om de tand, misschien mag je dat wel?)Waarom ga je dan niet naar de tandarts om hem er uit te laten halen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje