Verjaardag van moeder in frankrijk?! HELP?!

02-04-2013 12:06 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben nieuw hier en zal maar meteen met de deur in huis vallen!

Afgelopen november is mijn vader overleden aan darm kanker... Hij heeft euthenasie laten plegen. Na de constatering heeft het allemaal net een jaar geduurd.. Het zag er allemaal heeel guntsig uit. Not.

Nu gaan we in september n week naar zuid frankrijk om daar mijn vader en zijn moeder uit te strooien. In de week wordt mijn moeder 50 jaar en ondanks alles wil ik er iets speciaals van maken maar hoe!? We gaan met t vliegtuig dus n groot cadeau kan niet mee..

De zus van mijn moeder gaat ook mee met haar man. Mijn zusje gaat mee en ik met mijn vriend en onze baby van dan 1 jaar 4 maanden ook. Dus het word al een heeele klus om alles daar te krijgen!

Ik hoop dat er mensen zijn die met me mee willen denken en misschien is er iemand die ervaring heeft met reizen met n jong kindje?
HELP?!
Some flies are too awesome for the wall
We heeft er iedeeen!?
Ik denk niet dat je moeder zit te wachten op allemaal toeters en bellen, jij wel?

Misschien een mooi sieraad geven, ergens met elkaar uit eten gaan?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Een mooie fotocollage?
Waarom wordt het al een hele klus om alles daar te krijgen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zat ik ook aan te denken.. Verder mensen ervaring met kleine kinderen int vliegtuig?
Camping bed kinderwagen eetstoel
quote:rivierahome schreef op 02 april 2013 @ 12:10:

Zat ik ook aan te denken.. Verder mensen ervaring met kleine kinderen int vliegtuig?Zolang is het niet vliegen, naar Frankrijk, hoor.

Camping bed kinderwagen eetstoelWou je dat allemaal meenemen in het vliegtuig???
Hoe anders?

Camping bed kinderwagen eetstoel???
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zit je in een hotel, appartement, huisje?
Dit staat allemaal niet in het huis in frankrijk
quote:rivierahome schreef op 02 april 2013 @ 12:12:

Hoe anders?

Ik weet niet waar jullie verblijven, maar je dacht toch niet echt dat je een kinderstoel mee het vliegtuig in kan nemen?

Niet zonder er flink voor te betalen in ieder geval.

Je kind kan ook in de buggy eten. Stoel is al overbodig, dus.
Dan zou ik zorgen dat het daar wel staat. Lijkt me sterk dat de verhuurder geen campingbed heeft? Kind kan toch in een buggy? Die kan je makkelijk meenemen in het vliegtuig.
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
In n huis met zwembad met gelukkig n hek er omheen.
Geen paniek.

Buggy mee, die kun je tevens gebruiken als kinderstoel.

Als er geen campingbedje aanwezig is, je kind op een matras op de grond leggen, eventueel met wat kussens eromheen. Of anders bij jullie in bed.
quote:gemelitos schreef op 02 april 2013 @ 12:15:

Geen paniek.

Buggy mee, die kun je tevens gebruiken als kinderstoel.

Als er geen campingbedje aanwezig is, je kind op een matras op de grond leggen, eventueel met wat kussens eromheen. Of anders bij jullie in bed.Precies en klaar.
Campingbed ed daar regelen. Of jullie gaan met de auto ipv het vliegtuig. Lijkt mij relaxer. Een sieraad vind ik een goed idee. Een paar oorbellen, of armband. Misschien een hanger waar een beetje as van je vader in verwerkt zit.
Ja dat klopt
En wat BGB zei, mooi sieraad en uit eten.
Nou 15 uur rijden vind ik niet echt relaxed maar iets met as hebben we al besloten dat wordt het niet.

Camping bed kinderwagen eetstoelIk zou de box ook maar meenemen. En het potje. En de magnetron.
quote:rivierahome schreef op 02 april 2013 @ 12:12:

Hoe anders?

Ik heb weinig ervaring met reizen met kinderen, maar je gaat toch niet de halve inboedel van je huis meeslepen?

Ik neem aan dat ze in het hotel/huisje waar je verblijft wel een kinderbedje en kinderstoel voor je kunnen regelen, en verder doe je het dan gewoon even een weekje met wat minder spullen.

Ik denk niet dat je moeder zin heeft in een uitgebreide verjaardag, dus ik zou een klein symbolisch kadootje doen.

Een gedichtenbundeltje of een mooie ingelijste foto ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven