Vianen

01-04-2013 11:09 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is dat een leuke woonplaats?Ik ben namelijk druk aan het reageren op woningen.Maar weet het even niet meer.De appatement lig in het complex donjon..
"If you put you mind to it you can accomplish everything"
Het ligt ingeklemd tussen een rivier en 2 enorm drukke snelwegen, maar heeft nog wel een leuk oud centrum. Vianen is in ieder geval wel goed bereikbaar en ligt centraal in het land.
quote:vivara schreef op maandag 01 april 2013 11:09 Is dat een leuke woonplaats?Ik ben namelijk druk aan het reageren op woningen.Maar weet het even niet meer.De appatement lig in het complex donjon.."Is dat een leuke woonplaats?Ik ben namelijk druk aan het reageren op woningen.Maar weet het even niet meer.De appartement ligt in het complex donjon.."
"If you put you mind to it you can accomplish everything"
Hele leuke plaats, ik woon er ideaal qua ligging, overal vlakbij en centraal. Het centrum is wel gezellig, maar ik ga meestal naar nieuwegein want daar zijn wat meer winkels.

Het voelt wel wat dorps aan, ondank dat het een stad is. Veel mensen kennen elkaar, zeggen elkaar gedag op straat enzo. Maar het is niet zo dat iedereen alles over elkaar weet.

Donjon ligt wel tegen andere flats aan en over die wijk (de hagen, vijheerenlanden flats) zeggen ze nogal eens dat het niet echt een goede wijk is. Maar ik heb zelf in een flat gewoond daar en is prima bevallen. Donjon is volgens mij wel meer voor bejaarden
Owja, snelweg nooit last van. Ik woon vlakbij de A2, maar hoor die eigenlijk niet. En je zit zo op de grote weg, dat vind ik ideaal.
Ik woon ook in Vianen, al mijn hele leven. Ik weet vrijwel zeker dat Donjon alleen seniorenwoningen zijn. De wijk, De Hagen, zijn ze erg aan het opknappen, het is zeker niet meer zoals het was. Ikzelf wil hier niet meer weg, maar het is maar net wat je wil. Op zich is hier voldoende maar net als Ivetje ga ik voor de overige dingen toch wel naar Nieuwegein of Utrecht. Ik woon recht tegenover de A2 maar ook ik heb hier amper last van.
Klopt inderdaad dat ze de wijk flink aan het opknappen zijn! Mijn zwager woont in een flat daar en woont er ook met plezier.
Ook de flats zijn ze grondig aan het renoveren, die zien er echt super uit (die klaar zijn tenminste). Dat was toen ik er woonde nog niet. Ze zijn ook wel behoorlijk aan de prijs. Ik heb er met plezier gewoond en mijn ouders wonen nog steeds in De Hagen. Ook deze wijk heeft de "betere" en mindere kanten en mijn ouders wonen aan de beste kant. Al met al zou ik er zo weer gaan wonen.
Wat Ivetje en Bagus zeggen: centrum is leuk. En er zit een bakker waar je heerlijke taartjes kunt eten.

Leuk ook dat je zo aan de Lek woont, in de zomer kun je daar zwemmen. En schepen kijken, als je daarvan houdt.
Ik neem aan dat je Steehouder bedoelt?quote:Splinter_ schreef op 01 april 2013 @ 12:26: En er zit een bakker waar je heerlijke taartjes kunt eten.
Waar werk/woon je nu vivara?
quote:Bagus schreef op 01 april 2013 @ 12:34:

Ik neem aan dat je Steehouder bedoelt?

[...]

Ja die! Kon even niet op de naam komen.
Mijn zwager woont inderdaad in een opgeknapte flat! Ziet er echt mooi uit. Wij waren ook al weg voordat ze gingen renoveren. Mijn schoonouders wonen ook in de Hagen, bomenbuurt. Dat stuk zou ik wel willen wonen opzich. Leuk stuk!

Maar wij zitten prima in Amaliastein, dus voorlopig geen verhuisplannen

Het zwemmen in de lek of de put (hoewel de put me nu iets minder trekt sinds de vermissing van Patrick Diks) vind ik heel fijn! Lekker na je werk in de zomer nog ff daarheen en picknicken ofzo, heerlijk om dat zo om de hoek te hebben.
quote:Ivetje schreef op 01 april 2013 @ 17:47:

Mijn schoonouders wonen ook in de Hagen, bomenbuurt. Dat stuk zou ik wel willen wonen opzich. Leuk stuk!

Grappig, daar wonen mijn ouders ook! Zeg maar dichtbij de Tijl Uilenspiegel.
Mijn schoonouders meer richting de kastanjelaan hebben zelf ook daar gekeken voor een huis, maar uiteindelijk toch in Amaliastein uitgekomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven