Wij gaan ervoor...............deel 3!!

20-03-2007 22:19 1066 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat dit maar weer een heel vruchtbaar topic mag gaan worden
Hé Purper,

zie dat jij naar de vk moet vandaag!Laat je ff horen of alles nog steeds goed is?Hebben je striemen eigenlijk nog door gezet op je buik of ben je nog (redelijk) scheurvrij?
ff een berichtje vanaf Mallorca, het onweert en regent hier!!!

Maar de vooruitzichten zijn wel beter. Ik heb een flinke keelontsteking gehad, ben inmiddels weer beter. Maar dochterlief klaagt steeds over haar keel. Oh zij wil even op de computer. Later!
Moontje: SPANNENNDDDDDD!!!! Hoe gaat het nu, een paar uurtjes later? Je was er wel al vroeg bij vanmorgen!

Als ik dat zo lees ben je er wel helemaal klaar voor, lekker gevoel hoor. Wat leuk dat jullie in het dorp allemaal het bed in de huiskamer zetten. Veel gezelliger lijkt me, kun je ook lekker uit het raam turen.

Wanneer zou jij naar de VK moeten deze week?

Ik ga vandaag het shaperspul halen, eens kijken of dat de zaak nog een beetje kan redden. Volgende week toch nog maar ff naar de kapper, moet er toch een beetje netjes bij liggen!

Lekker buikje heb je zeg! Lekker compact echt mooi. Grappig dat beebs scheef zit, kun je inderdaad goed zien.

Maria: ik ga zo je verhaal op de group ff lezen en dan zal ik daar ook reageren.

Moon en Maria bedankt voor de reacties op het kraamfeest (en de tas-tips!). Ik denk toch dat we het gaan doen. Wel lekker thuis in de tuin hoor, anders vind ik het wel heel onpersoonlijk. Ik zie wel wat jullie bedoelen qua sfeer voor het bezoek.

We hebben allebei nogal een grote familie, veel collega's en we zitten allebei bij verschillende verenigingen. Er zijn zoveel mensen die je normaal nooit ziet en die dan als eerste naast je bed willen staan. Daar heb ik gewoon niet veel zin in.

Ouders, broers, zus en dikke vrienden die mogen tuuuuuuurlijk meteen al komen. Graag zelfs! Wil ook lekker trots mijn mannetje laten zien.

We willen op het kaartje aangeven dat we rusten tot....(en dan de datum van het feestje). Wie zin heeft komt en vanaf die datum mogen mensen ook bezoek komen. Ik wil gewoon echt de eerste 4 weken een beetje rust aan mijn hoofd en goed aan elkaar wennen.

Mijn buik is echt GIGA aan het worden. Zal ook een foto van gisteren plaatsen. De striemen worden steeds erger....boehoeeeee...ben er echt NIET blij mee. Ze jeuken ook nog. Als ik moet niezen dan denk ik dat ik open scheur, zo strak staat mijn vel.

Ik heb ook al een paar keer mijn katten verpletterd. Ze lopen dan zo dichtbij me, kopjes geven enzo (lijkt wel alsof ik kattenbrokjes aan mijn kont heb). Onder mijn buik, dus in mijn nieuwe dode hoek. En dan zit er weer eentje klem tussen mijn benen of voeten....ahhhh...zielig.

Vandaag week VK. Ik denk dat alles wel in orde is, voel me prima! Denk dat beeb nog niet is ingedaald. Al had ik gisteren wel een zwaar buik gevoel en soms wat steekjes.

Laat wel ff weten hoe het was.

Moon hou me op de hoogte!!!
ff heel snel, moon! spannend joh. hou ons op de hoogte he!!!!!!!!

oeioei hahahah zit helemaal mee te leven hier ahhahahha heb al visioenen dat je nu heel erg aan het puffen bent hahahaha.

alles ok hier. minder moe ook. wel misselijk en kokhalsen maar ja. gaat beter dan vorige week.

vrijdag echo dus spannend.......... dochter is al namen aan het verzinnen.

maria, ja vond het ook raar. had eigenlijk gedacht dat jij eerder zou zijn. pfff

heb de mail neit gehad over wat jij op de group geschreven hebt. zal straks eens zoeken.

met het nieuwe huis. gefeliciteerd.!!!!!!!! altijd leuk he.

verder degenen die ik vergeet sorry. komt vast helemaal goed. maar begin erg vergeetachtig te worden lol. was ik altijd al hoor maar ja. haha nu excuus he hahahaha.

maar ik meot snel ff afwassen en vegen enzo. komt een vriendin voor het eerst weer die ik van de middelbare ken. beste vriendin toen dus........... heb er zin in!!!

tot snel!!!!!!!

en moon. succes hihihi
Nou ja,het was loos alarm.Nadat ik met die hittepit in mn rug heb gezeten is de rugpijn weggezakt.Waarschijnlijk dus toch van het liggen in bed denk ik.Maar het was wel toevallig dat ik dat toen ook zo erg had met mn dochter en dat ik toen ook al zo vroeg beneden was.

Ben maar gaan soppen in huis.Steeds maar zitten daar wordt ik ook helemaal gek van.Dat kan ik nu niet terwijl ik daar vroeger geen moeite mee had.Ik mag van mn man niet zoveel meer doen maar ik zei al:Wat wil je dan?Dat ik nog 2 weken en misschien wel 3 of 4 op mn kont ga zitten wachten tot het een keertje komt?????En maar duimen draaien en tv kijken???

Ja,maar ik wil niet dat je zwaar werk doet!

Nou,lekker zwaar,een dweiltje vasthouden en de ramen lappen!!!

Daar moest hij me ook wel weer gelijk ingeven.Dan is het enige wat je nog doet naar school fietsen en eten koken en een beetje wasjes draaien.Das ook niks voor mij!

Nu zit ik dan wel even lekker rustig op het bed en ga zo even lekker liggen.Toch even een beetje rust nemen.

Maar jullie hoeven niet meer in spanning te zitten want voorlopig lijkt er nog niks loos!

Purper:Ik moet donderdag weer heen.Dan ben ik 38+6.En een kraamfeest in de tuin is al een stuk persoonlijker als dat je een zaaltje ofzo huurt.En idd voor mensen die je anders maar weinig ziet maar waar je niet buiten om kunt is het wel een goede oplossing.Hebben onze buren toen ook gedaan.Gewoon naaste vrienden en familie enzo mochten gewoon komen maar ze gaven een kraamfeest voor kennissen en collega's enzo.

En ik heb medelijden met je katten!Je zal maar even vertrapt worden door je bazinnetje.Die voelen ook wel dat er wat aan staat te komen.Daarom lopen ze steeds maar achter je aan.Laat je ze ook in de babykamer of hou je de deur stijf dicht?

Jij bent ook wel erg relaxed hè met alle dingen die je nog wilt doen.Met het kaartje was je al best wel laat en ook pas nu je ziekenhuistas inpakken en dan volgende week nog naar de kapper........Wat dat betreft ben ik erg hoor.Dat wil ik allemaal ruim van te voren klaar hebben.

Ik ga zo even op de group kijken naar je buikfoto.Ben erg benieuwd!

Tijger:Balen zeg dat het slecht weer is daar!!!!!!Ga je weg naar een plek waar je toch wel bijna zeker lijkt te zijn van mooi weer en dan heb je dat niet!Jammer hoor.Dan kan ik je nu jaloers maken want hier (in elk geval bij ons in het dorp) is het droog en de zon schijnt!En het wordt de rest vd week alleen maar beter.Gemeen ben ik hè?!!!Ben wel blij voor je dat je nu van je keelontsteking af bent maar zielig voor je dochter dat die m nu lijkt te krijgen!Ik hoop voor jullie dat het weer snel beter wordt!!!!!!

Gutje: Spannend hè,aanstaande vrijdag een echo!Dus je dochter is al namen aan het verzinnen???Gaan je zoon en dochter ook mee naar de echo of gebeurt dat onder schooltijd?

Fijn voor je dat je nu wat minder misselijk bent.Dat voelt toch weer een stuk prettiger.Was je bij je zoon en dochter ook zo misselijk??

Heb vanmorgen de kraamafdeling gekeken.Vind het nog steeds zo'n maf idee dat ik straks zelf ook weer zo'n klein babietje in mn armen heb.Afgezien van dat ik zo'n dikke buik heb voel ik me helemaal verder niet zwanger ofzo.Ik moet mezelf echt af en toe toespreken dat ik toch echt moet gaan bevallen straks en dat er dan weer een kleintje bij komt!

Tot gauw weer
Haha Moon, ik moet zo lachen om jou!!! Even iedereen op scherp zetten...doe je goed hoor!!!

En je sop-verhaal...ook geweldig...hoezo nesteldrang???

Ik ben super relaxed: het kamertje is zelfs nog niet helemaal klaar. De muren moeten nog een beetje bijgetipt worden en de vensterbank is nog niet geleverd. Alle meubeltjes staan nu midden in de kamer en ik pas er niet meer in.

Mijn moeder heeft de tekeningen voor het kamertje bijna klaar, dus dat komt wel goed.

Tja...waaarom zou ik stressen. Voor mijn gevoel heb ik alle tijd van de wereld.

Vandaag ziekenhuistasje inpakken denk ik. En langs de Thuiszorg om klossen te halen.

Heb in de kamer al allemaal blauwe kussens gelegd en blauwe kaarsen...zo leuk. Dat doe ik sowieso om de paar maanden, weer een nieuw kleuraccent.

Gisteren bij de VK was alles weer goed. Klein mannetje is ingedaald, maar ligt niet helemaal vast. Of ik heb een ruim bekken of hij heeft een klein hoofdje. Ik mag vanaf deze week thuis bevallen. Dus kleine man is nu helemaal af...best leuk! Ik ben er helemaal blij van.

Deze week ga ik ook een geboortekrans maken om op de deur te hangen en letters voor op het raam. En ik ga ook nog een hoes voor om het boxkleed maken, daar staat nu een stom schaap op.

Pfff, misschien heb ik toch wel te weinig tijd...

Ik ga me maar snel douchen!!!
Oeps...mijn moeder heeft de tekeningen voor het KAARTJE bijna klaar!!!
Toch een beetje in de stress nu Purper??????Mooi dat die kleine toch een beetje is ingedaald nu.Want volgens mij moet je meteen gaan liggen als je vliezen breken of je weeën beginnen en het is nog niet ingedaald.

En dan mag je wel eens tegen je moeder zeggen dat ze met het kamertje opschiet.Je denkt dat je nog een hele tijd hebt maar het kan ook vandaag nog beginnen en als het dan niet af is.............

Ik ben nu bijna met mn klussenlijst klaar!Ik "moet" onze kamer en de babykamer nog even opnieuw met een sopje "afstoffen" en de keukenkastjes aan de buitenkant want die zijn alweer hartstikke vet!

Ook wil ik de kussens van de bank nog even uit de hoezen halen en even weer goed en netjes in model brengen.Die zijn nu uitgezakt.Maar als dat niet gedaan is,is het geen ramp.Dat staat ook onderop mn lijstje.

Vanmorgen meiskes kamer gesopt want die was ook echt niet meer om aan te zien.Zo smerig.Vooral de ramen.

En ik vergeet gek genoeg vaak dat ik zwanger ben.Dan zit ineens die buik in de weg of ik krijg een schop en dan denk ik...O ja,ik moet bijna bevallen.

Stom hè?Ben er veel en veel minder mee bezig dan dat ik met mn dochter was.Misschien ook wel omdat ik me zo goed voel nu nog.Als iemand een paar maanden geleden tegen mij had gezeg dat ik nu nog zo actief zou zijn dan zou ik heel erg hard gelachen hebben.

Ik heb wel veel last van harde buiken.Misschien toch een teken dat er ondertussen al wat aan het rommelen is.Vannacht met een kussentje tussen mn benen en met een kussentje onder mn buik geslapen.Het gin wel een stuk beter met mn rug als dat het gistermorgen ging.

Ik had vandaag als datum gesteld die ik zeker moest gaan halen.Voor vandaag mocht het nog niet komen.Meiske is vandaag namelijk voor de eerste keer op schoolreisje geweest.Ze vond het helemaal geweldig en toen ze terug kwam (17:15) was ze nog zo vol energie dat ze nog wilde fietsen.Ze kan sinds dit weekend zelf zonder zij wieltjes fietsen dus elke kans om te fietsen pakt ze nu aan.

GTST is begonnen dus ik ga stoppen.Ga lekker GTST kijken.Even mijn half uurtje hahaha.

Groetjes!
Hier weer een berichtje vanaf een inmiddels zonnig Mallorca!

Lekker dagje gehad en morgen iig ook nog een zonnige dag voor de boeg. Op naar het strand.

Voor onze vakantie is dochterlief voor het eerst wezen wennen op de basisschool. Het ging heel goed, al vond ze het uiteraard heel erg spannend. Thuis ging ze met een speelgoedtelefoon een jongetje van het kdv opbellen en vertelde ze: ik ben vandaag naar de bassischool geweest en er waren allemaal lieve kindjes.. Schattig hè.

Heel herkenbaar Moon dat je af en toe vergeet dat je zwanger bent. Ik had dat bij Niels ook steeds. Heel anders dan bij de eerste.

Spannend hoor Moon en Purper, het kan nu elke dag gebeuren!

Zo, ik ga even kijken of ik op de group kan komen.
Tijger:Wat lekker dat het nu wel mooi weer is!Ben je niet voor niks gaan vliegen.

Grappig trouwens van je dochter hahaha

Vanmiddag weer bij de vk geweest!Kleine ligt er helemaal klaar voor.Het ligt helemaal vast en nog steeds helemaal links!

Hartslag was prima en de bloeddruk ook.Die was nog niet eerder zo "hoog", 115/70.

Ik moet maandag bellen voor een afspraak want het was heel erg druk volgende week en ze hoopte dat er dit weekend een paar zouden bevallen en dat er dan maandag een afpraak gemaakt kan worden voor een van de dagen volgende week.

Dacht gister dat mn vruchtwater was gebroken.Ik had gezwommen en trok in de kleedkamer mn kleren aan toen ik ineens nattigheid in mn onderbroek voelde.Net urine maar dan anders.Toen ik thuis kwam had ik ook een natte plek in mn broek.Ik moest toch vandaag naar de vk dus heb niet gebeld.De vk zei dat het waarschijnlijk gewoon wat water was dat in mn vagina is achter gebleven en dat dat er toen uitkwam.Want anders had ik wel meer vruchtwater verloren.

En ik heb de laatste week ook veel last van harde buiken.De vk zei dat het waarschijnlijk allemaal voorbereiding is op de bevalling.En dat hoeft niet te betekenen dat het heel snel begint maar wel dat als het begint dat de ontsluitingsfase dan waarschijnlijk niet zo lang duurt als de vorige keer.Ben benieuwd.

Ik ga naar bed.Kijken of ik wat uurtjes slaap kan krijgen.Dochter heeft ons vannacht een aantal keer wakker gemaakt en ik moest er zelf ook nog een paar uit om te plassen.Dus al met al niet echt veel slaap gehad!

Even snel, voor Gutje. Als je de echo nu nog niet gehad hebt: Succes! Hoop dat het allemaal goed is.
zo moon haha klinkt al serieus, zit al te wachten lol.

de echo was goed!!! wel week minder dan de dokter dacht.ik had het beter gedacht hihi. uitgerekende datum wordt 28 december. dokter dacht 20 december hahaah die was eigenwijs en keek niet naar mijn cyclus.

hartje klopte ook dus helemaal goed!!

was wel erg zenuwachtig. op het dec topic waar ik schrijf hebben er al eenb hele hoop miskramen gehad afgelopen weken. dus was zo bang toen ze alleen het dooiertje of zo (ben naam ff kwijt lol) zag en verder helemaal neits. toen ging ze even verder zoeken en vond ze het.

8 weken en 5 dagen dus. 21.7 mm hahhaha.

eerst was het nog veel kleiner en kwam ze uit op iets van 6 weken. er zat een deel wat verstopt bleek even later dus.....

bij het bloedprikken erna ging ik weer bijna van mijn houtje. ben daar zo bang voor bahbah maar hebben we ook gehad. volgende week of de week erop een afspraak maken bij de huisarts weer dus........
Hey Gutje,

Wat heerlijk voor je dat alles er goed uit zag! Nou een dikke proficiat hoor, super!!!

28 december, precies tussen kerst en nieuwjaar. Dat wordt dan een mooie feestmaand bij jullie thuis. Wanneer zijn je dochter en zoon jarig?

En dat bloedprikken; ze hebben best veel buisje nodig. Daar schrok ik toen ook van. Ik dacht 2 buisjes. Toen dat meisje er 5 klaar gelegd had, kreeg ik het ook ff warm.

Heb je ook plaatjes gekregen? En wat vonden je kinderen ervan?

Nou Moon,volgens mij wordt het bij jou wel langzaam aan spannend. eind mei is in zicht. Ik kom echt iedere dag kijken of er nieuws van jou is. Ik leef enorm met je mee en vind het super leuk dat we zo gelijk lopen.

Heb jij nog speciale wensen voor tijdens en na de bevalling? Soort van bevallingsplan? Heb je dat vooraf met de VK besproken of geef je dingen aan als het erop aan komt?

Ik dacht maandag ook ff dat ik vruchtwater verloren had. Was bij de VK geweest en ze had zo hard op mijn buik geduwd dat ik ook een natte broek had toen ik thuis kwam. Was urineverlies, door de enorme druk op mijn onderbuik.

Vandaag de bedklossen gehaald en jaja ook een po....jippieeee...hoop dat ik die niet nodig heb. Vanavond gaat het zeiltje op de matras, daar verheug ik me ook niet echt op. Lijkt me zo kraken en zweterig.

Nou ik ga nog ff boodschappen doen!

Liefs Purper en molletje (daar lijkt ie vandaag wel op...wat een gewoel)
haha purper, voor jou wordt het ook al spannend he.

die po daar vangen ze de moederkoek in op. tenminste voor zover ik weet....... hihi

ja 5 buisjes haha erg he. hihi

de kids zijn 17 november en 8 december jarig. man is 25 november jarig. opa en oma op 28 en 30 december. daarbij nog alle feestdagen. tis een wonder als dat kind niet op een bijzondere dag begoren wordt lol.

is wel een beetje druk he. was prettiger geweest als het in mei of zo kwam hahaha maar ja na zo'n tijd gaan we neit meer klagen............. hihi
Gutje wat geweldig dat de echo helemaal goed was! Nu kan je écht gaan genieten !
Gutje:Gefeliciteerd met de goede echo!!!!Wat zul je blij en opgelucht zijn zeg!Nog een maandje,dan ben je de ergste kritieke fase voorbij en kan het echt genieten beginnen al is dit alvast heel erg goed nieuws.Je test is dan wel positief maar je voelt nog helemaal niks dus moet je dan echt tot de echo wachten.

En de maand december is idd wel heel erg druk bij jullie.Het zou mooi zijn als het op een dag ertussen wordt geboren.Wie weet wordt het wel een kerstkindje!

Purper:Die po kun je gebruiken om vruchtwater op te vangen om te kijken welke kleur het heeft.En als je niet je bed uit kunt na de bevalling kun je m gebruiken om te plassen.Wel zo handig.En misschien ook wat gutje zegt...dat ze er de nageboorte indoen.Ik had met mn dochter geen po.Ik keek er ook raar van op toen ik een po mee kreeg.

Dus het bed staat bij jullie nu ook op klossen?Heb je geen waterdichte molton op je bed?Die heb ik bij de Hema gekocht.Een molton met een laag erin.Ik heb er geen zeiltje opgelegd.Je kunt ook over het zeiltje een handdoek/badlaken leggen.Dat scheelt best wel met zweten en kraken heb ik begrepen van de meiden van het mei-forum.

Ik heb geen plan voor voor of na de bevalling.Het loopt altijd anders als dat je het plant en ik ben zo dat ik altijd wel zie hoe het loopt.Heb jij wel een plan gemaakt dan?

En ik ga nog niet bevallen hoor.Dat denk ik tenminste niet.Ik heb wel heel veel last van harde buiken.Maar ik heb nog geen idee van en aanstaande bevalling.Daar schijnen de mensen in mijn omgeving anders over te denken.Iedereen vraagt steeds maar of het al bezig is en of het al komt.Ik word er gek van!Heb jij dat nou ook???

O ja,heel veel plezier morgen met de fotoshoot!

Ik ga nog eventjes verder forummen.

Groetjes
Gutje, gefeliciteerd. Wat een goed nieuws.

Moon en Purper, ik vind het zo spannend. Ben benieuwd wie van jullie als eerste bevalt. Grappig he, dat ik het al spannend vind, dan moeten jullie dat helemaal vinden
Zo de eerste nacht op klossen en met zeiltje overleefd!!!

Ons bed lijkt nu net een trampoline...zo hoog! Wel handig met uit bed stappen, in bed vind ik wat minder. Eerste been erin gaat wel, maar dan die tweede er nog bij slingeren, da's een hele inspanning!!!

Het zeiltje vond ik geen probleem, heb er een handdoek opgelegd. Kraakt bijna niet en zweet ook niet. Volgens mij heb ik wel een fijne kwaliteit zeil. Ik heb begrepen dat daar ook verschil in is. Ik weet inderdaad dat er ook moltons met plastic zijn, die kosten 15 euro. Ik dacht; eerst dit ff testen als het niet prettig is kan ik altijd nog die molton kopen. Nu spaar ik 15 euro uit!

Moon:geen plannen dus. Ben het wel met je eens dat je het toch niet helemaal in de hand hebt. Ik heb voor Purperman wel wat dingen opgeschreven waar ik wil dat hij op let. Bijv. navelstreng laten uitkloppen en dan pas doorknippen. Meteen aanleggen, niet meteen wassen. Even wachten met testjes doen, eerst lekker aan elkaar wennen. Van dat soort dingen.

Bij jou is het dus net zo rustig als bij mij. Hier nog geen vragen over of het al begonnen is. Schoonouders zijn wel overbezorgd, daar krijg ik een beetje de kriebels van. Die worden ook pas gebeld als beeb er helemaal is. Bij nichtjes van purperman werd meteen de HELE familie gebeld dat de weeën begonnen waren...daar moet ik niet aan denken. Ze horen het wel als hij er is, anders zijn ze alleen maar zenuwachtig. Alleen mijn zusje bel ik op als het begint, die moet helemaal uit de buurt van Antwerpen komen met de trein en vanalles op haar werk regelen om te kunnen komen.

We zien ook wel hoe dat allemaal gaat lopen. Wat doe je met je dochter als het gaat beginnen?

Gutje: nou dat IS al een feestmaand bij jullie en daar komt er dus nog eentje bij! Poehhh, dan moet je toch het hele jaar sparen om iedereen van een aantal cadeaus te kunnen voorzien. Ben je er wel meteen vanaf. Vrienden van ons hebben ook zo ongeveer alle gezinsverjaardagen in de maand december. Zij vieren voor de kinderen ook hun naamdag; die valt in de andere helft van het jaar. Dan krijgen ze ook nog een klein cadeautje. Dan hebben ze in december niet zo'n bulk. Vond het wel slim!

Zo ik ga me klaarmaken voor mijn fotoshoot!

Fijne dag allemaal...lekker weertje vandaag!!!!
Hé Purper,

hoe ging het met je fotoshoot???Zijn het mooie foto's geworden?Je gaat er toch wel een paar op de group zetten??

Waarom moeten ze de navelstreng uitkloppen?Ik heb daar nog nooit van gehood.Waar is dat dan voor?

Van dat bij je liggen en zo snel mogelijk aanleggen dat wil ik ook maar ze mogen van mij wel eerst de apgartest doen.Als die kleine dan daarna maar bij mij mag blijven liggen.Het hoeft niet meteen á la minute aangekleed te worden.Het moest bij Tessa touwens wel want die koelde ontzettend snel af!Ze ging van normale temp in recordtempo naar 35,6.Het was op het randje met onderkoeling anders had ze naar het ziekenhuis gemoeten omdat ze te koud was.Ze heeft toen de hele nacht dik aangekleed en ingepakt bij mij op mn blote buik gelegen onder een stel dekens.Ik ging bijna van mn graatje vanwege de hitte maar het heeft geholpen.

Maar ik zal het idd wel even met de vk bespreken zodat ze het in de computer kunnen zetten.Volgens mij doen ze dat tegenwoordig toch wel hoor want ze komen er steeds meer achter dat dat heel erg belangrijk is voor de hechting om de kleine bij de moeder te laten liggen vlak na de geboorte.

Ik denk dat het geen probleem is.Het is nu tenslotte ook een stuk warmer dan in februari en ik ben nu al verder dan toen met Tessa.

Ik heb al tegen mn schoonmoeder en tegen mn eigen moeder gezegd dat ze niet steeds moeten bellen hoe het met me gaat want daar krijg ik de zenuwen van.Dan neem ik gewoon de telefoon niet meer op heb ik gezegd.Ik bel ze nu ook pas als de kleine geboren is.En als dat snachts is dan bellen we pas de volgende morgen.Met Tessa hebben we toen snachts gebeld en toen kwamen ze ook snachts maar dat wil ik nu niet.Nu wachten ze maar.

Wat Tessa betreft...het ligt eraan wanneer en hoe laat het begint.Als de weeën nou bv om 4 uur smiddags beginnen dan gaat ze gewoon bij ons naar bed savonds maar beginnen de weeën nou bv smorgens vroeg dan bel ik mn ma of die haar op wil vangen en wil halen en brengen naar school.Dus dat is allemaal nog even afwachten.We zien het wel.

Nog steeds geen idee dat het gaat beginnen binnenkort.Vind het zo gek dat ik over uiterlijk een week of 3 mama zal zijn.Het is echt nog een ver van mn bed show!!!!Ik hoop wel dat het op een even datum geboren wordt.26,28 mei (30 mei vind ik weer niks),2 ,4 ,6 (8 juni ook niet want dan is mijn vriendin dr man jarig en dan wordt hun kind gedoopt),10,12,14, of 16 juni.Later wordt het niet.Ik vind een even datum mooier dan een oneven datum.Weet niet wat het is.Dus het zal wel op een oneven datum geboren worden hahaha.Tessa is ook de 27e geboren en mn man en ik zijn allebei op een even datum jarig (hij de 10e en ik de 28e).

Dacht dat ik een blaasontsteking had.Moest steeds maar plassen en ik had een beetje branderig gevoel.Heb nu Vitamine C 1000 mg bruistabletten gehaald en ik heb er nu gister en vandaag eentje gehad en ik heb nu al het idee dat het al een stuk minder is.Hoef niet meer elk half uur naar de wc voor een mini beetje.

Ik ga nog heel even bij de buren buiten zitten.
moon; je houdt het wel spannend hoor....

en gutje; gefeliciteerd met je goeie echo. nog wel in de kritieke fase misschien, maar dit is toch al een mooie geruststelling.

ik hou het kort, zit al tijdje achter de pc, en krijg beetje vierkante ogen. [] []

wil
Moon: als je de navelstreng laat uitkloppen krijgt het kindje nog een extra boost zuurstof mee. Dat kan het goed gebruiken na die enorme inspanning van het geboren worden.

Haha die moeders...ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel eens de telefoon niet aanneem als ik zie dat het mijn schoonouders zijn...geen zin in dan...wat slecht! Nu neem ik sowieso niet altijd aan, heb ik me net geïnstalleerd ergens, dan kost me dat teveel moeite om op te staan. Als het heel dringend is bellen ze nog maar een keer terug.

Wat heb ik moeten lachen om je theorie over even en oneven data...daar heb ik dus echt nog nooit over nagedacht. Maar nu je het zegt...er zit wel wat in!

Nou we houden onze beebs nog even lekker binnen!

Fotoshoot was leuk, mooie foto's denk ik. Moet er nog ff op wachten. Was wel heel moe na afloop, maar niet meer van die gekke dingen doen. Ben soms wat overmoedig!

Zo ik ga een lekker ontbijtje maken!
Moon en Purper het wordt nu echt spannend voor jullie! Purper ik ben benieuwd of jullie kindje ook echt op de uitgerekende datum wordt geboren, in dat geval zijn onze kinderen nl op dezelfde dag jarig, dan schelen ze precies 4 jaar !

Wij hebben weer een vol weekend gehad, had nog wat klusjes willen doen maar het is er niet van gekomen. Gelukkig staat volgend weekend minder vol! Over 3 weken gaan we al op vakantie! Aan de ene kant heerlijk maar aan de andere kant ook een beetje benauwend; moet nog zó veel doen vóór die tijd...zowel op m'n werk als thuis. En het verjaardagsfeestje van zoonlief natuurlijk nog! Ik had toch verteld dat ik ben gaan sporten? Ik moet eerlijk bekennen dat ik het ontzettend leuk vind! Dat had ik echt nooit verwacht! Ik heb in geen jaren gesport en had er ook helemaal geen leuk beeld bij, maar ik vind het heerlijk! Ga nu 2 keer per week, voornamelijk crosstrainer, circuit, roeitrainer, dat soort dingen en vorige week voor het eerst mee gedaan met de buikspiertraining. Binnenkort wil ik ook aan lessen gaan deelnemen. Spinning spreekt me wel aan maar ook andere dingen als bodystep/bodyattack. Ik ga het allemaal wel ontdekken !

Meiden weer even F5 voor de aangepaste tabel!
Voor de tabel:

28 mei: VK

31 mei: 2 jaar getrouwd!!!

2 juni: VK
Poeh...hier is het stil!!!!!!!!

Naja dan zal ik jullie ff vertellen wat ik vandaag gedaan heb:

-lekker naar de kapper geweest

-teennagels gelakt, met gevaar voor eigen leven en meer nagellak op mijn handen dan op mijn teennagels.

-appeltaart gebakken

-gespeeld met mijn nieuwe fotocamera, zo'n lekker klein plat ding dat overal mee naartoe kan.

Nu ga ik lekker koken voor purperman, dan joga en daarna lekker banken met een boekje en een stuk appeltaart.

Wat een lekker leventje als je verlof hebt. Dat beebs nog maar ff blijft zitten, ik geniet!

Moon: alles nog onder controle?

Liefs Purper
Mooooooooon!!!!

Vanaf vandaag heb je meldplicht hier!!!

Je hebt je vandaag nog niet gemeld...vreeeeemd...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven