Lijf & Lijn alle pijlers

30 day shred

15-01-2013 18:01 3811 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie

30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
Hallo allemaal..

ik kom ook even inbreken, als dat goed is?

Ben 24jaar en heb een dochter van 16mnd.

Nu eindelijk na 16 maanden helemaal klaar met die overgebleven kilo's.

Dus ben afgelopen maandag begonnen met mijn eetpatroon flink te veranderen. Voor namelijk gewoon 3 maaltijden en 2 tussendoortjes en heeeeeel veeel water.

Gisteren dus begonnen met 30 day shred.

Mijn god!! ik heb zo'n spierpijn!! en dan moet ik vandaag ook nog haha..

De eerste paar dagen zijn denk ik vooral doorbikkelen?

Ken amper m'n armen omhoog doen haha

Dus kom gezellig met jullie meekletsen..

Zijn er al veel mensen die al echt de resultaten zien?

Groetjess
Dit topic is goed voor de motivatie! Ik lees al een tijdje mee. Ben vorige maand al een keer begonnen met shredden, maar moest toen na een week weer stoppen door zieke kinderen, druk, etc. Ben maandag weer begonnen en heb er nu al 4 keer opzitten!

Weet iemand hoe duur de dumbells bij de action zijn? Wilde net via internet een set bestellen namelijk.

Ben blij met de lijst van work-outs die ik hierna kan gaan doen! Ik wil het nu echt vol blijven houden. Ik denk dat ik dan voor de 6week6pack ga. Mijn buikje is de grootste probleemzone.

Ik ben ook heel benieuwd wanneer ik resultaat kan zien. Wanneer begon dat bij jullie?
ha ha al die plaatjes, erg grappig.

Tristan neem je dat wel even op als jullie samen die pushups doen, die willen we natuurlijk wel zien.

Ik krijg ripped nog steeds niet gedownload op mijn pc. Ik heb geen verbinding met internet in het tuinhuisje dus het moet op mijn laptop staan. Dat lukt me eigenlijk alleen met youtube filmpjes.

Ik zal een kijken naar die PX90.

Gisteravond alleen geshred, ik had geen zin meer om er nog iets achter aan te doen. Vanavond wel weer proberen. Ik raak echt de tel kwijt, dag 6 level 2 ?
Hallo allemaal,

Mag ik met jullie mee doen?

Volg het topic al een tijdje en door al jullie verhalen nieuwsgierig geworden, dus vanaf vandaag (lees vanavond) ga ik ook 30 dagen lang shredden.

Vanavond eerst maar eens foto’s maken en cm meten en dan kijken wat he resultaat is na 30 dagen.

Succes allemaal!!
Ik download via torrents *ik heb UPC dus mag niet op piratebay dus dan wordt het pirateproxy.net*

http://nl.wikihow.com/downloaden-via-torrents

Samanthaaaaa ik zie wel resultaat op de weegschaal en op foto's. Heb zeer onflatterende foto's gemaakt, doe ik nu elke week, en dan zie ik wel dat mijn buik echt minder wordt, en bovenbenen.

Welkom Samanthaa en Elise!! Shred on

Ik ga ervoooooorrrrrrr

Hoi Sanchaaa Welkom!

Nu ga ik echt beginnen
Sari, ik denk dat je vooral moet oppassen met die pendulum lunges in level 2, daar ging ik althans erg makkelijk met m'n knie te ver naar voren. En hij is sowieso lastig te coordineren omdat-ie zo zwaar wordt op een gegeven moment. Dus ik zou die niet te diep doen, en in plaats van double jump rope gewoon de singles uit level 1 doen. Verder vond ik level 2 juist het minst belastend voor de knieen, eigenlijk. Neem je wel een rustdag zo nu en dan?

Ik drink m'n koffie op en dan ga ik level 3 weer ns aanpakken. Oh, en misschien ook wel even naar een Action voor zwaardere gewichten en kweekkastjes. Nee, die hebben er verder niks mee te maken inderdaad
quote:sabbaticalmeds schreef op 20 maart 2013 @ 23:34:

een jaar??? in your dreams honeyIk heb anders enorme transformaties gezien in een jaar. Ik denk dat wanneer je écht doorzet en je aan je sportschema en dieet houdt, zelfs een best wel dik iemand in een jaar wel slank en strak kan worden.
@ Yellow.. Oke ik ben benieuwd.

Ik heb gister ook foto''s gemaakt en dan na 10 dagen ga ik dat weer doen..

ik was gister al 1,9 kilo afgevallen in 2 dagen tijd.. Dat vind ik al heeel wat haha..

Wat geen frisdrank en snoep in 2dagen al bereiken kan he..

Maar ga nu pas maandag weer wegen, anders word het zo'n obsessie haha.
Ik ga vanavond voor les 5 level 3!!!!

Ik neem wel elke keer 1 rustdag. Ik voel me veel beter op die manier. Dan maar wat langzamer, ik heb geen haast. Ik was gister wel weer even geschrokken in de paskamer van de v en d. Wat hebben ze toch een bagger licht in die paskamers....word je dus niet blij van.
Bijna 2 kilo in 2 dagen is echt veel Samanthaa, goed voor de motivatie! Er hoeft bij mij in kilo's niet heel veel af, het moet vooral wat strakker allemaal.

En ik heb ook nooit begrepen waarom er altijd van die onflatteuze felle verlichting moet zijn in die pashokjes, is ook vast niet goed voor de verkoop. Ik moet binnenkort ook nog op pad voor een nieuwe bikini, wat een drama is dat toch. Ik heb er volgens mij ook nog nooit een gehad die echt mooi zat. Ik wacht nog even tot ik verder ben met shredden, misschien scheelt het!
quote:aaquamarine schreef op 21 maart 2013 @ 10:58:

[...]

Ik heb anders enorme transformaties gezien in een jaar. Ik denk dat wanneer je écht doorzet en je aan je sportschema en dieet houdt, zelfs een best wel dik iemand in een jaar wel slank en strak kan worden.

Absoluut waar.

Als ik voor mezelf spreek, ik ben dik twee jaar geleden met de 30-day shred begonnen. Daarvoor deed ik niets aan sport, echt niets. Ik werk fulltime en heb een gezin, dus mijn vrije tijd is beperkt. En geld voor een sportschool heb ik niet, dus dit was ideaal.

Naast de shred ben ik elke lunchpauze een stuk gaan wandelen én ben ik een stuk gezonder (en minder!) gaan eten.

En reken maar dat dat resultaat opleverde, natuurlijk levert dat resultaat op. Duh.

De shred is gewoon een hartstikke goede springplank om je luie lijf weer eens flink aan het werk te zetten. En omdat het maar zo kort is, is het ook goed vol te houden. En na die 30 dagen zou je wel gek zijn om het weer op te geven, dus in mijn geval ben ik verder gegaan met andere JM-dvd's (zie lijstje vorige pagina) en verder doe ik Davina McCall, Bob Harper, fitnessblender en blogilates. Alles thuis dus. Oh en ik loop af en toe 5km hard buiten, maar dat laatste vind ik eigenlijk geen zak aan.

Dus nee, over de 30 dagen moet je niet hele heftige resultaten verwachten, maar over een jaar kun je wel degelijk flinke vooruitgang zien.

In mijn geval was dat 16 kilo kwijt en een redelijk gespierd lijf gewonnen.

Edit: Eeuwig spijt dat ik vantevoren nooit foto's gemaakt heb en mijn maten opgemeten heb - dus doen hoor, als je nu net begonnen bent!
Bij die laatste buikoefening van level 2 voel ik me een beetje zo

Maar ik heb het weer mooi geflikt! Ik zie het verschil nu ook echt als ik geowon in de spiegel kijk (zonder dat ik ook naar een voor foto moet kijken). En ik voel me ook gewoon fitter. Ik kan double jump rope

Haha, Yellow, je plaatjes en filmpjes zijn echt zo grappig!
quote:samanthaa89 schreef op 21 maart 2013 @ 11:05:

@ Yellow.. Oke ik ben benieuwd.

Ik heb gister ook foto''s gemaakt en dan na 10 dagen ga ik dat weer doen..

ik was gister al 1,9 kilo afgevallen in 2 dagen tijd.. Dat vind ik al heeel wat haha..

Wat geen frisdrank en snoep in 2dagen al bereiken kan he..

Maar ga nu pas maandag weer wegen, anders word het zo'n obsessie haha.

Is je arm of been eraf gevallen dan? 1,9 kilo is ruim 13.000 kcal. Als jij per dag zo'n 1800 kcal hebt gegeten en zo'n 1300 kcal per dag nodig hebt om normaal te kunnen functioneren, heb jij dus zo'n 14.000 kcal verbrand met dit. Dat is voor mij 280 km hardlopen op 10 km/uur. In twee dagen.

Ik denk dat jij doorgaat voor de bokaal!

Ik zie dat wat dames kijken naar P90X?

Het nadeel van P90x is dat de workouts een uur per keer zijn (yoga 1,5 uur) en dat je in dat uur bij de krachtsessies je op een deel van het lichaam focust, dus bijv armen en rug, of juist benen.

Je net dus een uur kwijt maar hebt dan geen volledige workout gedaan. De 20-minuten workouts van Jillian zijn wat dat betreft leuker, omdat je weet dat je in een korte sessie alles meeneemt.

Daardoor houd je het ook langer vol (qua weken, maanden).
Vanochtend 10/30 gedaan en foto's gemaakt. Bij mijn buik is al duidelijk verschil te zien, me is happy!

Zou wel graag iets erbij willen doen wat helpt voor de achterkant van mijn bovenbenen + kont, want ik heb het vermoeden dat daar met het shredden niet veel veranderd.
quote:Rua-Red schreef op 21 maart 2013 @ 11:26:

[...]

Dus nee, over de 30 dagen moet je niet hele heftige resultaten verwachten, maar over een jaar kun je wel degelijk flinke vooruitgang zien.

@perezosa.. Hahaha nou zoveel heb ik niet gedaan hoor..

Ik denk dat het voornamelijk vocht is wat ik kwijt ben.. Ik dronk echt heeeeeeeel veeeeel cola.. zeker 2 flessen op een dag. en vanaf maandag alleen water of groene thee. En ook geen chips en dat soort dingen meer..

Maar het is zeker goed voor de motivatie!! maar ik verwacht niet dat dit in dit tempo door gaat hoor.. Dan blijft er niks meer van me over haha..
quote:yellowlove2punt0 schreef op 21 maart 2013 @ 11:47:

[...]

[afbeelding]Dan moet je ook een nieuwe avatar gaan zoeken hoor. In mijn hoofd zie jij er dus precies zo uit als je avatar...!
Ik lijk er ook best op hoor

Dan doe ik dan wel zoiets

Ik bedoel, hoe lang kan het duren voor ik er zo uitzie?

Maandje of twee denk ik

Aan je enthousiasme zal het niet liggen in ieder geval, het is aanstekelijk!
Zooo met mijn shred gaat het goed hoor, ik praat er al drie dagen over en ik heb nog geen reet gedaan... *zuch*
Ow, ik lieg, ik heb een hele zwik video's gedownload. Heb ik ook 1 calorie mee verbrand
Watje, je bent gewoon bang hè!?

Hup, ga je omkleden en pas terugkomen hier als Jillian gezegd heeft dat je een good job gedaan hebt.
@someday-somehow

Ik heb een aantal keer Jillian gedaan. Level 1 mee begonnen. Ben al sowieso wel een sportfief type hoor maar met dat winterweer steeds geen zin om naar sportschool te fietsen. Dus dan maar binnen workout Mijn benen zijn vanzelf al sterk dus ik merkte ook weinig uitdaging voor mijn benen bij Jillian. Ik doe nu brazil butt lift work out. En omg, dat is echt heftig maar wel lekker! Het is cardio en veel krachtoefeningen voor je benen op een leuke manier. Tussendoor moest ik af en toe rust nemen want het tempo is behoorlijk hoog vind ik.

Ook bij Jillian merkte ik dat er in een "gewone" work out van haar te weinig abs zaten. Meestal stel ik dan zelf een soort combi samen. De abs workout van haar is wel pittig dus die doe ik dan en dan nog wat benen en armen erbij. En soms doe ik die volledige brazil butt lift met een paar abs van Jillian ofzo.

Binnenkort ga ik ook weer lekker pumpen. Daar merk ik echt altijd snel resultaat van. Wel veel spierpijn daarvan maar ik merk dat ik snel strakker wordt daardoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven