Ff lekker flauw doen
zaterdag 23 maart 2013 om 17:46
zaterdag 23 maart 2013 om 17:48
quote:renate73 schreef op 23 maart 2013 @ 17:46:
- tot nu toe kan ik alleen maar verzinnen om te zeggen, dat we paaseieren hebben verstopt en dan lekkerlaten zoeken, want er ligt natuurlijk niets.
.Hoe oud zijn de kinderen?
- tot nu toe kan ik alleen maar verzinnen om te zeggen, dat we paaseieren hebben verstopt en dan lekkerlaten zoeken, want er ligt natuurlijk niets.
.Hoe oud zijn de kinderen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 23 maart 2013 om 17:58
quote:renate73 schreef op 23 maart 2013 @ 17:46:
Hmm, dat zou ik op geen enkele leeftijd kunnen waarderen....
Hun melk / sinas / yoghi-drink blauw maken met wat blauwe kleurstof?
Hmm, dat zou ik op geen enkele leeftijd kunnen waarderen....
Hun melk / sinas / yoghi-drink blauw maken met wat blauwe kleurstof?
zaterdag 23 maart 2013 om 17:59
quote:Louba schreef op 23 maart 2013 @ 17:57:
Hou het in elk geval onschuldig! laat ze niet voor paal staan. Gezien je topics over de dynamiek met je man, heb ik nu al een beetje medelijden met hen...Ze alleen al teleurstellen door bovengenoemde `grap` is niet grappig. Of je moet ze erna voor alle moeite een heel groot gevuld ei geven ofzo.
Hou het in elk geval onschuldig! laat ze niet voor paal staan. Gezien je topics over de dynamiek met je man, heb ik nu al een beetje medelijden met hen...Ze alleen al teleurstellen door bovengenoemde `grap` is niet grappig. Of je moet ze erna voor alle moeite een heel groot gevuld ei geven ofzo.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 23 maart 2013 om 17:59
zaterdag 23 maart 2013 om 18:00
zaterdag 23 maart 2013 om 18:58
Je kan een pruik opzetten en net doen alsof je het niet doorhebt. Of de hele dag met een clownsmake up oplopen en het zogenaamd niet weten. Ook niet als je in de spiegel kijkt.
Of je kleren binnenstebuiten dragen en zeggen dat het de nieuwste mode is. Dat zouden ze op die leeftijd prima kunnen waarderen.
Of je kleren binnenstebuiten dragen en zeggen dat het de nieuwste mode is. Dat zouden ze op die leeftijd prima kunnen waarderen.
zaterdag 23 maart 2013 om 19:53
quote:vosje78 schreef op 23 maart 2013 @ 19:43:
Als je ze dan na het zoeken wel iets lekkers voorzet kan het best grappig zijn.
Maar goed het is sowieso niet echt mijn soort humor geloof ik.
dan heb je geen kinderen rond die leeftijd zeker. Die van mij (9 en 10) zijn dol op 1 april humor. Toen ze kleiner waren hoorde ik de hele dag dat m'n veter los was (en er elke keer weer in vol ornaat intrappen natuurlijk), en ik weet zeker dat ze het geweldig zouden vinden als ik eerste paasdag kerstballen zou verstoppen.
Het is mijn humor ook niet, maar je doet het toch voor je kinderen, omdat zij het leuk vinden?
Als je ze dan na het zoeken wel iets lekkers voorzet kan het best grappig zijn.
Maar goed het is sowieso niet echt mijn soort humor geloof ik.
dan heb je geen kinderen rond die leeftijd zeker. Die van mij (9 en 10) zijn dol op 1 april humor. Toen ze kleiner waren hoorde ik de hele dag dat m'n veter los was (en er elke keer weer in vol ornaat intrappen natuurlijk), en ik weet zeker dat ze het geweldig zouden vinden als ik eerste paasdag kerstballen zou verstoppen.
Het is mijn humor ook niet, maar je doet het toch voor je kinderen, omdat zij het leuk vinden?
zaterdag 23 maart 2013 om 23:33
Toen mijn jongens al wat groter waren verstopt ik eieren in de tuin met geldbedragen erop geschreven varierend van 0.10 cent tot 10.00 euro. Toen ze al voorbij de pubertijd voorbij waren vertelde ik dat ik 1 ei had verstopt met daarop het bedrag 100 euro. Dit ei lag er natuurlijk niet, maar oh, wat heb ik een lol gehad. Uiteindelijk kregen ze als troostprijs 50.00 euro per persoon voor de paaskermis, maar ze zijn zeker drie uur bezig geweest. En dan niet uit elkaars buurt wijken, want stel je voor.
zaterdag 23 maart 2013 om 23:41
quote:prada schreef op 23 maart 2013 @ 23:33:
Toen mijn jongens al wat groter waren verstopt ik eieren in de tuin met geldbedragen erop geschreven varierend van 0.10 cent tot 10.00 euro. Toen ze al voorbij de pubertijd voorbij waren vertelde ik dat ik 1 ei had verstopt met daarop het bedrag 100 euro. Dit ei lag er natuurlijk niet, maar oh, wat heb ik een lol gehad. Uiteindelijk kregen ze als troostprijs 50.00 euro per persoon voor de paaskermis, maar ze zijn zeker drie uur bezig geweest. En dan niet uit elkaars buurt wijken, want stel je voor. geweldig!
Toen mijn jongens al wat groter waren verstopt ik eieren in de tuin met geldbedragen erop geschreven varierend van 0.10 cent tot 10.00 euro. Toen ze al voorbij de pubertijd voorbij waren vertelde ik dat ik 1 ei had verstopt met daarop het bedrag 100 euro. Dit ei lag er natuurlijk niet, maar oh, wat heb ik een lol gehad. Uiteindelijk kregen ze als troostprijs 50.00 euro per persoon voor de paaskermis, maar ze zijn zeker drie uur bezig geweest. En dan niet uit elkaars buurt wijken, want stel je voor. geweldig!
zaterdag 23 maart 2013 om 23:45
zondag 24 maart 2013 om 12:27
quote:Starshine schreef op 23 maart 2013 @ 18:56:
Ik zou kerstballen verstoppen.
Haha dat vind ik wel een leuke.
Die van Louba vind ik ook wel grappig, die van de kleren binnenstebuiten bijv.
Voor 1 april zou ik zelf een grapje kiezen om hén mee te foppen, niet waarmee jezelf voor gek loopt. Ik denk dan toch aan de klassiekers met zout/suiker. Of misschien kun je iets gek in de gebruikelijke pak yoghurt/hagelslag doen. Dat er erwtjes op hun brood rollen ipv hagelslag, ik noem maar wat.
Ik zou kerstballen verstoppen.
Haha dat vind ik wel een leuke.
Die van Louba vind ik ook wel grappig, die van de kleren binnenstebuiten bijv.
Voor 1 april zou ik zelf een grapje kiezen om hén mee te foppen, niet waarmee jezelf voor gek loopt. Ik denk dan toch aan de klassiekers met zout/suiker. Of misschien kun je iets gek in de gebruikelijke pak yoghurt/hagelslag doen. Dat er erwtjes op hun brood rollen ipv hagelslag, ik noem maar wat.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie