Lieve vriend
dinsdag 19 maart 2013 om 16:30
Phoe hey manlief heeft bedacht dat een trio wel leuk zo zijn.
Ik zelf ben bi en vind mannen en vrouwen leuk. Hij weet dat, en vroeg wat ik van een trio vind.
Nu is het probleem dat mijn man niet zoveel praat, en ik bang ben dat ik jaloers word, terwijl ik het eigenlijk wel heel graag wil!
En dan hoe vind je in vredesnaam een leuke dame die ons beide bevalt en ons ook ziet zitten (rare woordkeuze)
Ik zelf ben bi en vind mannen en vrouwen leuk. Hij weet dat, en vroeg wat ik van een trio vind.
Nu is het probleem dat mijn man niet zoveel praat, en ik bang ben dat ik jaloers word, terwijl ik het eigenlijk wel heel graag wil!
En dan hoe vind je in vredesnaam een leuke dame die ons beide bevalt en ons ook ziet zitten (rare woordkeuze)
dinsdag 19 maart 2013 om 20:50
Ff recapituleren, jullie willen het allebei, maar jij wilt dat hij er meer over praat. Weet je dan al wat je wilt horen? Gezien je IP ben je bang dat jij jaloers wordt als hij met die andere vrouw bezig is. De vraag is dan natuurlijk hoe sterk jij je relatie vindt. Is hij alleen bij jou voor de sex? Nee, natuurlijk niet, zal je zeggen. Als je er dan een andere vrouw bij haalt puur voor de sex, is dat dan een bedreiging voor jouw relatie? Die vraag kan je alleen zelf beantwoorden, maar is wel essentieel voor de vraag of je dit wil. Ja: niet doen, nee: wel doen.
Kan niet uit ervaring spreken, maar als mijn vrouw dit zou voorstellen kan ik me wel inbeelden dat het geen bedreiging voor mijn relatie zou zijn, misschien zelfs integendeel.
Maar hé, een man mag ook dromen...
Kan niet uit ervaring spreken, maar als mijn vrouw dit zou voorstellen kan ik me wel inbeelden dat het geen bedreiging voor mijn relatie zou zijn, misschien zelfs integendeel.
Maar hé, een man mag ook dromen...
Fate is just the weight of circumstances