Inbraken
dinsdag 26 maart 2013 om 15:49
Sorry, maar moet even mijn frustratie kwijt...
Ik woon in Azië, in een "gated community" zoals dat zo mooi heet. Prachtig land, prachtige natuur en je zou zeggen: veilig wonen want bewakers en een hek om het minidorpje.
Momenteel is er een groep actief van inbrekers die eweld niet schuwen. Eerst in andere delen van het park, vlak bij de jungle. Maar dinds gistereen dus in mijn wijkje. Vier inbraken op 30 huizen in twee dagen, en ze krijgen de daders niet te pakken.
Hoewel ik nooit bang ben geweest hier, schijt ik nu in mijn broek. Mijn kinderen slapen vannacht bij ons op de kamer.
I heb het nog geen enkele keer eerder gezegd of gedacht, maar nu... ik wil terug naar Nederland
(en ik moet nu dlapen, maar denk maar niet dat dat gaat gebeuren...)
Ik woon in Azië, in een "gated community" zoals dat zo mooi heet. Prachtig land, prachtige natuur en je zou zeggen: veilig wonen want bewakers en een hek om het minidorpje.
Momenteel is er een groep actief van inbrekers die eweld niet schuwen. Eerst in andere delen van het park, vlak bij de jungle. Maar dinds gistereen dus in mijn wijkje. Vier inbraken op 30 huizen in twee dagen, en ze krijgen de daders niet te pakken.
Hoewel ik nooit bang ben geweest hier, schijt ik nu in mijn broek. Mijn kinderen slapen vannacht bij ons op de kamer.
I heb het nog geen enkele keer eerder gezegd of gedacht, maar nu... ik wil terug naar Nederland
(en ik moet nu dlapen, maar denk maar niet dat dat gaat gebeuren...)
woensdag 27 maart 2013 om 13:12
Fijn dat je niet alleen hoeft te zijn en hebt besloten gewoon even met je man mee te gaan! Ik moest echt aan je denken toen ik vannacht naar bed ging. Heb een paar keer een inbraak meegemaakt maar gelukkig nooit terwijl ik thuis was en ook niet met geweld. Maar het idee alleen al dat iemand zich toegang verschafte tot wat jouw prive is, en heeft zitten snuffelen tussen jouw spullen, is zo naar!
Wat een typisch hotel overigens, dat ze normaal geen kinderen toelaten!
Hoop dat ze de inbrekers snel pakken!
Wat een typisch hotel overigens, dat ze normaal geen kinderen toelaten!
Hoop dat ze de inbrekers snel pakken!
Zeg maar Spijker.