norden eettafel?

12-03-2013 09:27 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij willen graag een andere tafel gaan kopen.

Nu zitten we te denken aan de norden tafel van ikea.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Hoe blijft het blad?

Deze tafel willen we graag omdat deze groter te maken is en wat prijs betreft ligt deze in ons budget.

Maar we zouden graag wat ervaringen met deze tafel horen.
wij hebben m gehad! supertafel, lekker stevig!

mocht het blad beschadigen, kan je m evt afschuren en opnieuw lakken. ik weet niet hoe je m gaat gebruiken, heb je kinderen die er aan gaan spelen? wil je dat ie mooi blijft of mag hij gewoon gebruikt worden? je hebt namelijk wel kans dat je er een keer een deuk ofzo inkrijgt, het is redelijk zacht hout.
Ik heb 3 kinderen maar al ouder 8,16,18.

Een krasje ofzo is niet zo erg maar een beetje fatsoenlijk moet de tafel wel blijven.

Maar ik wil graag de witte variant van deze tafel en die is denk ik niet te schuren.
Ik vind hem niet zo mooi, maar dat was de vraag denk ik niet he.

Lastig he, een eettafel kopen. Ben er zelf ook wel even mee bezig geweest.
Cum non tum age
zie op de site van i.kea dat ie in t wit van spaanplaat/acryl is.. denk dat ie dan idd niet te verven is.. dan denk ik dat ie wel steviger is qua krasjes dan de berken versie.. zou gewoon eens gaan kijken als je bij i.kea in de buurt bent.
Wij hebben ze op de bso. De berkenkleurige dan he. En hij blijft op wat krassen & doffe plekjes na wel goed.

Ik wilde ze ook graag laten schuren en lakken, maar het schijnt dat ze daar een soort van plakkerig van worden.
Ik ben al gaan kijken bij ikea en de tafel is wat grote betreft perfect voor ons grote gezin.

Maar ik dacht misschien zijn hier wat ervaringsdeskundigen die de tafel hebben.

En kunnen zeggen of het blad een beetje mooi blijft.
verder niemand ervaring met deze witte uitvoering van de norden tafel van ikea?
We hebben de tafel deze week gehaald en wat een geweldige tafel.

Zo heerlijk groot met veel ruimte om te knutselen,kleuren enzo.
Lijkt me prima te onderhouden als de toplaag versleten is. Opschuren, eventueel putjes dichtplamuren, gronden en weer aflakken.
Wij zijn erg blij met onze norden tafel, al 6 jaar. Hij is lekker groot en aangezien we regelmatig meerdere eters hebben is dat heel fijn.

Mooi vind ik hem niet echt maar die mooie tafel komt wel weer in de toekomst, gemak gaat nu voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven