Centraal Moderatortopic deel 6

30-01-2013 21:43 2521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Dit om het topic overzichtelijk te houden. Off-topic posts zullen dan ook zonder verdere waarschuwing verwijderd worden.

Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:roza34 schreef op 13 juni 2013 @ 14:20:

Beste moderators,

Ik kreeg vanmorgen een mail dat ik een ban heb van een week voor offtopic posten op CM topic, maar volgens mij zijn jullie vergeten me 'uit' te zetten. Ik doe het namelijk nog steeds zoals je ziet.

Ik denk ik zeg het maar even. Wel zo eerlijk niet?

Mvg Roza.

Ps. Vergeten jullie niet om me op 20 juni weer aan te zetten?

Sportief dat je het zelf meldt!

We gaan het even checken en zonodig aanpassen. We hebben inderdaad een seintje klaargezet op de 20e ;)

quote:ModeratorViva schreef op 13 juni 2013 @ 15:17:

[...]

Sportief dat je het zelf meldt!

We gaan het even checken en zonodig aanpassen. We hebben inderdaad een seintje klaargezet op de 20e ;)

Ok. Ik hoor het wel. Ook een geruststellend idee dat de wekker staat op 20 juni.

Waar zit die week ban in het bansysteem dan? Het is toch 24,48 exit? Of is dat veranderd?
Uit de FAQ:

"Bansysteem

Bezoekers die zich niet aan de regels houden, kunnen van de site worden geweerd met een ban van het account. Als je een ban hebt gehad, krijg je hier een mail over op het adres waarbij je bij ons staat geregistreerd. Je dient dan ook een geldig mailadres aan ons te hebben doorgegeven.

De lengte van de ban is afhankelijk van eventuele eerdere bans die je gehad hebt:

Eerste overtreding: ban van 24 uur

Tweede overtreding: ban van 48 uur

Derde overtreding: ban van een week

Vierde overtreding: permanente blokkade"
Volgens mij wel Istar. Die week is er toch extra bij gekomen?
Beste Mods,

Willen jullie mijn account anonimiseren?

Alvast dank.
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 13 juni 2013 @ 17:42:

Volgens mij wel Istar. Die week is er toch extra bij gekomen?

Dank Lechatrose.

Ik zie het Giullietta, dat geeft weer ruimte
quote:lechatrose schreef op 13 juni 2013 @ 17:41:

Uit de FAQ:

"Bansysteem

Bezoekers die zich niet aan de regels houden, kunnen van de site worden geweerd met een ban van het account. Als je een ban hebt gehad, krijg je hier een mail over op het adres waarbij je bij ons staat geregistreerd. Je dient dan ook een geldig mailadres aan ons te hebben doorgegeven.

De lengte van de ban is afhankelijk van eventuele eerdere bans die je gehad hebt:

Eerste overtreding: ban van 24 uur

Tweede overtreding: ban van 48 uur

Derde overtreding: ban van een week

Vierde overtreding: permanente blokkade"

dan heb ik ook een vraag: ik heb denk ik ook een kruisje achter mijn naam omdat ik off topic ging over die consulent die wel mag spammen hier e/o dat interview over die vermiste vader. Hoe lang blijft dat kruisje staan?

En waar kan ik mijn e-mailadres aanpassen? Ik heb sinds een tijd een nieuwe, maar ik kan in mijn profiel niet eens mijn eigen e-mail aanpassen.
Hallo! Help!

Ik heb om 1 of andere reden mijn topic gesloten. ....geen idee hoe! Het is een oproepje bij contact, festivalmaatje gezocht en gezellige mensen!! Hopelijk kan je hen open maken!

Alvast bedankt!

Liefs!
quote:angel747 schreef op 13 juni 2013 @ 19:59:

Hallo! Help!

Ik heb om 1 of andere reden mijn topic gesloten. ....geen idee hoe! Het is een oproepje bij contact, festivalmaatje gezocht en gezellige mensen!! Hopelijk kan je hen open maken!

Alvast bedankt!

Liefs!

Ik zal je topic weer openen. Het is heel makkelijk, bij het prikbord heb je 2 `verzend`knoppen, de ene is `stuur en sluit` en beneden heb je de gewone knop `verstuur bericht`, die moet je hebben.

mvg,

Junior.
Het topic: "Nina GTST oude kop zeg" is gesloten.

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum

Het topic: "Onderzoekje voor Eindpresentatie MBO opleiding" is gesloten ivm onderzoekje.

Moderator Viva forum

quote:ModeratorViva schreef op 14 juni 2013 @ 13:23:

Het topic: "Nina GTST oude kop zeg" is gesloten.

Moderator Viva forumJe bent een heldin!
Topic Wat te doen in Dwingeloo of omgeving? is verplaatst naar de pijler Reizen.

Topic Foto of plaatje maken voor je profiel, wie o wie weet dit? is verplaatst naar de pijler Digi.

Topic Voordrager / fietsmanden is verplaatst naar de pijler Thuis.

Topic wat een klote zooi is verplaatst naar de pijler Geld & Recht.

Topic Vieze frietpan.. is verplaatst naar de pijler Gezondheid.

mvg,

Junior.
Juun, ik zie het vaker gebeuren dat jullie 'n bericht van jullie zelf later nog aanpassen en dingen toevoegen. Persoonlijk vind ik dat heel irritant. Bovenstaand bericht van jullie is daar een goed voorbeeld van.

Het bericht zelf is van 15.35u en later worden er topics verplaatst wat dan in datzelfde bericht wordt geplakt. Ik ben 'n topic kwijt, kijk gauw even op de pijler overig maar omdat jullie laatste bericht van vóór mijn laatste blik op dat topic is ga ik er van uit dat jullie bericht in ieder geval niet over dat topic zal gaan. Wel dus. Kan er niet gewoon een nieuw bericht geplaatst worden? Dat is een stuk duidelijker lijkt me. Of mogen jullie een max aantal berichten plaatsen?
Topic Leuke vriendinnen gezocht omgeving Zandvoort/ Haarlem is verplaatst naar het prikbord Contact.

mvg,

Junior.
Kunnen de nachtelijke offtopics verwijderd worden in dit topic?

Show hier je outfit van vandaag, deel 2!

Dit is allemaal wel heel erg beside the point.
quote:lilyofthevalley schreef op 15 juni 2013 @ 07:28:

Kunnen de nachtelijke offtopics verwijderd worden in dit topic?

Show hier je outfit van vandaag, deel 2!

Dit is allemaal wel heel erg beside the point.

Het lijkt mij handiger dat jullie weer een nieuw topic openen, het is al ver voorbij de 3000 postings .

Vandaag wordt dit CM topic ook vernieuwd (wij zitten ook over de 3000 postings) dus mocht je dit bericht niet meer gelezen hebben als dit topic op slot gaat, dan plaats ik het nog een keer in het nieuwe topic vandaag.

mvg,

Junior.
Mag ik, voor je de deur hier op slot gooit, toch nog 'n reactie op mijn post?quote:Chartreuse schreef op 14 juni 2013 @ 18:03:

Juun, ik zie het vaker gebeuren dat jullie 'n bericht van jullie zelf later nog aanpassen en dingen toevoegen. Persoonlijk vind ik dat heel irritant. Bovenstaand bericht van jullie is daar een goed voorbeeld van.

Het bericht zelf is van 15.35u en later worden er topics verplaatst wat dan in datzelfde bericht wordt geplakt. Ik ben 'n topic kwijt, kijk gauw even op de pijler overig maar omdat jullie laatste bericht van vóór mijn laatste blik op dat topic is ga ik er van uit dat jullie bericht in ieder geval niet over dat topic zal gaan. Wel dus. Kan er niet gewoon een nieuw bericht geplaatst worden? Dat is een stuk duidelijker lijkt me. Of mogen jullie een max aantal berichten plaatsen?
quote:Chartreuse schreef op 15 juni 2013 @ 11:45:

Mag ik, voor je de deur hier op slot gooit, toch nog 'n reactie op mijn post?

[...]

Tuurlijk wil ik je vraag beantwoorden Chartreuse, ik was er nog niet aan toe gekomen om je te antwoorden.

Als ik topics aan het verplaatsen ben dan zet ik het in 1 posting, maar alleen als die posting er als laatste staat. Staat er dus iets anders na dan gebruik ik een nieuw veld. En alleen bij verplaatste topics doe ik dat (zie mijn laatste posting).

Verwijderde topics plaats ik zelf altijd al in een nieuw veld zodat het duidelijk is en met de reden erbij.

Als ik voor mijzelf spreek dan plaats ik dus nooit verwijderde en verplaatste topics in 1 posting.

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is .

Groeten Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 15 juni 2013 @ 12:18:

[...]

Tuurlijk wil ik je vraag beantwoorden Chartreuse, ik was er nog niet aan toe gekomen om je te antwoorden.

Als ik topics aan het verplaatsen ben dan zet ik het in 1 posting, maar alleen als die posting er als laatste staat. Staat er dus iets anders na dan gebruik ik een nieuw veld. En alleen bij verplaatste topics doe ik dat (zie mijn laatste posting).

Verwijderde topics plaats ik zelf altijd al in een nieuw veld zodat het duidelijk is en met de reden erbij.

Als ik voor mijzelf spreek dan plaats ik dus nooit verwijderde en verplaatste topics in 1 posting.

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is .

Groeten Junior.

Crystal clear hoor

Maar dat was mijn vraag c.q. probleem niet. Door het aanpassen van de posting verandert de tijd waarmee die posting in het systeem staat niet, het topic schuift dus niet op in de lijst van actieve topics, er is op geen enkele manier te zien dat er van jullie zijde een extra mededeling is gekomen tènzij je de post zelf gaat bekijken.

En dat vind ik dus onhandig. Ik begrijp ook niet waarom er geen nieuwe post wordt gemaakt als er na het plaatsen van de oorspronkelijke post nog nieuwe mededelingen komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven