***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Boosje, kletsen wij even saampjes:)

Yoga wil niet lukken, hoofdje te vol.

Hmmm harde buiken.......ben je te druk geweest vandaag? Is wel een teken van he? Volgende week heb ik nog niets hoor, dus je kunt gerust een deze dagen werpen:)

Ickeman zei ook al dat ik het vast verkeerd interpreteer, dat "is iets tussen jou en bruid". Mijn gevoel zegt iets anders, hoewel daar geen reden voor is.

Ruben is heel vaak om 6.30 wakker. Helaas. Die heeft er helemaal geen ritme in zitten. Dat varieert van 6.00 tot 8.15 's ochtends.
Ohja, door alle commotie vergten: RUBEN KAN LOPEN RUBEN KAN LOPEN!!!! Ein-de-lijk is ie verder gegaan waar hij tijdens de meet is gestopt na zijn showtje. Hij doet nu "overlevings runs" tussen twee objecten, heel schattig. Af en toe even op handen en voeten verder, ziet er NIET uit:)

Icke trotse mama!!!!
wat goed van Ruub!!!! Hij is daarmee de eerste hier toch? Of kon morris dit ook al zo?

mwah verbaast mij enerzijds ook niet echt hoor! Dat joch van jou is gewoon hartstikke pienter! let op mijn woorden....

Ben het met ickeman eens...Denk dat die zus het gewoon niet wist. Misschien vond ze het ook wel vreemd? dat kan...En daarom zei ze dat het iets tussen jullie was!

heb sinds een week standaard harde buiken...Ook als ik helemaal niks doe, of gedaan heb....Hoort erbij.

Voor mijn gevoel ben ik trouwens overtijd! Tommy werd bij 38wk en 5dg geboren, en dat ben ik nu!

Ben dus morgen nog nooit zo lang zwanger geweest! hihi
Hihi, overtijd:) Pas maar op, dat kan lang gaan duren als je echt overtijd raakt..... maar zover komt het vast niet.

Had je vorige keer ook zoveel harde buiken?

Het was trouwens niet de zus die dat mailde maar ons gezamenlijke vriendinnetje. Die kan "meer weten".......(meer dan ik:))
nee de vorige x geen harde buiken...Maar een 2de zwangerschap is altijd vreselijker volgens de VK!! Je hormonen zijn dan al gewend aan de ZS, en gaan er sneller mee aan de slag of zoiets.... Aldus de theorie van de VK......

hmm dus die vriendin zei dat....Bah! wat een stoker! nou ja, laat het van je afglijden en bel je vriendin binnenkort!
Framboos gaat naar bed! alvast int voren slapen voor de bevalling! misschien vannacht?? tot morgen meisjes!!
SuperRuub! Wat knap!! Lijkt me een heel grappig gezicht. Hoe lang duurt het dan nog voordat hij echt kan lopen? Snel hoor! Puk loopt alleen nog heel heel heel voorzichtig langs de tafel en de muren.

(ehm Morris rent en klimt Framboosje. Je zou het moeten zien...).

Leuke film, echt een feelgood. En nu ben ik moe en ga ik slapen.
Ben jaloers op alle slapende mensen hier!

Wil dolgraag slapen, maar heb het gevoel alsof de baby al tussen mijn benen hangt! Mijn onderbuik voelt zo ontzettend zwaar. Heb nu gewoon non stop een harde buik. Aan de buitenkant ziet het er ook uit alsof het op knappen staat....Een loeiharde glanzende bowlingbal!

Pfff niet fijn! weet niet hoe ik liggen moet...oja, en ik heb het gevoel alsof ik constant moet plassen...

Nou zal de pc aan laten voor het geval dat....Kruip maar weer eens in bed.
Framboos?! hoop dat je nog wat kan slapen vanacht! of is het begonnen?
Livia Anna is geboren! Om 1 uur begonnen de weeen en 1 uur 20 minuten later was ze er al! Ze is gezond en weegt 3290 gr.

Welkom Frambozenmeisje en gefeliciteerd Framboos!
GEFELICITEERD LIEVE FRAMBOOS EN WELKOM LIVIA!!!

Wat een enorm goed nieuws en wat een razendsnelle bevalling!
Krijg er tranen van in mijn ogen! Precies even lang zwanger als bij Tommy!

Jeetje meiden, ZE IS ER!!!! Onze eerste van de tweede ronde!!!!!!

Welkom lieve Livia en van harte gefeliciteerd Frambozefamilie!!!!!!

Laar, slaap jij met je pc onder je hoofdkussen ofzo? Ik had om 5 uur alleen de puf voor een sms terug:)
quote:framboos81 schreef op 24 mei 2008 @ 00:37:

Ben jaloers op alle slapende mensen hier!

Wil dolgraag slapen, maar heb het gevoel alsof de baby al tussen mijn benen hangt! Mijn onderbuik voelt zo ontzettend zwaar. Heb nu gewoon non stop een harde buik. Aan de buitenkant ziet het er ook uit alsof het op knappen staat....Een loeiharde glanzende bowlingbal!

Pfff niet fijn! weet niet hoe ik liggen moet...oja, en ik heb het gevoel alsof ik constant moet plassen...

Nou zal de pc aan laten voor het geval dat....Kruip maar weer eens in bed.

Haha, ze HING ook al tussen je benen schatje!!!!!!!

Ge-wel-dig verhaal dit:)

Had je wrs gewoon weeeen dus!!!!!!
Dat verhaal, van de baby tussen je benen voelen, had ik dus ook de dag voor Robbie's geboorte. De hele familie was in de tuin bezig met onkruid trekken en gras leggen (April he:-) en ik lag op de bank. Zodra ik opstond leek het net alsof de baby door mijn heupen kwam. Dus dat is achteraf gezien, en nu met Framboos dus ook, een goede waarschuwing dat het eraan zit te komen!

*knoopt het in haar oren*
haha, nee vriend kwam terug uit de kroeg met -jou wel bekende- croissantjes. Toen kreeg ik de sms en toen had ik dorst, en toen kwam ik toch langs mijn pc
Ik wil toch even opmerken dat ik dat ook wel graag zou willen: standaard 38+5 weken zwanger zijn (wat jij Micha?).
Oh en gefelicteerd Poez: euwige roem omdat je de grote beval-datumpoule hebt gewonnen!

Goh, Puk slaapt nog. Even van de zon op het balkon genieten.
Swissie, nog zin om even te komen buurten? Is niet zo heel ver weg en wij hebben een zandbak :-)
Dan was J. wel heul laat thuis zeg!!!!!!

Ik heb een klotenacht gehad eigenlijk. Sliep pas rond 1.00 uur, werd om 3 uur wakker van Ruben, om 5 uur van Framboos en om 6 uur weer van Ruben. Ben moehoe.......
Ik bedoel dus vanuit SZ :-) Dát is niet zo ver weg. Half uurtje. Mooie rit ook :-)
Stomme Framboos :-) Icke wakker maken :-)

Ik ga vandaag een tweede blokkendoos kopen. Robbie is er echt gék op.
Framboos & man, gefeliciteerd met jullie dochter Livia Anne!!

Wat een supersnelle bevalling zeg! En wat maf dat je zwangerschap net zo lang als de 1e heeft geduurd! Ik hoop dat alles goed gaat en jullie lekker genieten met zijn 4-en!
Ze is er!!! Van harte gefeliciteerd met Livia lieve Framboos!! Lekker snel gegaan!
Arme Icke! Is R. vandaag thuis zodat je een beetje kunt rusten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven