Gezondheid alle pijlers

Ontzettend moe

22-03-2013 11:50 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al sinds een week ontzettend moe. Ik slaap elke nacht zo'n 8/ 9 uur. Maar als ik dan 's ochtends wakker word ben ik nog steeds ontzettend moe. Helemaal als de dag zich vordert. Ik lig dan soms 's middags al rond 4u te slapen. Daar bij heb ik ook nog een raar hoestje.

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?
Ja. Dat is de zogenaamde dutkuch. Héél besmettelijk!
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ja, een reden om naar je huisarts te gaan als dit al even speelt.
De huisarts vast wel!
Ga naar de huisarts. Je zou heel goed een longontsteking, bronchitis, astma of iets dergelijks kunnen hebben.

Het zuurstoftekort kan maken dat je zo moe bent, maar dat kan alleen een arts onderzoeken en evt bevestigen danwel uitsluiten. Sterkte!
Dat overleef je niet hoor,dat rare hoestje. Is funest

Maar echt ; verkoudheid
IK zou naar de huisarts gaan, het kan vanalles zijn. Beterschap!
Naar de huisarts voor een wèèk je moe voelen?
Griep! Pfeiffer! Zwanger! Stress!
Heb je een slaapapneu? Slaap je wel diep genoeg?

Heb je misschien bloedarmoede? Eet je voldoende fruit en groenten?
Heb je kort geleden nog ,griep gehad? Krijg je voldoende vitaminen binnen, ook van te lang slapen kan je moe worden. Ga er dagelijks uit zorg dat je v oldoende beweging krijgt, en let op je voeding. Blijf je je dan nog steeds moe voelen dan een bezoek brengen aan de huisarts.

En neem nu als extra een vitamine pil, supradym werkt erg goed bij vermoeidheid
Zelfde probleem hier, alleen geen hoestje maar veel en vaak hoofdpijn met steken. En de moeiheid is al aantal weken aanwezig.

Naar huisarts geweest van de week en er is bloed afgenomen op vanalles en nog wat,,, inc pfeiffer maar als dat t is zou ik gek worden. Maandag pas uitslag.

Ik probeer gewoon de dingen te doen, en niet te rusten in de middag anders bestaat mn leven alleen maar uit slapen en werken. Vaak als ik heb gewerkt ga ik maar gelijk wat doen anders stort ik helemaal in. Ga wel vroeger naar bed, maar nog steeds e bij het opstaan na een nachtrust van 8 uur.

Ik zou als tip meegeven ga naar de huisarts of pak een zonnenbankje (vit D te kort???) vitamine d kan je opdoen door zonlicht en voeding. Kijk daar eens naar... Is lang geleden dat je eens lekker in de zon hebt gezeten in het kille kikkerlandje ;)
Hier dezelfde klachten alleen ik heb geen hoest, maar wel een dichte holte en druk achter me oog en wazig zien er bij de hele dag moe veel hoofdpijn ik heb ook een bloedtest moeten doen dus ook wachten ik loop al 3 maanden nu zo rond.....
We hebben gewoon collectief behoefte aan een enorme lekkere lente!

Lekker buiten zijn in de frisse lucht. We blijven maar in dat CV verwarmde huis hangen.

Ik heb ook wel eens van die vage klachten gehad. Toen verzuchtte mijn huisarts ook, het moet gewoon lente worden.

Probeer 's avonds anders nog even een ommetje te maken na het eten. Berekoud, maar wel goed, een frisse neus! Lekker diep in- en uitademen!

Sterkte!
Ja echt; de lente moet beginnen! Iedereen heeft behoefte aan een beetje zon en iets minder kou. Vermoeidheidsklachten zijn heel lastig. Daar kan zo veel mee gepaard gaan. ik weet niet hoe druk je leven is, maar pas ook op dat het geen uitputtingsklachten blijken te zijn. Een burn out is geen pretje kan ik je vertellen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven