Mode & Beauty alle pijlers

Strapless beha?

23-03-2013 21:37 13 berichten
De zomer zit er weer aan te komen en ik ben naarstig op zoek naar een nieuwe strapless beha. De meeste zitten helaas niet echt lekker en/of ik krijg er rare puntborsten in. Heeft iemand een tip? Inmiddels ben ik wel bereid er iets meer voor te betalen (voor de beha, niet voor de tip ). Ik ben tenger gebouwd.
Alle reacties Link kopieren
Hema bh uit de t-shirt reeks al eens geprobeerd? Works for me al ben ik verder echt geen fan van hema bh's.
Been there, done that, got the T-shirt.
De Hema heeft helaas geen 70 omtrek... Ik heb een hele fijne van de Livera. 't is echt een kwestie van passen.
@Aparura: Nee, nog niet geprobeerd. Zal eens kijken! Is ie wel een beetje padded? Heb ik wel nodig namelijk.Maar ook weer niet te voorgevormd, dan krijg je weer die onnatuurlijke vorm. Het luistert allemaal heel nauw, heb mijn oude echt tot de draad versleten, maar nu dan echt weggemikt.
Ik gebruik daar mn bikini voor. Dat is de enige waarin ik geen rare punten, randen of weetikhet krijg.

Het is er zo een maar dan zonder bandjes

Nu scheelt het dat ik een 70 B (soms kleine C) heb dus dan lukt dat he.
De enige strapless die ik tot nog toe heb gevonden die ik fijn vind is de Avero van Marie Jo. Niet goedkoop, maar hij zit fijn en blijft ook goed zitten.

Ga naar een goede lingeriewinkel en laat je er eens goed informeren. Bh's gaan best lang mee, ik doe wel 3 jaar met een bh uit een betere lingeriewinkel.
@Oorzo, die truc haal ik ook wel eens uit! Maar helaas heb ik geen huidkleurige bikini voor onder mijn witte topjes!
Ja hij is padded. Er zitten banjes bij maar die gebruik ik nooit.

T is we met zo'n silocone rand en er zit n extra balijn in de zij.
quote:eightanglepose schreef op 23 maart 2013 @ 21:51:

@Oorzo, die truc haal ik ook wel eens uit! Maar helaas heb ik geen huidkleurige bikini voor onder mijn witte topjes!Volgens mij liggen er sinds kort best wat bikini's in de winkel Maar herkenbaar. Die van mij is knalpaars maar ik heb (nog) geen strapless witte shirts.
Ik doe met mn meeste bh's wel 3 jaar en langer. Ook die van de esprit (of vooral die van esprit k heb bijna geen anderen)
Ik doe overigens zelfs 3 jaar met H&M bh's.
Ik heb er ook eentje van Livera. Ik heb nogal een grote cupmaat (70e), maar deze blijft perfect zitten.

Enige nadeel vind ik, is dat de band vrij breed is. Daardoor blijft ie natuurlijk zo goed zitten, maar komt ie ook soms boven topjes/jurkjes uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven