Centraal Moderatortopic deel 6

30-01-2013 21:43 2521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Dit om het topic overzichtelijk te houden. Off-topic posts zullen dan ook zonder verdere waarschuwing verwijderd worden.

Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:impala schreef op 19 maart 2013 @ 19:49:

Hoewel, misschien kunnen die ook spammen? Ik weet t niet zo zeker eigenlijk.Tja. Vond het eigenlijk vooral wel een interessant onderwerp. Ik zou niet weten wat er spam aan was. TO heeft banden met Rob en de Mods weten dat?
ik vond t topic ook interessant. En zonde dat t weg is.

Hoe weten jullie dat t spam was?
.
Op Reizen is wel een spammer actief, die heeft net een oud topic Zwitserland geupt. Ik trapte er ook in.
.
Zou je mijn nick anoniem willen maken?
quote:impala schreef op 19 maart 2013 @ 20:14:

Op Reizen is wel een spammer actief, die heeft net een oud topic Zwitserland geupt. Ik trapte er ook in.

Spammer is verwijderd.

mvg,

Junior.
Is er al terugkoppeling geweest met betrekking tot oproep op FB?
quote:ModeratorViva schreef op 19 maart 2013 @ 11:51:

[...]

Hier hebben we nog geen reactie op ontvangen helaas.

@ Waarbij, nee we hebben nog geen terugkoppeling ervan gehad.

mvg,

Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 19 maart 2013 @ 05:31:

[...]

Beste SuzanneSuus,

Als je even je nieuwe emailadres door mailt naar forum@viva.nl met je vraag dan kunnen de mods dat wel voor je regelen .

mvg,

Junior.

Dank, ik kan dat alleen doe vanaf dat nieuwe emailadres, is dat een probleem?

Evt met quote van dit?
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 19 maart 2013 @ 22:44:

[...]

Dank, ik kan dat alleen doe vanaf dat nieuwe emailadres, is dat een probleem?

Evt met quote van dit?

Tuurlijk geen probleem.

Dit bericht kan je quoten door op de rode datum en tijd onder je avatar te gaan staan, op je rechter muisknop te klikken en dan heb je de quote. Als je die dan met je linkermuisknop klikt in je email dan kan de moderator precies je vraag zien hier.

mvg,

Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 19 maart 2013 @ 22:53:

[...]

Tuurlijk geen probleem.

Dit bericht kan je quoten door op de rode datum en tijd onder je avatar te gaan staan, op je rechter muisknop te klikken en dan heb je de quote. Als je die dan met je linkermuisknop klikt in je email dan kan de moderator precies je vraag zien hier.

mvg,

Junior.Dank je, gedaan, ook met link van mijn 1ste vraag hierover
Je bent zelf een theepot
Mod, kunnen jullie even de smiley van Flapoortje in het topic ' Ik maak mij een beetje zorgen' van 1.26 uur weghalen. Ook de quote van Jippie daarna graag weghalen.
Lieve mods, mag ik op anoniem alstublieft? Dankuwel alvast!
quote:LeChatNoir schreef op 19 maart 2013 @ 20:06:

[...]

Tja. Vond het eigenlijk vooral wel een interessant onderwerp. Ik zou niet weten wat er spam aan was. TO heeft banden met Rob en de Mods weten dat?Kunnen jullie hier nog even op reageren? Al is het een Jun die even meldt dat het aan de Mods gevraagd is.
Het topic Moet ik me zorgen maken en naar de dokter? is dubbel geopend, topics samengevoegd.

met vriendelijke groet,

Junior
Zou het woord "Truffeltopic" verboden mogen worden?

Net zoals je eigenlijk niet mag roepen dat iemand een trol is.

In het begin was het nog wel te doen, maar het begint nu strontirritant te worden. Ik mag nergens meer gewoon reageren of er beginnen mensen te roepen dat het een Truffeltopic is/wordt.

Ik heb gister een dergelijke post in "Waarom ik graag weduwe wilde worden" gemeld.
quote:LeChatNoir schreef op 20 maart 2013 @ 09:29:

[...]

Kunnen jullie hier nog even op reageren? Al is het een Jun die even meldt dat het aan de Mods gevraagd is.

Ik weet niet wat zich heeft afgespeeld maar ik zal even vragen aan de mods wie er meer vanaf weet en op je vraag zou willen reageren.

mvg,

Junior.
quote:LeChatNoir schreef op 20 maart 2013 @ 09:29:

[...]

Kunnen jullie hier nog even op reageren? Al is het een Jun die even meldt dat het aan de Mods gevraagd is.

Beste LeChatNoir,

Zoals al eerder is gemeld, is het topic verwijderd ivm spam. Verdere mededelingen kunnen en zullen wij niet doen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

quote:Maylea schreef op 20 maart 2013 @ 07:05:

Mod, kunnen jullie even de smiley van Flapoortje in het topic ' Ik maak mij een beetje zorgen' van 1.26 uur weghalen. Ook de quote van Jippie daarna graag weghalen.

Beste Maylea,

Zou je de toverstaf willen gebruiken? Als iedereen op deze manier berichten gaat melden, dan wordt het voor ons ondoenlijk om alles terug te vinden.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

quote:ModeratorViva schreef op 20 maart 2013 @ 12:01:

[...]

Beste Maylea,

Zou je de toverstaf willen gebruiken? Als iedereen op deze manier berichten gaat melden, dan wordt het voor ons ondoenlijk om alles terug te vinden.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Bij navraag, de andere Junior had het al verwijderd en had de vraag op dit topic niet gezien, anders was het even gemeld uiteraard.

mvg,

Junior.
quote:Truffelmaffia schreef op 20 maart 2013 @ 10:48:

In het begin was het nog wel te doen, maar het begint nu strontirritant te worden. Ik mag nergens meer gewoon reageren of er beginnen mensen te roepen dat het een Truffeltopic is/wordt.

Ik heb gister een dergelijke post in "Waarom ik graag weduwe wilde worden" gemeld.

Beste Truffelmaffia,

Zou je jouw verzoek willen mailen naar forum@viva.nl?

mvg,

Junior.
Het topic Help mee aan onderzoek naar internetfraude... is verwijderd ivm in strijd met de regels.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Is er ondertussen al terugkoppeling gekomen? We zijn inmiddels 3 dagen verder.
quote:waarbij schreef op 20 maart 2013 @ 15:38:

Is er ondertussen al terugkoppeling gekomen? We zijn inmiddels 3 dagen verder.

Nee goed dat je het vraagt, ik heb nog geen terugkoppeling gezien. Ik ga het weer even onder de aandacht brengen dus hopelijk dat we morgen antwoord krijgen van de afdeling die erover gaat.

mvg,

Junior.
Topic Briljante reclame is verplaatst naar de pijler Entertainment.

mvg,

Junior.
quote:Truffelmaffia schreef op 20 maart 2013 @ 10:48:

.

Dus als iemand zegt " zeg, Truf, trek jij het topic weer naar je toe? " dan is het wel prima?

Lijkt me toch hetzelfde, maar dan met minder woorden.

Mod, mocht zoiets strafbaar zijn, dan lijkt het me wel zo fair dat héél duidelijk te omschrijven, en het voor iedereen gelijk te trekken.

Want ik denk dat er weinig mensen zijn die het stafwaardig vinden, of denken dat ze er een ban door oplopen om een topic een naam te geven van degene die het op dat moment met zijn/haar postings " domineert ".
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven