Kind in je Uppie (deel 4)

01-02-2013 11:56 1093 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hiermee open ik deel vier van het topic voor vrouwen die alleen (of met een lesbische partner) zwanger willen worden, zwanger zijn of een kind hebben gekregen!

Fase 1: orientatie of wachtlijst

Uppie

Jola (33 jaar, orientatiefase GG)heeft nu een partner!

Colalight

Wildroses (alleenstaand, tweede kindje, op zoek naar donor)

Penelopeeee (start in mei '13 bij Rijnstate)

MissBella (36 jr, start mei '13 bij UMC)

F1978 (34 jr, wachtlijst KID Centrum Amsterdam)

Elonie (26 jr, wachtlijst UMC)

Abusu (35 jr, wachtlijst KID centrum Amsterdam)

Zijaanzij (lesbisch stel, GG of MCK, start hopelijk sept '13)

Butterfly (24 jr, PCOS, start juli '13 GG met deal-IVF)

Veronique (34 jr)

Fase 2: ZI/IUI/IVF

Jive

Tammywynet

Wondertje (start aug. 2011 Geertgen nu Rijnstate Arnhem)

ChantalJS

Sterre

MevrouwR (Geertgen start IVF juli '12)

Leonie211 (30 jr, GG, sept '12 start IVF)

Bredagirl (32 jaar, Geertgen, IVF deal, start okt. '12)

Tatum (GG, IUI sinds mei '12)

Houston (gestart okt. '12)

Anomiem6

Lonely_Butterfly (lesbisch stel, 24 jr, 1ste kindje verloren, GG)

Tessado (36 jr, MCK, start maart '13)

Mila (34jr, ZI sinds sept '12, 2x mk)

Gavia (wachtlijst UMCU, start in juni '13)

Fase 3: zwanger!

Anoniem4

Sillie (35 jaar, KID B-donor Utrecht, gestart juli '12)

Vinyl

Fearless (34 jaar, Geertgen, 2de poging IVF)

Lizlizzyliz (35 jr, B donor Rijnstate, IUI, start: aug. '12)

ClaudeFiolle (zwanger van IUI-D, gestart in maart '12)

E123 (KID B-donor, Utrecht, gestart mei '12)

NYC (lesbisch stel, 33jr, GG, start jan. '13, eerste poging raak)

Emma (35 jaar, KID B-donor, Utrecht)

Fase 4: een baby

Chilles is in november 2011 bevallen van een dochter.

Sannasanna is in februari 2012 bevallen van een dochter.

Channel is in mei 2012 bevallen van een zoon.

Zoeter is in mei 2012 bevallen van een dochter.

Anoniem1 is zomer 2012 bevallen van een zoon.

Anoniem2 is in augustus 2012 bevallen van een dochter.

Juffie is eind augustus 2012 bevallen van een dochter.

MoffelenPier is in de nazomer van 2012 bevallen van een dochter.

Anoniem5 is in november 2012 bevallen van een dochter.

Ragnhild is in oktober 2012 bevallen van een dochter.

Anoniem3 is in december 2012 bevallen van een zoon.

Bezigebij is in februari 2013 bevallen van een zoon.
Ik heb mijn 'bijbel' er toch nog maar even bij gepakt....

En op blz. 294 staat:

Seks hebben in de wachtweken.

Na een IVF-behandeling wordt seks in de twee wachtweken door sommige artsen afgeraden. Je hebt een ingreep gehad (hoe klein dan ook) en het risico op infectie kan hierdoor vergroot worden. Dus gedurende deze periode met de handen boven de dekens slapen! Ook kunnen er tijdens het orgasme van de vrouw, contracties van de baarmoeder optreden, wat natuurlijk niet ideaal is om een gastvrije omgeving voor het embryo te creëren. Dan kun je beter een goed boek lezen.
quote:Yezka schreef op 29 maart 2013 @ 14:14:

Dames, kunnen jullie alsjeblieft de datumprikker invullen (indien je dit nog niet hebt gedaan, maar wel een verzoek hebt ontvangen)?

Tot nu toe kan iedereen die gereageerd heeft op zaterdag 4 mei. Dus ik denk dat dat hem wordt.

Locatie volgt nog.
.
Waar zit de any-key?
Nog steeds allemaal hypothetisch heb ik mijn mogelijke embryo dus geen lol gedaan. Maarja, boek had ik niet bij de hand. Hypothetisch.

Bedankt voor het opzoeken.

Loop ik trouwens erg op de feiten vooruit als ik vandaag een Mexx-maillotje (maatje 56) van 12,99 voor 2,00 heb gekocht?
Waar zit de any-key?
Nee, misschien heb je (volledig hypothetisch uiteraard) je mogelijke embryo geen lol gedaan. En dat je dat dan in dit stadium dan al probeert te compenseren met kadootjes...

Ik vind het zeer verontrustend.

(Uiteraard nog steeds allemaal hypothetisch ).
Ik weet niet wat er wel en niet bewezen is, maar in de laatste IUI die ik heb gehad, heb ik uit voorzorg geen orgasmes gehad vanaf een dag of vier na inseminatie tot mijn NOD. Vlak na inseminatie juist veel. En die ronde ben ik zwanger geworden.

Ik weet, het zegt niks. Maar juist omdat sommige artsen het afraden in een IVF-poging, dacht ik, het kan vast geen kwaad om even niks te doen.

@Emma, beetje laat maar welgemeend: rot dat het weer niet zo heeft mogen zijn. Ik blijf duimen.

@Yezka, dit weekend gaat het gebeuren? Spannend!

@Gavia, fijn dat je een startdatum hebt! Eindelijk aftellen

Ik heb trouwens inderdaad de Steco Babymee gekocht, waarmee je bv een Maxicosi achterop de fiets kunt vastmaken. Kan pas vanaf een maand of vier, maar lijkt me voor korte stukjes heel handig.

@Vakantie, ik ga volgend weekend vrienden opzoeken in Zwitserland. Zo'n korte vlucht durf ik nog prima aan, en ik heb ook geen serieuze vliegangst gelukkig. Verder ben ik echt te moe voor een heel verre vakantie. Ik ga eind mei met mijn moeder een weekje naar Zeeuws-Vlaanderen, lijkt me heerlijk.

@Belastingaftrek, ik heb gekeken of donorspermakosten kunnen worden afgetrokken en heb zelf geconcludeerd dat het niet kan. Als ik dit document bekijk: http://download.belasting ... sten_2012_ib2921t22fd.pdf zie ik geen categorie waarin het kan vallen. Maar misschien ben ik te streng.

Sowieso zou het mij al met al maar een paar tientjes opleveren, dus het was niet de moeite.

@Echo, gisteren de 20-weken echo gehad, en alles was prima met de kleine. Alles tikje aan de grote kant, behalve zijn hoofd, dat is flink groter. Heeft-ie van zijn moeder
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
CF, fijn dat alles goed is met de kleine. Buiten het grote hoofd om dan #hetmoeterooknoguit

Ik ga het de komende poging uitproberen. De eerste 4 dagen wel en daarna geen orgasmes meer.

OMG wat een onderwerp

quote:Houston77007 schreef op 29 maart 2013 @ 19:13:

Loop ik trouwens erg op de feiten vooruit als ik vandaag een Mexx-maillotje (maatje 56) van 12,99 voor 2,00 heb gekocht?Haha! En wat voor kleur? Voor een meisje?
Na ja, niets menselijks is ons vreemd

En een leuke man in bed (of vrouw desgewenst) is gezelliger dan een goed boek.

Paars en voor een meisje ja. Mocht het een knul worden, dan krijgt degene na mij die van een meisje bevalt m. Na ja, eerst maar voor een plakker. Als ik dat niet om zeep heb geholpen. Hypothetisch.
Waar zit de any-key?
@claude: je hebt het over het grote hoofd van zijn moeder. Ik kan me van de meet niet herinneren dat je nou zo'n groot hoofd hebt. Toch?
Waar zit de any-key?
Houston, je gaat hypothetisch gesproken toch niet jezelf een hypothetisch schuldgevoel geven? De meeste "gewone" stellen seksen lekker in een eind heen, zonder op innesteling te letten of er zelfs maar bewust van te zijn, en die krijgen ook kinderen.

Mexx-maillotje in de webwinkel of een echte winkel?
Oh, mijn hoofd lijkt misschien niet groot - fijn - maar serieus, ik pas geen enkele hoed. Ik heb er een, speciaal van een hoedenmaker. Baal daar best wel van, want hoeden staan me erg goed. Maar helaas zijn alle hoeden bij Bijenkorf etc "one size fits not me"...
Hoeden staan mij ook leuk

Maar bij jou valt de grootte dus echt niet op.

Misschien moet ik dat hypothetisch dan ook maar niet meer doen. Dat schuldgevoel. Wan hypothetisch was het ook best wel aangenaam.

Ander onderwerp.

Maillot was in echte winkel. Plaatselijke kinderwinkel in het Groene Hart.
Waar zit de any-key?
quote:ClaudeFiolle schreef op 29 maart 2013 @ 19:22:

@Belastingaftrek, ik heb gekeken of donorspermakosten kunnen worden afgetrokken en heb zelf geconcludeerd dat het niet kan. Als ik dit document bekijk: http://download.belasting ... sten_2012_ib2921t22fd.pdf zie ik geen categorie waarin het kan vallen. Maar misschien ben ik te streng.

Sowieso zou het mij al met al maar een paar tientjes opleveren, dus het was niet de moeite.

Ik heb geen idee onder welke categorie hij hem heeft weggezet hoor. Hij haalde nog wel een soort belasting almanak erbij. Samen de met reiskosten en de parkeerkosten van elk ziekenhuisbezoek + de kosten van het sperma, levert het mij een kleine 200 euro extra op.

Yezka: datumprikker vul ik binnenkort in (tijdens de paasdagen). Ben nu ziek, brak, koppijn, mega verkouden en volgens mij ook nog een beetje koorts dus voel me bleghhh...
Zo, na de Elonva op maandagavond, zit nu mijn Orgalutran er weer in. Die is toch wel een stuk vervelender.

Hij moet in mijn bovenbeen, waarvan de huid stugger is dan van mijn buik en het naaldje is wat dikker, dus ik moet echt meer kracht zetten. De plek waar ik heb gespoten blijft ook de hele avond nabranden. En vanaf morgen zijn de bijwerkingen weer een stuk heftiger.

Getver.
Liz, sterkte met grieperigheid.

Yez, sterkte met de bijwerkingen.

Ik ben de site van prenatal aan het plunderen, alles 20% korting of meer. Valt wel wat te halen.
Gavia superrrr yessssss! Spaaaannnnend he!

Trouwens Emma en Lizzy idd lastig om op vakantie te gaan als al je vriendinnen bezet zijn..grrrrr...misschien een leuk idee voor een weekendmeet!!!

CF fijn dat alles ok is and..shop till you drop! Ik heb het destijds ook bij de BD gechecked (had er ooit een kort bloeiende career want idd...leuker kon ik het niet maken) en je kan het idd niet aftrekken (ligt wel lekker in de linie met al jullie orgasmes:mis ik nou iets..of is het self made sex..ik was er wel even in de war van)

de spermakosten maar wel de reiskosten. Je kan het altijd proberen..een beeeeeetje creatief boekhouden kan wel wat opleveren nl..of door de check komen..Is hier volgens mij al on topic geweest..

Self made seks -hoe kom ik er weer op-
Lizzy: sterkte!

Yezka:jij ook met de bijwerkingen. Misschien toch maar nieuwe schoenen voor bij je tas.

Gavia: juni wat fijn

Tessado: al een eisprong in zicht?

MevrouwR: hoe is het met jou?

E123: al misselijk.

Emma: ben je nog ongesteld geworden?

Claude: leuk, kleertjes kopen

NYC: hoe is het met jullie traject? Dacht laatst aan jullie.
Waar zit de any-key?
Mila: hoe is het nu met jou? Trek je het nog een beetje? Kun je er met verwekker over hebben?
Waar zit de any-key?
BTW het vakantieprobleem heb ik dus ook..maar geld sparen is nl ook wel handig nu..knap hoe sommigen van jullie dit allemaal zo goed kunnen combineren, (parttime) werken, eigen huis en op vakantie gaan...wow!

Houston..hypotethisch gezien kun je dus ook zwanger raken van je geliefde..of...

Yezka suc6 met prikken!!! Ben benieuwd of ik in mei kan, heb nl niks vrij kunnen vragen, misschien vrij snel weer een nieuwe datum neerlegggen ivm roosters die maanden vooruit worden gemaakt..dan kan ik deze dag vrij plannen..
Houston hoop rond de 12e een eisprong te hebben als ik die nl heb..spannend..

Lizzy ik zoek het mailtje even voor je op!

Tammy helemaal vergeten hoe is het nu..

Ennn Mila..hoe gaat het met je..
Ik lees hier al een tijdje "stil" mee omdat wij inderdaad het traject zijn ingegaan, ik beloof dat ik snel kom updaten!

Sterkte en good luck voor iedereen! Het zijn op dit moment veel mensen die in een spannende tijd en afwachting zitten zo te lezen. Voor jullie allemaal succes gewenst!
FF kort, want erg moe; ik kreeg vandaag deze mail van testjezelf punt nu:

Geachte klant,

Natuurlijk beginnen wij met u zeer fijne Paasdagen toe te wensen! Als klant van onze online webwinkel willen wij u graag laten weten dat alle bestellingen geplaatst in het lange paasweekend door ons gratis verzonden worden.

Vanaf vrijdag 14:00 uur tot en met maandag 23:59 uur hoeft u dus niets te betalen voor de verzending.

En om het nog aantrekkelijker te maken om een bestelling te doen, de kortingscode: paasei geeft ook nog eens een korting van 12,5% op alle producten. Geef deze code in tijdens het bestellen en de korting wordt direct verrekend. Maar let op: ook de korting is alleen geldig tijdens de paasdagen! Alle bestellingen gedaan dit weekend worden door ons dinsdag 2 april verzonden.

Ze hebben prima (en heel goedkope) LH-testen.
Thanks Yezka, truste!!!
Tessado: theoretisch wel ja, maar dat moet dan wel een heel creatief ei zijn en supersperma.
Waar zit de any-key?
Dank je Yezka.
Waar zit de any-key?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven