Entertainment alle pijlers

Meerdijk; the sequel

10-01-2013 13:12 2310 berichten
Weer een splinternieuw topic over deze hoogstaande soap, waarin we ons bezighouden met de volgende kwesties:

1. Wanneer valt nu eindelijk die bom op Janine?

2. Gaat Nina nog iets doen aan de zadeltassen onder haar ogen?

3. Leert Mike ooit fatsoenlijk Nederlands praten?

4. Ontwaakt Bing uit zijn coma, en zo ja; raakt hij dan ook die versteende bolus kwijt?

5. Is het mogelijk dat Laura er nóg ouder uit gaat zien?

6. Komt Bram ooit uit de kast?

7. En last but not least: zal Rik OOIT nog een nek ontwikkelen?

Je ergeren is toegestaan, maar denk om de rikketik.
Alle reacties Link kopieren
Woeps sorry me app flipt haha. Wilde zeggen dat ik bianca ook best naief vind. Nu ik deze bianca opmerkingen lees.
Sinds wanneer is Bianca zo´n bemoeial geworden?

(o.a. niet voor jou bedoelt hoor Lucifer )
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Jammer dat het kind Benthe gaat heten. Vind het best een leuke naam nl en straks noemt half GTSTkijkend NL zijn/haar kind Benthe.

Verder vind ik het best spannend de laatste dagen. Help word ik ook gek?
Soul
Ik vond vroeger Nina ook een leuke naam....

Jammer.
Moonlight.. Knéttergek!
hahha Soulcats
quote:missy_Acy schreef op 19 maart 2013 @ 21:11:

Ik vond vroeger Nina ook een leuke naam....

Jammer.Ik had eigenlijk graag een zoon willen krijgen en die Ludo willen noemen. Ga ik nu ook niet meer doen
quote:Soulcats schreef op 19 maart 2013 @ 20:39:

[afbeelding]

(o.a. niet voor jou bedoelt hoor Lucifer )Helemaal mee eens.
Dat kan ik begrijpen Moonlight, dan zie je telkens Ludo voor je in zijn eeuwige pak.

Benthe ach ja. Het is beter dan Puck of die andere hippe namen.
Wat is Rik al een tijd niet in beeld geweest.

Zou hij op pelgrimstocht naar Santiago de Compostella zijn, om te bidden voor een nieuwe nek?
Tot vandaag vond ik Benthe een hele leuke naam.

Ze hadden dat wicht toch Mega Mindy kunnen noemen, Mike is en blijft de vader.
quote:L0r schreef op 19 maart 2013 @ 21:09:

Soul Ja, lach maar! De grote vraag is, dringt het door? Ik heb weinig hoop
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:Lotte35 schreef op 19 maart 2013 @ 21:46:

Zou hij op pelgrimstocht naar Santiago de Compostella zijn, om te bidden voor een nieuwe nek?
Benthe, zo wilde ik mijn dochter misschien noemen. Nu dus niet meer
I am surrounded by morons
Wees eerlijk, het klinkt toch ook gewoon als een Ikea kast?
Dochter, Twis?! Moet ik al Stalkiesokjes gaan breien?
quote:Lucifer1983 schreef op 19 maart 2013 @ 21:44:

Dat kan ik begrijpen Moonlight, dan zie je telkens Ludo voor je in zijn eeuwige pak.

Ik zei maar wat hoor. Maar het is wel zo, als een niet-gebruikelijke naam gebruilkt wordt voor een GTST-mongool kun je er naarna eigenlijk niks meer mee.

@degene die echt Benthe in haar hoofd had (sorry kan t ff niet terugzien): Zakte je niet door de grond toen Noud er mee kwam?
Twister dus, bedoel ik
quote:Lotte35 schreef op 19 maart 2013 @ 21:46:

Zou hij op pelgrimstocht naar Santiago de Compostella zijn, om te bidden voor een nieuwe nek?Of hij is bij de Efteling in de leer, bij die figuur met die heule lange nek.
Het mag van mij wel wat spannender.

Zo zou Maksiem een wraakactie kunnen starten door Sjanien te drogeren en daarna te IVF-en met een zestienling. Wordt een leuke bevalling c.q. clifhanger.

Gaan ze daarna gezellig naar Ikea voor de meubeltjes voor de kinderkamers, en om inspiratie op te doen voor namen voor de 16 kleine Sandertjes.
O nee, haha! Ik ben niet zwanger. No worries. Hebben jullie niet bepaalde namen in je hoofd voor eventuele toekomstige kinderen (of ze er nou gaan komen of niet)? Of ben ik heel raar?
quote:Soulcats schreef op 19 maart 2013 @ 21:50:

Ja, lach maar! De grote vraag is, dringt het door? Ik heb weinig hoop Not a chance in hell
Laatst is een vriendin er met mijn andere meisjesnaam vandoor gegaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven