1 april grap bij vriend
vrijdag 29 maart 2013 om 23:34
zaterdag 30 maart 2013 om 07:56
Al je spullen pakken en in de schuur zetten, zodat die denkt dat je bij hem weg bent. En dan vanachter de bank te voorschijn springen en hopen dat hij niet "oh kut!" roept.
Een nep-rat in de wc gooien met wat ketchup.
Een barbie pop hoofd op zijn tandenborstel prikken.
Bij buren honden lenen en die thuis in de woonkamer zetten, met een strikje om hun nek en zeggen dat het een cadeautje is.
Zijn betaalpasjes vervangen met kaartjes van dezelfde grootte en die zo in zijn portemonnaie leggen (met ergens achterin toch nog zijn bank pas).
Een mannelijke opblaaspop bestellen op zijn naam en als die hem uitpakt hysterisch worden.
De lattebodem aan zijn kant van het bed doorzagen.
Iets harigs in jullie bed leggen, aan zijn voeteinde.
Zijn wekkergeluid vervangen door een ander hard geluid.
Zijn collega's vragen of ze een dag willen doen alsof ze niet weten wie hij is en dat ze hem behandelen alsof hij daar stage komt lopen.
Etc.
Een nep-rat in de wc gooien met wat ketchup.
Een barbie pop hoofd op zijn tandenborstel prikken.
Bij buren honden lenen en die thuis in de woonkamer zetten, met een strikje om hun nek en zeggen dat het een cadeautje is.
Zijn betaalpasjes vervangen met kaartjes van dezelfde grootte en die zo in zijn portemonnaie leggen (met ergens achterin toch nog zijn bank pas).
Een mannelijke opblaaspop bestellen op zijn naam en als die hem uitpakt hysterisch worden.
De lattebodem aan zijn kant van het bed doorzagen.
Iets harigs in jullie bed leggen, aan zijn voeteinde.
Zijn wekkergeluid vervangen door een ander hard geluid.
Zijn collega's vragen of ze een dag willen doen alsof ze niet weten wie hij is en dat ze hem behandelen alsof hij daar stage komt lopen.
Etc.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
zaterdag 30 maart 2013 om 08:02
quote:TanteJos schreef op 30 maart 2013 @ 06:45:
In zijn slaap gezichtje op eikel tekenen met watervast stift!
Met long lasting lipstick heel veel spikkels op gezicht maken. Kan nog grappiger als je doet of jij het niet ziet!!Wat een dom wijf ben jij, om jezelf te verlagen tot dergelijke acties. Ik zou je zo buiten de deur zetten.
In zijn slaap gezichtje op eikel tekenen met watervast stift!
Met long lasting lipstick heel veel spikkels op gezicht maken. Kan nog grappiger als je doet of jij het niet ziet!!Wat een dom wijf ben jij, om jezelf te verlagen tot dergelijke acties. Ik zou je zo buiten de deur zetten.
zaterdag 30 maart 2013 om 08:06
quote:Raldy schreef op 30 maart 2013 @ 08:02:
[...]
Wat een dom wijf ben jij, om jezelf te verlagen tot dergelijke acties. Ik zou je zo buiten de deur zetten.
Nou nou, doe eens rustig. Ze zegt toch niet dat ze het zelf zou doen?
En zo erg grof is het toch niet? Zeggen dat je een soa hebt oid is groffer lijkt me.
[...]
Wat een dom wijf ben jij, om jezelf te verlagen tot dergelijke acties. Ik zou je zo buiten de deur zetten.
Nou nou, doe eens rustig. Ze zegt toch niet dat ze het zelf zou doen?
En zo erg grof is het toch niet? Zeggen dat je een soa hebt oid is groffer lijkt me.
tsja.....
zaterdag 30 maart 2013 om 08:09
zaterdag 30 maart 2013 om 08:31