Mode & Beauty alle pijlers

De Fashionista's: Borreltijd! #79

12-02-2013 12:17 2719 berichten
En we kletsen maar door in ons Fashioncafé onder het genot van een drankje over vanalles en nog wat, je kunt het zo gek niet bedenken

Op naar deel 80!

*even Lexa gedaan, moest het toch ff vertellen*
Was ook mijn gedachte GB, zou ideaal zijn.

Kan het meestal wel gokken met de maat, maar soms valt iets zo ruim (of te klein) dat het handig is om 2 maten te bestellen. Van die ruimvallende shirts waarin ik een vierkant word terwijl een maat kleiner dan wel perfect zit. Ofzo. Maar dat dus

Ben benieuwd of het in het echt ook mooi is.
Pix; jep, Buggles met roomkaas. Niet die smeerkaas uit tube maar echt paturain-roomkaas (maar dan b-merk, net zo lekker). Heerlijk! Ik lust mijn Buggles niet meer zonder dat spul!
Ik ook. Hoop het echt. Vind dat jasje ook veelbelovend. Ik heb ook nog steeds geen goed zwart vestje gevonden en ik draag toch vaak een shirt met een (sweat) jasje of vest ofzo. Vooral omdat het vaak erg warm is op locaties. Kan ik tenminste iets uitdoen.
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgieBrown schreef op 27 maart 2013 @ 19:00:

[afbeelding]WANT. Dit is gewoon wat ik zoek! Ik denk dat ik hem ook ga bestellen Mag wel hè?
Tuurlijk. Ik dacht ook aan jou. Las gisteren dat je zoiets zocht. Dacht eerst aan een jasje van American Vintage. Die lijkt hierop, maar is veel duurder. Dit is een goed alternatief, als hij irl mooi is.
Wel geshopt vandaag? Nog iets gevonden?
Yay, dank je wel dat je hem hier hebt gepost. Ik hoop idd dat ie irl dan ook mooi is!

Vandaag geshopt, maar niet gevonden wat ik zocht Of het was te pastel, of gewoon te dik/dun/kort/lang.... met andere woorden, ik ben zelf ook moeilijk Wel nieuwe nagellak (mintgroen! kom maar op lente), manicure spulletjes en thee gehaald. En wenkbrauwen laten doen.
Jammer dat het niet lukte. Dat heb je soms. Zeker als je echt bepaalde dingen zoekt. Wel fijn van je wenkbrauwen.

Dit vond ik ook een leuk jasje. Alleen erg jammer dat ze de onderkant naar buiten hebben gezoomd. Dat vind ik niet mooi.

Kan ik natuurlijk loshalen en naar binnen zomen...
Ja soms is ook gewoon niks goed, haha

Die is inderdaad ook leuk! Is dat veel werk, de rits veranderen?

Ik zit nog een beetje rond te kijken of ik nog iets zal bestellen. Zie wel leuke shirts enzo.
Dish

Bij de vest moest ik ook meteen aan jou denken Alf! Jammer dat je niet geslaagd bent maar ik duim dat dit vest HET is

Mintgroene nagellak

Vind die zoom een beetje apart (leuk apart) maar het lijkt alsof het omgedraaid zit en níet zo hoort. En dan kan het er mwah uit zien.

@ buggles met roomkaas: klinkt goed. Alleen zonder die roomkaas dan (ik heb ze eens geprobeerd met joppiesaus -aangeraden door Sops? Echt megalekker!)
De rits zou dan een klein stukje los moeten. Valt denk ik wel mee.

Als je toch verzendkosten betaalt kun je net zo goed nog iets bestellen, als je nog iets leuks ziet.
Ligt het aan mij of zit dit er gewoon niet uit? (schoenen + jurk)

The more you buy the more you save!

Heb je overigens ervaring met het merk, hoe het valt?
Ik vind de naar buiten omgezoomde onderkant een beetje gezocht en door de soort stof ook een beetje armoedig.

En wbt die combi, vind het ook niet echt een succes.
Precies.

Nee, niet echt. Vorige keer had ik accessoires besteld.
Ok, ik ga er gewoon maar vanuit dat het normaal valt, ik gok het erop. Komt vast wel goed.
Wie is die meneer trouwens? Of dient ie alleen als eye candy?
Ik mis Elynn al een tijdje trouwens..
Elynn is vooral aan het pinnen. Ze was een beetje forummoe.

En geen idee wat het is. Zeker eye candy. Imho.
Ja inderdaad, ik ook Pix!

Ik ga denk ik ook dat shirt met die ribcage bestellen, die vind ik echt leuk. En ik dub over zo'n lange rok, lijkt me wel relaxed voor als het ooit zomer wordt.
Ah, fijn te weten waar Elynn uithangt. Even een forumpauze is ook weleens lekker
Op de een of andere manier heb ik nog niks echt op de wishlist staan voor de lente/zomer. Vind het allemaal een beetje 'mwah' en pastelkleurtjes doen het niet echt voor mij. Word ik zo saai van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven