1e week pil vergeten
zondag 24 maart 2013 om 11:32
Op vrijdag 15 maart heb ik voor het laatst geslacht gemeenschap gehad met mijn vriendje. (zonder condoom)
Een week later:
Op 23 maart ben ik de pil vergeten te inslikken.
Op zondag 24 maart om 9.50 heb ik gelijk de pil ingeslikt, toen ik me herinnerde dat op zaterdag geen pil heb geslikt. 12u is dan al voorbij dat is dan 13uur)
Ik slik normaal elke dag om 21.00 de pil
Is er kans op zwangerschap? of ben ik veilig?
Een week later:
Op 23 maart ben ik de pil vergeten te inslikken.
Op zondag 24 maart om 9.50 heb ik gelijk de pil ingeslikt, toen ik me herinnerde dat op zaterdag geen pil heb geslikt. 12u is dan al voorbij dat is dan 13uur)
Ik slik normaal elke dag om 21.00 de pil
Is er kans op zwangerschap? of ben ik veilig?
zondag 24 maart 2013 om 11:45
Dan zit je dus geen 36 maar 12 uur na je laatste pil. Geen probleem dus? Hoe kom je erbij dat je dan te laat zou zijn?
Ik zou als ik jou was overigens de pil in de ochtend gaan nemen. Als je hem dan vergeet kan je hem de hele dag nog nemen. In de avond vergeten 'verlies' je al een boel uur door je slaap.
Ik zou als ik jou was overigens de pil in de ochtend gaan nemen. Als je hem dan vergeet kan je hem de hele dag nog nemen. In de avond vergeten 'verlies' je al een boel uur door je slaap.
zondag 24 maart 2013 om 11:47
quote:Ster_ schreef op 24 maart 2013 @ 11:45:
Dan zit je dus geen 36 maar 12 uur na je laatste pil. Geen probleem dus? Hoe kom je erbij dat je dan te laat zou zijn?
Nee, ze zit er net iets meer dan 36 uur na, als ik het goed begrijp. Op vrijdag 21:00 uur heeft ze een pil geslikt, en op zondag 9.50 de volgende.
Alsnog geen giga probleem lijkt me.
Nee, ze zit er net iets meer dan 36 uur na, als ik het goed begrijp. Op vrijdag 21:00 uur heeft ze een pil geslikt, en op zondag 9.50 de volgende.
Alsnog geen giga probleem lijkt me.
zondag 24 maart 2013 om 12:38