***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Misschien een kiesje, dat zou kunnen, maar van last van tanden daar doet Puk niet aan dus lijkt me sterk.

Bluh, slaapjes laten vallen is niet handig!
Oh ja, zitten jullie kinderen netjes in het karretje van de AH? Ik zie overal kindjes heel lief stil zitten met hun handjes op de stang. Waarom moet de mijne dan half gedraaid als een trucker zitten of alle boodschappen eruit pakken???
GEFELICITEERD Framboos, Framboosman en Tommy met jullie dochter en zusje Livia!!!!!

Geweldig, ik kan net pas weer op internet maar had het kleine meisje nog niet verwacht (pas de 26ste )

Ben heel benieuwd naar de eerste foto's van het 1e kersverse april-2e(of 3e) leg kindjes
Arme mich met je harde buiken. Trek je het nog een beetje?

Layla en Lievelust heb jullie berichtjes niet meer kunnen lezen voor mijn vertrek naar Hulst. Dus heb niet naar je vroegere cafe kunnen zien Lievelust, en ben ook niet tot het kruidvat geraakt !

Heb heel veel gekocht qua voeding dan toch (rekeninghoudend met dieet). En heb ook een slaapzak , rompertjes in de hema gescoord. (is goedkoper bij jullie dan bij ons). Heb ook pampers active fit gekocht (is ook goedkoper bij jullie dan bij ons. Ben naar de C1000 en de Aldi geweest.
hihi Lara, Kaj zit ook absoluut niet stil in het wagentje. Gister had hij een peer te pakken die hij vervolgens met smaak heeft zitten oppeuzelen.... Een hoop reacties van mensen maar eerlijk gezegd zit ik daar ook niet altijd op te wachten (het is ook nooit goed he). Hij zit ook standaard achterstevoren of gedraaid en wordt kwaad als hij ergens niet bij kan...

Kaj heeft ontstoken oogjes, ziet er heel zielig uit. Beide ogen zijn knalrood en hij zit er constant in te wrijven. Vorige week was ik naar een vervangende huisarts geweest, die mij maar een zeur vond (zei hij niet met zoveel woorden maar kwam het wel op neer). Het was gewoon wat ontstoken en het zou vanzelf weer over gaan. Maar vorige week zondag begon zijn andere oog ook, maandag naar eigen huisarts geweest en hij had een virale infectie aan de oogjes. Druppels gekregen maar die hielpen niet, dus donderdag terug en nieuwe druppels gekregen. Het is een infectie aan het bindweefsel van het oog. De nieuwe druppels lijken te werken, vandaag was het ietsje minder!

Ivm met de ooginfectie werd Kaj afgelopen woensdag bij het cb niet ingeent.Woensdag moeten we terug (als zijn oogjes tenminste beter zijn).

Voor in de tabel: lengte: 82 cm, gewicht: 12,3 kilo. Geen wonder dat ik spierballen krijg
Lilien! Gezellig dat je er bent! Wat sneu zeg, dat de oogjes van Kaj ontstoken zijn. Hopelijk gaat het snel over en kan hij de prikjes krijgen. Wij moeten trouwens donderdag naar het cb voor de prikken en ik zie er als een berg tegenop. Het schijnt een nare prik te zijn!

Laar, hoe is 't met Puk?

Wij hebben een nieuwe huisgenoot! Een lief rood katertje genaamd Sjors gaat hier over een aantal weken de tuinen terroriseren! Het is zo'n doppie!
Jeetje zeg, wat naar dat die ontsteking zo hardnekkig is...! Ik hoop maar dat hij snel beter is. Heeft hij er erg veel last van?

Leuk! Foto's van Sjors op msn?

Hij werd net weer even wakker en was hartstikke warm, dus ik heb maar ee nlaag uitgetrokken (geen koorts gemeten). Tussendoor heb ik hem volgens mij nog drie keer horen zingen in bed, dus ik vraag me af hoeveel hij nu echt geslapen heeft maar we zullen het zien.

Meneertje weigerde overigens wel zijn sperziebonen en worteltjes met rijst (lees: trok ze stoicijns uit zijn mondje, gooide ze op de grond en zei droogjes "boem"), maar een pasta ging er wel in. Morgen maar even afwachten dus. Misschien doet hij wel gewoon eigenwijs (van wie zou hij dat toch hebben zeg??)
JAAAAAAAAAA, Gefeliciteerd Framboosje en Frambozeman!!!!

Dat was wel een snelle bevalling zeg, tsjeempie!

Ik wens jullie een hele fijne kraamtijd toe en hoop dat jullie lekker van jullie kleine meisje kunnen genieten en dat ze ook heel lief voor jullie is.

*gooit meteen een handje slaapvibes voor vannacht jullie kant op*

Dat krijg je er dus van als je een hele dag weg gaat. Dan mis je meteen het belangrijke nieuws

Gisteren wel een superdag gehad. Het was natuurlijk retedruk in de trein door de kruidvat kaartjes, maar Fleur deed het super.

Op de heenweg zaten we in een vierzitter met onze grote buggy opgeklapt tussen 4 mensen in en Fleur en alle tassen op schoot (het was zo'n dubbeldekker en we zaten in een tussenstuk waar ook nog zo'n 15 mensen moetsen staan. Ena dat 1,5 uur lang. Ik was zo blij dat we zaten en dat die ander mensen niet moeiijk deden over onze buggy. En Fleur maar lachen en dollen met iedereen. Ze was zo lief!!!! De terugweg was het wel rustig en heeft ze bijna de hele weg in de buggy geslapen. Het ging echt wonderbaarlijk goed met de trein.

OOh jee, Fleur alarm. Kom later terug en dan lees ik eerst even goed bij.
Het feestje was gezellig, Zahra had onderweg lekker geslapen en was echt lief. Ze heeft lekker meegesmikkeld van het buffet (en de aanwezige Jack Russel van 8 maanden gevoerd met stukjes brood) Om half 8 zijn we weer naar huis gereden, om half 9 nog fles gegeven en in bed gestopt en toen heeft ze tot half 9 vanmorgen geslapen!

Zo eerst even bijlezen.
lieve Framboos,framboosman en Tommy, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie meisje Livia. Wat een super snelle bevalling! Op naar een hele fijne kraamtijd. Ik blijf het echt een super gave naam vinden, livia.
Ik ben heel benieuwd hoe het met Framboos en de kleine Livia gaat. Ben ook zooo nieuwschierig naar de foto's!

Gisteravond uit verjaren geweest bij mijn zusje en het was nogal laat geworden. Gelukkig kon ik vamorgen uitslapen, nou ja werd evengoed om 9u wakker. Kieran is dit weekend en maandag bij zijn vader.

Hebben jullie kindjes al schoentjes aan? En zo ja, wat voor maatje? Ik wilde ook iets van sandaaltjes of open schoentjes voor Kieran kopen voor als hij op zijn loopwagen zit, maar ik kon niks leuks vinden. Ja of heel duur. Zijn voetjes zijn, ruim genomen, 11 cm, dat komt volgens mij op maat 19 (?) Maar ze hebben alleen leuke schoentjes in grotere maatjes.

Icke wat goed dat Ruben een paar passen kan lopen! Hij is echt wel snel. En het is af en toe gewoon 'moeilijk' om een zwangere vrouw te zijn.

Lievelust hier ook weleens schilferpoep gehad. Ik gebruik dan minimaal 10 doekjes om die bende van zijn billen te krijgen.

Heb eigenlijk ook nooit op gelet hoe dat komt, misschien tandjes?

Spitsmuis wat lief zo'n bolletje! Leuke naam ook, Sjors!

Hoe vinden Hugo en Steijn jullie nieuwe huisgenoot?

Lara hier zo'n kind dat altijd braaf zijn handjes aan de stang houdt. Vond het de eerste keer zo'n lief gezicht.

Hij houdt altijd meteen zijn handjes aan de stang. Ook als hij voorop de fiets zit houdt hij mijn stuur vast met beide handjes. Dan zit hij heel trots om zich heen te kijken, zo lief!

Lilien wat zielig dat Kaj zo'n last van zijn ontstoken oogjes heeft. Gelukkig dat deze druppeltjes lijken te helpen.

Jeetje wat een kerel is Kaj al! Ik begin het ook al behoorlijk te voelen aan mijn armen, maar jij moeten inderdaad helemaal spierballen hebben

Drop wat fijn dat de reis met de trein zo goed ging! Het valt ook best wel mee, ze hebben zoveel te zien.

Ik moet ook vaak met Kieran met de trein en bus (geen auto)

en hij vindt het altijd geweldig. Ik doe liever dat dan dat ik de hele tijd thuis zit, want na een paar uur is hij meestal niet meer te genieten omdat hij zich verveelt of moe is.

Als we weg zijn heeft hij altijd wat te zien en als hij moe is valt hij gewoon overal in slaap.

Ik wil binnenkort ook nog eens naar enkhuizen sprookjeswonderland met Kieran. Dan moet ik ook met de trein en bus.
Ik heb hier een ziek ventje..hij heeft 39,9 koorts.

Hij is zo zielig, wil alleen maar bij mij zitten, maar geen 1 houding zit of ligt lekker en zijn oogjes staan dof.

Ik heb hem net even in een lauw badje gezet en een zetpil gegeven en nu slaapt ie even. Ik hoop dat ie straks weer een beetje is bijgekomen, vindd het zo sneu voor hem.

Drop..wat goed dat Fleurtje zo lief is geweest in de trein met al die drukte. Ik kan er altijd zo boos om worden als mensen opmerking gaan maken over buggy's enzo, fijn dat jij er helemaal geen last van hebt gehad!

Layla..wat heeft Zahra gegeten van het buffet? Wij hadden vorige week dat communiefeestje en Daan heeft ook meegegeten van het buffet daar. Stukjes bruin stokbrood, koude spercieboontjes, wat stukjes tomaat en komkommer en kipfilet van de barbeque. Ik zag er wat tegenop en had al een rantsoen aan eten voor hem meegenomen, maar het is me echt heel erg meegevallen.
Poez, kan Kieran al goed los lopen? Als hij dat anderhalve maand kan, dan kan je schoentjes aanschaffen. Tot die tijd hebben de voetjes alleen maar hinder van de steun die schoentjes bieden en is het beter voor ze sokjes/slofjes/blote voetjes te hebben. De spieren van een voet moeten stevig worden en de voet moet uitzakken, maar dit is iets wat niet kan als er schoentjes omheen zitten en het kindje nog niet goed los kan lopen. Althans, dit heeft een vriendin van mij verteld en zij had het weer van de kinderfysio.
Poez.. Daan heeft voor zijn verjaardag van een vriendin van mij mini puma's in maat 19 gekregen die hij veel draagt. Nu vind ik dat veel te veel geld voor een paar mini schoentjes, maar ik heb vorige week op aanraden van Framboos bij de Prénatal een paar sandaaltjes gekocht voor 6,- euro.

Ze waren er vanaf maat 18, geloof ik, en in verschillende kleuren.
Spitsmuis Kieran kan nog helemaal niet lopen of uberhaupt staan, maar als hij op zijn loopkar zit dan slijten zijn sokjes of van die zachte schoentjes zo snel. En hj heeft mooie nike's maar dat vind ik dan weer zonde.

Hij heeft verder ook alleen maar sokjes aan.

Ik zag wel bij kruidvat van die goedkopen sandaaltjes, mooi zijn ze niet maar voor alleen op zijn loopwagentje...
Die kleine merkschoentjes zijn ook superschattig, maar inderdaad duur voor van die kleine schoentjes.

Bij Prenatal maar eens gaan kijken, goed idee..
Hmmm, misschien beetje verwarrend: zijn loopwagen daar kun je ook op zitten, dus hij zit erop en crosst de hele kamer door, maar we gaan ook vaak buiten en daarvoor heeft hij dus iets van schoentjes nodig.
Lievelust, ik heb Zahra van alles laten proeven (o.a. aardappel en huzarensalade) maar het lekkerste vond ze toch wel de Bulgursalade (=soort couscous) met stukjes sla,komkommer etc. erdoor. Verder had ik ook een potje Olvarit culinair meegenomen waar ze ruim de helft van opgegeten heeft. Ik vind het echt leuk om haar dingen te laten proeven, uiteraard let ik er wel op dat het niet te scherp gekruid is. Ze vindt het zelf ook heel interessant om dingen te eten die wij ook eten.

Poezewoes, die sandaaltjes heb ik ook gezien bij Prenatal, maar ik heb ze niet gekocht. Zahra draagt eigenlijk alleen haar Zootjes en in huis laat ik haar alleen op sokjes of blote voetjes rondkruipen. Ze loopt nog niet achter een loopkarretje ofzo, alleen als ik haar beide handjes vasthou maakt ze stapjes en verder trekt ze zich op aan de tafel/muur/box etc. Ik wil het kopen van schoentjes ook zo lang mogelijk uitstellen, pas als ze echt goed kan lopen ga ik eens naar een goede kinderschoenenwinkel om haar voetjes te laten opmeten en schoenen te kopen.
Heeft iemand nog gehoord hoe het met Framboos gaat? Ik hoop dat Livia goed drinkt en zo en inmiddels iets minder moet overgeven. Ben erg benieuwd hoe het gaat met de hele familie.

Leuk, die enthousiaste verhalen te lezen over de baby's in treinen / winkelwagentjes en op feestjes.

Lievelust, ik hoop dat Daan snel weer opknapt. Finn heeft een kleine week zo'n koorts gehad zonder aantoonbare reden. Het enige wat echt helpt is slaap, ik hoop voor je dat dat goed gaat.

Lief dat de baby zo duidelijk wil maken dat alles goed gaat. Heerlijk voor je.

Gisteren woning was ok. Maar eigenlijk hebben we besloten dat we willen bouwen. Dat willen we eigenlijk altijd al hoor, dus niks nieuws. Heb net een stukje grond gevonden, dus nu wachten op info. Het probleem met elke (goedkope) woning is dat er veel aan verbouwd moet worden, dus eigenlijk beter direct zelf te bouwen. Ben benieuwd want dat lijkt me wel heel leuk!

Finn was gisteren ook weer de koning, veel aandacht bij woning kijken en daarna in de IKEA. Heerlijk vind hij dat.

Haha hij heeft gisteren zelf een patatje van ons bord gepikt. Ik dacht even dat man het had gegeven en man dacht dat ik het had gegeven. Naast dit ene patatje heeft Finn heerlijke gehaktballetjes gehad. Daar geniet hij echt van!

Ga ff van de zon genieten.
Weten jullie hoe lang een zetpil erover doet om op te lssen en opgenomen te worden?

Daan had net een grote poepbroek toen ik hem uit bed haalde, maar nu vraag ik me af of die zetpil wel gaat werken, hij zat er net een uur in.
Weten jullie hoe lang een zetpil erover doet om op te lossen en opgenomen te worden?

Daan had net een grote poepbroek toen ik hem uit bed haalde, maar nu vraag ik me af of die zetpil wel gaat werken, hij zat er net een uur in.
Ik heb geen idee Lievelust....

he... heb ik net alles gelezen wordt Fleur weer wakker. ik moet er dus meteen weer vandoor. Straks gaan we bbq-en met vrienden en ik moet nog het een en ander voorbereiden. Dus ik vrees dat ik het niet meer red om nog even te komen buurten. Morgen meer tijd denk ik.
Wauw Framboosje,

GEFELICITEERD!!!!

Ook voor Frambozeman en de kleine Tommy!

Ik heb nu geen tijd om de ins and outs te lezen, maar helemaal super!
even snel

lievelust die zetpil is binnen tien minuten opgelost. Beterschap
Spitsmuis, wat leuk een klein poesje! Gaat het goed? Is 'ie snel gewend? Ik wil ook foto's zien!!!

Lievelust ik hoop dat Daan snel opknapt!

Even de aanbiedingen (ik vervang Framboos even )

Over schoentjes: vanaf dinsdag zijn er leren sandaaltjes vanaf maat 19 in de aanbieding bij het kruidvat voor ¤ 4,99.

Via www.debabykraam.nl kun je nu Oxxy eerste loopschoentjes bestellen voor 10,- (excl verzendkosten). Normaal zijn ze 28,- geloof ik.

Ze zijn super stoer, maar.... ik heb ze voor Kaj gehad maar kreeg ze met geen mogelijkheid aan zijn voetjes. Hij kromt zijn voetjes zo erg. Heb ze toen weer doorverkocht. Een vriendin heeft ze ook voor haar zoontje en die komt er moeiteloos in...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven