Hoe lang vloeien na bevalling
vrijdag 29 maart 2013 om 23:40
Hoe lang hebben jullie bloed verlies gehad na bevalling? Zelf ben ik 31 december bevallen en ik vloei nog steeds 
Dan is het weer geel wondvocht, dan weer bruin, dan weer rood. Ondertussen ben ik die maandverbanden spuugzat. 6 weken na de bevalling op controle geweest bij de gyn en baarmoeder zag er toen schoon uit. Wel heb ik een week na de bevalling een enorme nabloeding gehad waardoor ik op de ehbo terecht ben gekomen.
Kan de borstvoeding ook ervoor zorgen dat ik zo lang vloei?
Dan is het weer geel wondvocht, dan weer bruin, dan weer rood. Ondertussen ben ik die maandverbanden spuugzat. 6 weken na de bevalling op controle geweest bij de gyn en baarmoeder zag er toen schoon uit. Wel heb ik een week na de bevalling een enorme nabloeding gehad waardoor ik op de ehbo terecht ben gekomen.
Kan de borstvoeding ook ervoor zorgen dat ik zo lang vloei?
vrijdag 29 maart 2013 om 23:49
Borstvoeding zou het vloeien juist korter moeten laten duren.
Ik zou zsm naar je huisarts gaan. Of bel even met je verloskundige voor advies.
Ik kan wel zeggen dat het vloeien allang over zou moeten zijn, maar een arts kan beter zeggen wat normaal is en wat niet.
Het klinkt mij niet normaal, eerlijk gezegd. Bij mij waren het weken en zeker niet geel wondvocht.
PS Klein kansje dat je ook nog gewoon ongesteld bent geworden tussendoor?
Ik zou zsm naar je huisarts gaan. Of bel even met je verloskundige voor advies.
Ik kan wel zeggen dat het vloeien allang over zou moeten zijn, maar een arts kan beter zeggen wat normaal is en wat niet.
Het klinkt mij niet normaal, eerlijk gezegd. Bij mij waren het weken en zeker niet geel wondvocht.
PS Klein kansje dat je ook nog gewoon ongesteld bent geworden tussendoor?
zaterdag 30 maart 2013 om 05:18
Yep sasssa nog steeds... Dan denk ik net "yes het is over", n dan begint het hele circus weer... Maar ik ben dus niet zo raar dat ik dit lang vind duren. 6 weken na dr bevallig zei de gyn dat alles ok was. Ik was als de dood dat er placenta resten waren blijven zitten etc (omdat ik die bloeding had gehad) Daar heb ik toen trouwens medicatie voor gekregen wat mijn baarmoeder extra liet samentrekken, en een injectie oxytocine op de ehbo.
Ga maandag gelijk bellen met de gyn voor een afspraak, ze kijken er nog maar eens na. Dinsdag wordt t bedenk ik mij net, maandag is t Pasen....
Ga maandag gelijk bellen met de gyn voor een afspraak, ze kijken er nog maar eens na. Dinsdag wordt t bedenk ik mij net, maandag is t Pasen....
zaterdag 30 maart 2013 om 11:19
zaterdag 30 maart 2013 om 12:08
Naar dat horror ziekenhuis ga ik niet meer. Ben idd bij die andere gyn geweest en daar werd geconstateerd "baarmoeder schoon, geen achtergebleven placentaresten" Maar ook daar werd een beetje weg gewimpeld dat ik nog bloedde etc.
Dat gele is geen urine trouwens, het is daar te dik voor en ik voel echt dat het uit mijn vagina komt. Niet echt andere klachten, geen koorts of stank in ieder geval. Of je moet een erg saai seksleven tot de klachten rekenen
Valt weinig lol aan te beleven met dat vloeien zo...
Dat gele is geen urine trouwens, het is daar te dik voor en ik voel echt dat het uit mijn vagina komt. Niet echt andere klachten, geen koorts of stank in ieder geval. Of je moet een erg saai seksleven tot de klachten rekenen
woensdag 9 november 2016 om 22:46
Even een oud topic omhoog halen.
Ik ben erg benieuwd, italiagirl, hoe het afgelopen is? Wat was nu de oorzaak?
Ik vloei nu 14 weken na de bevalling (keizersnede) ook nog steeds en ben het meer dan beu en snap er niets van.
Ben vorige week langs de gyn geweest, met de echo mooi dun baarmoederslijmvlies gezien en geen rest, maar het bloedverlies komt duidelijk uit de baarmoederhals.
Voor de zekerheid een uitstrijkje afgenomen waar ik volgende week de uitslag van krijg.
De gyn zei dat in hele zeldzame gevallen de wond van de keizersnede aan de binnenzijde blijft bloeden.
Aangezien ik al vaker bij de zeldzame gevallen heb gehoord, ben ik hier erg bang voor en dat de wond alsnog weer open moet.
Ik ben erg benieuwd, italiagirl, hoe het afgelopen is? Wat was nu de oorzaak?
Ik vloei nu 14 weken na de bevalling (keizersnede) ook nog steeds en ben het meer dan beu en snap er niets van.
Ben vorige week langs de gyn geweest, met de echo mooi dun baarmoederslijmvlies gezien en geen rest, maar het bloedverlies komt duidelijk uit de baarmoederhals.
Voor de zekerheid een uitstrijkje afgenomen waar ik volgende week de uitslag van krijg.
De gyn zei dat in hele zeldzame gevallen de wond van de keizersnede aan de binnenzijde blijft bloeden.
Aangezien ik al vaker bij de zeldzame gevallen heb gehoord, ben ik hier erg bang voor en dat de wond alsnog weer open moet.