Bar Too Much *****204****
maandag 18 maart 2013 om 09:07
Wij hebben een verlengd weekend, jongens moeten allebei naar de ortho en dan kunnen ze dus niet naar school. Dus ik zit nog in pyjama, ga zo maar es even douchen en aankleden, ik denk dat de ortho dat wel op prijs zal stellen.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 18 maart 2013 om 09:14
dinsdag 19 maart 2013 om 09:12
Hahaha, Jo, wat fijn voor de beesten.
Ik mag vandaag een hoop praten: eerst op school van jongste, vanavond overleg met mijn vrijwilligersteam. Er schijnt een hooglopend conflict te zijn. Eén van die dingen waardoor mijn lontje een beetje kort is: ik weet hooguit voor de helft wat er speelt, maar omdat ik 1 van de oprichters ben moet ik bij dat overleg zijn. En dat wil ik ook, maar ik weet dus niet precies wat ik moet verwachten.
Kortom: drukdrukdruk vandaag.
Ik mag vandaag een hoop praten: eerst op school van jongste, vanavond overleg met mijn vrijwilligersteam. Er schijnt een hooglopend conflict te zijn. Eén van die dingen waardoor mijn lontje een beetje kort is: ik weet hooguit voor de helft wat er speelt, maar omdat ik 1 van de oprichters ben moet ik bij dat overleg zijn. En dat wil ik ook, maar ik weet dus niet precies wat ik moet verwachten.
Kortom: drukdrukdruk vandaag.
dinsdag 19 maart 2013 om 14:14
Zet een stel vrijwilligers bij elkaar en in no-time is er een conflict. Dat is althans mijn ervaring. Of het nu gaat om de zwemvereniging, voetbalverenigign, huurdersvereniging etc.
Mensen vinden zichzelf vaak ineens zeeeeeeeeeeeeeer belangrijk, terwijl ze dat niet zijn
Adem in adem uit Mir
Ik was op de koffie, met de hondjes uit, bij de AH, in conclaaf met de wasmasjien en afwassnol. Ik zeg: Koffie!!!!
Mensen vinden zichzelf vaak ineens zeeeeeeeeeeeeeer belangrijk, terwijl ze dat niet zijn
Adem in adem uit Mir
Ik was op de koffie, met de hondjes uit, bij de AH, in conclaaf met de wasmasjien en afwassnol. Ik zeg: Koffie!!!!
dinsdag 19 maart 2013 om 15:41
Ha Joopp, opbeurend hoor. Ik heb niet zoveel ervaring met vrijwilligers, maar wat jij schrijft lijkt hier iig wel zo'n beetje aan de hand te zijn.
Gesprek op school liep ook al niet helemaal soepel, we gaan er het beste maar van hopen.
Gesprek op school liep ook al niet helemaal soepel, we gaan er het beste maar van hopen.