Bar Too Much *****204****
dinsdag 26 maart 2013 om 10:48
Ik was even naar de huisarts, vanwege bloeddruk en bijwerkingen medicijnen.
Mijn eigen huisarts was er niet, dus vervanger. Had ik niet zo'n zin in, omdat tot nu toe alleen mijn eigen huisarts mijn klachten serieus nam, huisarts in opleiding hield het op hyperventilatie. Wat het per se niet is.
Nu dus wel een echte huisarts, maar niet de mijne.
Verwijst hij me naar de cardioloog, omdat hij mijn klachten erg vond lijken op http://www.plusonline.nl/ ... achten-bij-vrouwen-anders
Owwwwwkeeeeeeee.
Mijn eigen huisarts was er niet, dus vervanger. Had ik niet zo'n zin in, omdat tot nu toe alleen mijn eigen huisarts mijn klachten serieus nam, huisarts in opleiding hield het op hyperventilatie. Wat het per se niet is.
Nu dus wel een echte huisarts, maar niet de mijne.
Verwijst hij me naar de cardioloog, omdat hij mijn klachten erg vond lijken op http://www.plusonline.nl/ ... achten-bij-vrouwen-anders
Owwwwwkeeeeeeee.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 26 maart 2013 om 11:34
Eerst maar eens kijken wat de cardioloog ervan zegt Mir, die heeft er tenslotte ECHT verstand van! Maar wel goed dat hij je doorstuurt hoor!
Wanneer kun je terecht?
Ik was toevallig ook bij de HA. Rare onderhuidse bult op mijn bovenbeen, ik heb het niet zo op bulten. Morgen echo.
Verder zijn de straatmeneertjes hier nog steeds bezig hoor, dag in dag uit.....wat een kolere herrie geeft dat. Gelukkig is het weer er niet naar om in mijn bekiekmie buiten te gaan zitten, zou niet gaan met dat geluid.
Nu lekker de raampjes en roostertjes dicht, hoor je het trouwens nog oerendhard.
Gelukkig heb ik daardoor weer wat te zeiken hè haha.....
Wanneer kun je terecht?
Ik was toevallig ook bij de HA. Rare onderhuidse bult op mijn bovenbeen, ik heb het niet zo op bulten. Morgen echo.
Verder zijn de straatmeneertjes hier nog steeds bezig hoor, dag in dag uit.....wat een kolere herrie geeft dat. Gelukkig is het weer er niet naar om in mijn bekiekmie buiten te gaan zitten, zou niet gaan met dat geluid.
Nu lekker de raampjes en roostertjes dicht, hoor je het trouwens nog oerendhard.
Gelukkig heb ik daardoor weer wat te zeiken hè haha.....
dinsdag 26 maart 2013 om 12:46
Ow zeker hoor Joopp, eerst maar kijken hoe het bij de cardioloog uitpakt. Maar het feit dat hij daar aan dacht vond ik wel schokkend. En prettig ook tegelijkertijd, want ik ben nu al bijna een jaar aan het kwakkelen.
Bulten zijn idd niet fijn Joopp.
Bulten zijn idd niet fijn Joopp.
The best things in life are the ones you can't afford.
dinsdag 26 maart 2013 om 16:36
dinsdag 26 maart 2013 om 17:06