30 day shred
dinsdag 15 januari 2013 om 18:01
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
dinsdag 19 maart 2013 om 10:33
Goed bezig Miepje!!! Ik kan pas vanavond na Health City denk ik. Vind het trouwens een beetje een ruksportschool. Die body pump was echt met 30 mensen in een heel klein zaaltje, sloeg echt nergens op.Was met een vriendin die nog nooit naar een sportschool was geweest en ze had echt totaal verkeerde houding e.d. maar die instructrice zag het niet (logisch, teveel mensen). Dus ik moest haar de hele tijd een beejte bijsturen. Vind ik eigenlijk niet mijn taak. Was ook stoffig. En het was echt klein. En dat voor 45 euro per maand.... Ik weet niet of ik dit wel wat vind eigenllijk.
Fruitje, nu je het zegt, ik ging ook fluitend door dag 1 en dacht dat ik de bomb was. I was proven wrong.
Fruitje, nu je het zegt, ik ging ook fluitend door dag 1 en dacht dat ik de bomb was. I was proven wrong.
dinsdag 19 maart 2013 om 10:46
quote:fru1t3lla schreef op 19 maart 2013 @ 10:27:
[...]
Ik dacht al dat het een flinke instinker zou worden. Gaat het nu goed?
Ik vind het begin van een level heel zwaar. Heb dag 4 van level 2 net gedaan. Naarmate je verder komt in een level, kan je het iets beter volhouden, maar vind ik het nog steeds zwaar. Ik zie nu alweer op tegen level 3. Alhoewel de spiegel heel goed motiveert om door te gaan, anders had ik het bijltje er allang bij neergegooid.
[...]
Ik dacht al dat het een flinke instinker zou worden. Gaat het nu goed?
Ik vind het begin van een level heel zwaar. Heb dag 4 van level 2 net gedaan. Naarmate je verder komt in een level, kan je het iets beter volhouden, maar vind ik het nog steeds zwaar. Ik zie nu alweer op tegen level 3. Alhoewel de spiegel heel goed motiveert om door te gaan, anders had ik het bijltje er allang bij neergegooid.
dinsdag 19 maart 2013 om 10:49
Yellow, dat zou ik ook een flinke afknapper vinden, snap dat ze de zaaltjes gevuld moeten hebben maar ik wil wel gezien worden en ruimte hebben om te bewegen. Anders was het een eenmalig bezoek. Hetzelfde geldt voor sportscholen waar je wel een halfuur van te voren moet komen om je plekje te reserveren in een groepsles. Zo belachelijk, ze kunnen toch ook werken met vaste groepen en tijdig afmelden of betalen? En een reservelijstje als ze echt steeds alle plekken vol willen hebben...
Bij ons moet je voor speciale dingen zoals kerstworkout reserveren en vol=vol.
Bij ons moet je voor speciale dingen zoals kerstworkout reserveren en vol=vol.
dinsdag 19 maart 2013 om 10:50
dinsdag 19 maart 2013 om 11:05
Je moet je ook half uur van tevoren melden voor de lessen. En er werden dus 20 mensen afgewezen (wij mochten alleen maar omdat we daar voor het eerst waren natuurlijk).
Ik weet niet, het lijkt gewoon alsof er teveel mensen lid zijn van die sportschool voor hoe groot het is.
Nouja, het is een week gratis, dus ga nog wel meer proberen maar bij de uni had je gwoon een giga sportschool en dat ben ik gewend. Er zijn wel 100 cardio apparaten maar dan met gewichten echt van alles 1. ja dat werkt dus niet als er 100 vrouwen (het is ladies only..) binnen zijn
Ik weet niet, het lijkt gewoon alsof er teveel mensen lid zijn van die sportschool voor hoe groot het is.
Nouja, het is een week gratis, dus ga nog wel meer proberen maar bij de uni had je gwoon een giga sportschool en dat ben ik gewend. Er zijn wel 100 cardio apparaten maar dan met gewichten echt van alles 1. ja dat werkt dus niet als er 100 vrouwen (het is ladies only..) binnen zijn
dinsdag 19 maart 2013 om 11:30
Addison, na dag 1 voelde ik mijn lichaam gelijk die dag al de hele dag door branden. De volgende dag had ik echt verschrikkelijke spierpijn wat tot dag 4 aanhield. Nog nooit zoveel spierpijn gehad, terwijl ik in het verleden ook best wat gefitnest heb.
Net 8/30 gedaan en vanaf vandaag ga ik ook gezonder eten! Geen chips, brie en croissants meer voor mij!
Net 8/30 gedaan en vanaf vandaag ga ik ook gezonder eten! Geen chips, brie en croissants meer voor mij!
dinsdag 19 maart 2013 om 11:41
Yellow, wat GOED!!! 5,5 kilo!!!
Ik val ongeveer 1 kilo per maand af. Dat komt omdat ik geen overgewicht (meer) heb.
Fruitella, de spiegel laat mij het resultaat zien. Aan het eind van level 2 ga ik weer meten en dan ook een foto maken.
Vandaag een gehaakt jurkje aan, die ik niet meer aanwilde, omdat mijn buik er zo in uitpuilde. Normaal verbloem ik dat met vestjes, maar bij deze jurk heb ik geen bijpassend vest.
Vandaag zonder vest!!!!! Zelfs met vochtbuik!
Ik val ongeveer 1 kilo per maand af. Dat komt omdat ik geen overgewicht (meer) heb.
Fruitella, de spiegel laat mij het resultaat zien. Aan het eind van level 2 ga ik weer meten en dan ook een foto maken.
Vandaag een gehaakt jurkje aan, die ik niet meer aanwilde, omdat mijn buik er zo in uitpuilde. Normaal verbloem ik dat met vestjes, maar bij deze jurk heb ik geen bijpassend vest.
Vandaag zonder vest!!!!! Zelfs met vochtbuik!
dinsdag 19 maart 2013 om 12:38
Miepje, ik had hetzelfde probleem toen ik van mijn oude naar mijn nieuwe weegschaal ging, ook 3 kilo zwaarder.
Yellow,, echt belachelijk die sportschool, voor dat geld en dat ook nog zo vol en stoffig, belachelijk. super zeg van die 5,5 kilo !
Zo die cardiobooster was wel zwaar. Het is eigenlijk een beetje hetzelfde als shredden, strengt, cardio en abs. De buikspieren begin ik nu te voelen.
Zondag ging mijn dochter van 3 ook mee sporten. Eerlijk gezegd lijd het mij wel erg af. Ik moet er wel om lachen, vooral toen ze nog met de 1,5 kilo gewichtjes aan de haal ging. Mijn zoon van 7 doet ook wel eens mee, maar die vind alleen de cardio leuk. Meestal doe ik het gewoon savonds als ze alle vier slapen.
Yellow,, echt belachelijk die sportschool, voor dat geld en dat ook nog zo vol en stoffig, belachelijk. super zeg van die 5,5 kilo !
Zo die cardiobooster was wel zwaar. Het is eigenlijk een beetje hetzelfde als shredden, strengt, cardio en abs. De buikspieren begin ik nu te voelen.
Zondag ging mijn dochter van 3 ook mee sporten. Eerlijk gezegd lijd het mij wel erg af. Ik moet er wel om lachen, vooral toen ze nog met de 1,5 kilo gewichtjes aan de haal ging. Mijn zoon van 7 doet ook wel eens mee, maar die vind alleen de cardio leuk. Meestal doe ik het gewoon savonds als ze alle vier slapen.
dinsdag 19 maart 2013 om 13:18
Horror.....
Ik moet morgen in badpak....
Ga met dochter en vriendinnetje zwemmen....
Ik vind zwemmen heerlijk....als het dertig graden is en het water boven de twintig graden.
Aan zwembaden heb ik een hekel. Ik neem maar een boek mee, want baantjes trekken kan daar niet. vind ik ook te koud...
mmm even googlen of ze er ook een hot wirlpool hebben...
Ik moet morgen in badpak....
Ga met dochter en vriendinnetje zwemmen....
Ik vind zwemmen heerlijk....als het dertig graden is en het water boven de twintig graden.
Aan zwembaden heb ik een hekel. Ik neem maar een boek mee, want baantjes trekken kan daar niet. vind ik ook te koud...
mmm even googlen of ze er ook een hot wirlpool hebben...
dinsdag 19 maart 2013 om 14:13
Vanavond dag 4 van level 2.
Ik krijg trouwens bij level 2 steeds last van mijn nek bij de laatste krachtoefening. Die dat je in squad de gewichten in een omgedraaide V omhoog doet.. Hebben jullie dat ook?
Ben nu iets van 3 weken bezig en 1kg lichter, maar ik merk dat ik strakker en sterker word. Toen ik begon kon ik op mijn voeten nog maar 5x opdrukken, nu al 20x
Yellow: heb je geen andere betere sportschool in de buurt?
Ik krijg trouwens bij level 2 steeds last van mijn nek bij de laatste krachtoefening. Die dat je in squad de gewichten in een omgedraaide V omhoog doet.. Hebben jullie dat ook?
Ben nu iets van 3 weken bezig en 1kg lichter, maar ik merk dat ik strakker en sterker word. Toen ik begon kon ik op mijn voeten nog maar 5x opdrukken, nu al 20x
dinsdag 19 maart 2013 om 14:13
dinsdag 19 maart 2013 om 15:14
quote:Siepel schreef op 19 maart 2013 @ 14:13:
Je moet zorgen dat je recht vooruit blijft kijken.
En schouders laag houden.
Je moet zorgen dat je recht vooruit blijft kijken.
En schouders laag houden.
dinsdag 19 maart 2013 om 16:59
Ik wil wel graag iets meer spieren dan dat plaatje van Miepje hoor, ik shred en rip niet voor niks
Ik moet ineens over 2 weken bikiniproof zijn, want we hebben een last minute geboekt. Nog maar even flink trainen dus, al ben ik op zich altijd wel bikiniproof. En ik zit ook te denken aan een zonnebankje van tevoren, want ik geef licht! (en heb nogal last van lelijke adertjes op mijn benen, die ik echt niet graag laat zien en die minder opvallen als mijn benen bruiner zijn). Ik heb er zo'n zin in!
Ik moet ineens over 2 weken bikiniproof zijn, want we hebben een last minute geboekt. Nog maar even flink trainen dus, al ben ik op zich altijd wel bikiniproof. En ik zit ook te denken aan een zonnebankje van tevoren, want ik geef licht! (en heb nogal last van lelijke adertjes op mijn benen, die ik echt niet graag laat zien en die minder opvallen als mijn benen bruiner zijn). Ik heb er zo'n zin in!
dinsdag 19 maart 2013 om 17:21
Morgenochtend komt er een vriendin op bezoek en ik heb haar al gevraagd of ze zin heeft om mee te doen. Ze weet volgens mij nog niet wat het precies is (heb het haar wel een beetje uitgelegd) dus ik ben benieuwd wat ze ervan vindt en of ik haar er misschien mee aansteek. Alhoewel, zij is altijd echt anti sporten geweest, dus ik gok dat het voor haar eenmalig is. 
Ik heb trouwens 'Ripped in 30' en 'Insanity' gedownload, voor hierna.
Hoewel ik nog maar op 8/30 zit, heb ik helemaal de smaak te pakken! Net ook een heerlijke groente smoothie gehad, jamjam!
Ik heb trouwens 'Ripped in 30' en 'Insanity' gedownload, voor hierna.
Hoewel ik nog maar op 8/30 zit, heb ik helemaal de smaak te pakken! Net ook een heerlijke groente smoothie gehad, jamjam!