Sweet sin Amerikaans eetwaar

04-03-2013 19:01 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zonde onder het Amerikaans eetwaar zijn poptarts. Ik lust zeker niet alle smaken en niet ten alle tijde. Maar op z'n tijd kan ik deze absolute troep wel genieten.

Wat is jouw zoete 'zonde' onder het Amerikaanse eetwaar?
Ivetje, ik heb je een mail verzonden. Superlief, dankjewel.
Ohw ahahahah. Moest even lachen. Ik ga 't checken ;).
Ivetje dank voor de informatie. Ik heb je man een mail verzonden. Ik ben zeer benieuwd.

Ben je trouwens bekend met Cupcake bites? Ik zag ze laatst bij Eicholtz op de Leidsestraat. Ik wilde ze zo graag meenemen! :((
Cupcake bites zeggen me niks. Wat is het voor iets?
.
Jammer... Ik kom over twee weken naar Nederland en dacht anders neem ik een zak m&ms mee voor jullie, maar ik verblijf in Noord Holland.
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Whhhuuuutttt! Iris XD! I want!
@ Ivetje: cupcakebites zijn een soort van snoepjes met de smaak van vershillende cupcakes. Je hebt ook de smaak 'Red Velvet Cake'.
quote:kaat1989 schreef op 19 maart 2013 @ 19:20:

Whhhuuuutttt! Iris XD! I want!Lol!
Ik zit even op die website van die winkel in Utrecht te kijken, maar die hebben best veel producten zeg! Zie daar ook de m&m's Pretzel! Jummie ben alleen bang dat ik ga schrikken van de prijzen...
quote:Ivetje schreef op 21 maart 2013 @ 10:57:

Ik zit even op die website van die winkel in Utrecht te kijken, maar die hebben best veel producten zeg! Zie daar ook de m&m's Pretzel! Jummie ben alleen bang dat ik ga schrikken van de prijzen...Prijzen zijn vergelijkbaar met die van usfoodz. Tja, invoerrechten enzo. Maar gelukkig niet nog hoger door de locatie van de winkel. Althans, een paar jaar geleden niet. Ben blij dat die winkel niet aan de looproute ligt, dat zou bijzonder slecht voor mijn portemonnee en mijn gezondheid zijn
Oke, dat zou idd wel fijn zijn als de prijzen niet nog hoger zijn ivm locatie en het feit dat ze een winkelpand hebben. Maar kan best zijn dat er geen hypotheek meer op dat pand zit, want het is al heel lang in de familie. Dan heb je daar natuurlijk al geen kosten meer aan die je doorberekend

Ik ben er tot nu toe altijd snel voorbij gelopen haha! Maar volgende week heb ik een dag vrij en dochter is dan op het kdv. Ga dus eens lekker Utrecht verkennen, want volgens mij zitten er veel meer winkeltjes waar ik nog nooit ben geweest en die heel leuk zijn!
Wat is de naam van de winkel Ivetje?
Dit is de website : http://www.jacbostelaar.nl/ ik ben benieuwd! Van buitenaf ziet het eruit als een heel klein winkeltje, maar als ik die foto's zo zie valt dat wel mee.
De winkel ziet er egr volgepakt uit. Lijkt op Eicholtz in de Leidsestraat alleen verkopen zij alleen maar Amerikaanse producten. Ik ben zeer benieuwd wat voor prijzen ze daar hanteren. Wel fijn dat ze een producten lijst plubiceren.
Ze zijn duur. En heb wel eens gehoord dat ze je wegkijken als ze denken dat je wat jat.
Ivetje! Hoe was je ervaring bij het Utrechtse winkeltje? Heb je nog wat meegenomen?
--
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Ik heb trouwens van die Betty Crocker cakemixen in huis maar je hebt er vegetable oil voor nodig maar ik weet niet zeker welke olie daarmee bedoeld wordt. Welke olie gebruiken jullie hiervoor?

Of kan roomboter ook gewoon?
quote:kaat1989 schreef op 13 maart 2013 @ 12:51:

Misskatie, wat vet! Alleen begrijp ik niet zo goed waarom ze geen 'buitenstaanders'naar binnen laten. Zouden ze toch goede winst op kunnen maken lijkt me. Zijn die shoppingcentra daar net zo groot als in de V.S. zelf? Want dan zijn ze echt huge.

Ik begrijp het wel. Vroeger zaten die winkels ( dan heb ik het over Naafi uit de UK en de Aafes uit de USA) alleen op kazernes. Daar kom je sowieso alleen maar op met een speciaal NATO stempel in je paspoort. Mijn vader was vroeger militair en hij zat gelegerd in Duitsland. Daardoor hadden wij zo'n NATO stempel in ons paspoort. Vanuit onze woonplaats (Bergen-Belsen) gingen we geregeld al dat soort winkels af. Ik keek m'n ogen vaak uit daar, wat een spullen hadden ze daar!

Jammer dat ik nu niet meer erin mag.
quote:Emmy_ schreef op 31 maart 2013 @ 16:20:

Ik heb trouwens van die Betty Crocker cakemixen in huis maar je hebt er vegetable oil voor nodig maar ik weet niet zeker welke olie daarmee bedoeld wordt. Welke olie gebruiken jullie hiervoor?

Of kan roomboter ook gewoon?Iedere plantaardige olie kan, dat is wat vegetable oil betekent. Zonnebloemolie zou ik doen, is neutraal.
@Le chatnoir: ik gebruikte altijd zonnebloem oili. Werkte prima!

@Iris27: ??? Ik zal je een mailtje sturen.
CHEETOS ik mis die kaas balletjes zo erg ! Zooooo lekker !!
Ohh die zijn ook lekker (denk ik), is er enig smaakverschil in vergelijking tot de Tesi Bon 'balletjes'?
Ik was vandaag in een avondwinkeltje en daar heb ik een zakje peanut m&m's gekocht! Zijn nu ook alweer op, hmmm...

En, wat ik echt super lekker vind en altijd koop als ik het zie: de crunchie reep. Echt goddelijk is die!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven