1 april grap bij vriend

29-03-2013 23:34 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil mn vriend op 1 april eens goed voor de gek houden. Iemand een idee?

Hij houd ervan om mij te plagen, dus wil ik hem op een leuke manier terugpakken

(Het moet iets zijn wat hij echt niet verwacht)

Ik ben even inspiratieloos dus ben benieuwd :-)
Stuur jezelf een officiele uitnodiging om namens je provincie bij de troonswisseling in de kerk te zijn? Zorg dat je vriend die dag de post pakt en zelf ook blij verrast natuurlijk. Heb je gelijk een mooi excuus om een leuk jurkje te kopen.
Vertellen dat je een SOA hebt
Zoek op youtube eens op prank couple. Genoeg ideeën daar.
Zeggen dat je een ander hebt.
quote:del_speciaal schreef op 30 maart 2013 @ 00:05:

Vertellen dat je een SOA hebt+1
quote:del_speciaal schreef op 30 maart 2013 @ 00:05:

Vertellen dat je een SOA hebtOf dat je zwanger bent?
In zijn slaap gezichtje op eikel tekenen met watervast stift!

Met long lasting lipstick heel veel spikkels op gezicht maken. Kan nog grappiger als je doet of jij het niet ziet!!
Verzet de klok een uur:p

Of verstop eieren met "prijzen", maar stiekem toch niet, en laat hem een half uur zoeken....
Al je spullen pakken en in de schuur zetten, zodat die denkt dat je bij hem weg bent. En dan vanachter de bank te voorschijn springen en hopen dat hij niet "oh kut!" roept.

Een nep-rat in de wc gooien met wat ketchup.

Een barbie pop hoofd op zijn tandenborstel prikken.

Bij buren honden lenen en die thuis in de woonkamer zetten, met een strikje om hun nek en zeggen dat het een cadeautje is.

Zijn betaalpasjes vervangen met kaartjes van dezelfde grootte en die zo in zijn portemonnaie leggen (met ergens achterin toch nog zijn bank pas).

Een mannelijke opblaaspop bestellen op zijn naam en als die hem uitpakt hysterisch worden.

De lattebodem aan zijn kant van het bed doorzagen.

Iets harigs in jullie bed leggen, aan zijn voeteinde.

Zijn wekkergeluid vervangen door een ander hard geluid.

Zijn collega's vragen of ze een dag willen doen alsof ze niet weten wie hij is en dat ze hem behandelen alsof hij daar stage komt lopen.

Etc.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
quote:TanteJos schreef op 30 maart 2013 @ 06:45:

In zijn slaap gezichtje op eikel tekenen met watervast stift!

Met long lasting lipstick heel veel spikkels op gezicht maken. Kan nog grappiger als je doet of jij het niet ziet!!Wat een dom wijf ben jij, om jezelf te verlagen tot dergelijke acties. Ik zou je zo buiten de deur zetten.
quote:Raldy schreef op 30 maart 2013 @ 08:02:

[...]

Wat een dom wijf ben jij, om jezelf te verlagen tot dergelijke acties. Ik zou je zo buiten de deur zetten.

Nou nou, doe eens rustig. Ze zegt toch niet dat ze het zelf zou doen?

En zo erg grof is het toch niet? Zeggen dat je een soa hebt oid is groffer lijkt me.
tsja.....
Ik vind de hond lenen, strik erom en roepen kado een topidee. Moet je ook zorgen voor een uiterst lelijke hond...

Deze bijvoorbeeld:

tsja.....
Waar is dat voor nodig Raldy?! Je kan ook op een normale manier zeggen dat je het een grap van niks vindt ipv iemand voor dom wijf uit te maken.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Nou ja zeg gaat het lekker?!
Vind de soa grap heel wat erger of doen dat je bij hem weg bent. Lijkt me niet dat iemand hier serieus reageert het was dus zottigheid. Over dom gesproken...
Als er in mijn slaap iets word geteken op mijn eikel, ben ik daar niet echt blij mee. 1april of niet, ik zou zoiets bij mijn vriendin niet doen.
Ik vind die ene erg goed; collegas van je vriend vragen om te doen alsof ze hem niet kennen en steeds doen of hij een stagair is, lol
Née,maar zij heeft toch ook geen eikel en de clitoris lijkt me echt miniatuur werk.
Ik zou zoiets ook niet doen! Zat gewoon zottigheid te maken. Hoef je toch niet gelijk te schrijven dat ik een dom wijf ben. Schrijven dat je het geen leuke grap zou vinden en boos zou worden volstaat dan toch ook?
Ja, die met collega's is leuk, maar niet handig dit jaar op tweede paasdag misschien.

Raldy, terug naar bed jij, en dan graag met je goeie been eruit. Wat een gechagrijn joh.
Op een rijstkorrel kunnen sommige je naam zetten, dus het zou te doen moeten zijn (0;
lol

TanteJos toch vind ik de jouwe heel inspirerend, heb een hoop varianten bedacht, die echt te erg zijn (arme man) zoals een penis massage de avond ervoor met zelfbruinende creme en pruikjes.
Hahahaha nou maar hopen dat je hier niet voor dom word versleten!!
Zoek op youtube is op 'girlfriend caught cheating prank'. En dan het eerste filmpje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven