ING plundert rekening
woensdag 3 april 2013 om 16:13
Ik schrok me net dood, bijna 100 euro saldo minder, terwijl ik dat zeker weten niet uitgegeven heb, en er ook geen afschrijving in het overzicht staat.
Gelukkig ben ik niet de enige, meer mensen klagen hierover, het gaat om uiteenlopende bedragen.
https://www.facebook.com/INGnl?filter=2
Echt belachelijk dit. Meer mensen met ING hier last van?
Gelukkig ben ik niet de enige, meer mensen klagen hierover, het gaat om uiteenlopende bedragen.
https://www.facebook.com/INGnl?filter=2
Echt belachelijk dit. Meer mensen met ING hier last van?
woensdag 3 april 2013 om 17:08
Ik vind het maar raar. Een storing zou kunnen veroorzaken dat er bij iedereen een x bedrag af is of procentueel hetzelfde bedrag oid. Dat er bij iedereen wat anders af is doet mij meer denken aan een hacker of idd conspiracy theory ; ze hebben wat geflikt. Wat ik vooral vreemd vind is dat het volgens de ing niet mogelijk is dat het saldo niet klopt, dat zou moeten kloppen volgens hen. Eh, niet dus. Hier op één rekening 700 weg en de rest moet nog bekeken worden, site is overbelast.
woensdag 3 april 2013 om 17:12
klopt de betalingen van vrijdag en zaterdag zijn vandaag nog een keer afgeschreven vandaag. dus dubbele albertheiijn dubble kruidvat en twee keer een opname van een geldautomaat. LEUK maar niet heus..laat ze het snel oplossen..
abn heeft ook al dezelfde problemen lees is op een andere site met ocverschrijvingen
abn heeft ook al dezelfde problemen lees is op een andere site met ocverschrijvingen
Puck
woensdag 3 april 2013 om 17:14
quote:isisVG schreef op 03 april 2013 @ 16:58:
Zie nu net dat er vandaag pintransacties voor tweede keer zijn afgeschreven, al mijn betalingen van 27 en 28 maart staan ook op 3 april bij de afschrijvingen.Niet slim om dat zowel op Facebook als op Viva te schrijven.. Nu kunnen mensen zien wie je bent.
Zie nu net dat er vandaag pintransacties voor tweede keer zijn afgeschreven, al mijn betalingen van 27 en 28 maart staan ook op 3 april bij de afschrijvingen.Niet slim om dat zowel op Facebook als op Viva te schrijven.. Nu kunnen mensen zien wie je bent.
woensdag 3 april 2013 om 17:15
Eng! Ik kan jammer genoeg niet op mijn rekening kijken. Maar misschien dat dubbele afboekingen wel samenhangen met de vertraging? Ik ga er maar vanuit dat alles netjes opgelost wordt
. Als dit in een niet-crisis periode zou gebeuren was de paniek vast minder groot geweest, maar foutjes kunnen gebeuren (hoe mega irritant en onhandig ook!)
woensdag 3 april 2013 om 17:20
woensdag 3 april 2013 om 17:20
Ik mis ook rond de 250 euro. Irritant dat ze zeggen dat afschrijvingen nog niet in het overzicht zijn te zien. Bij het openen van dit topic heb ik meteen gekeken en zojuist kijk ik weer en ik zie opeens allemaal dubbele betalingen die er eerder vanmiddag nog niet stonden. Het saldo is wel hetzelfde gebleven. Het klopt gewoon niet. Iedereen kan fouten maken en dat is helemaal niet erg, maar geef dat dan gewoon toe.
woensdag 3 april 2013 om 17:21
quote:paprikaatje schreef op 03 april 2013 @ 17:03:
[...]
Kan me niet voorstellen dat ING de enige NL bank is die getroffen is.
Vast niet, maar waarschijnlijk zit ING er wel het diepste in. De kapitaalpositie van ING was al slecht en een miljard dat je af kunt schijven maakt het nog erger. Dit nieuws is al wat ouder, maar de werkelijke bedragen lijken hoger te zijn. Wat ik wel gehoord heb is dat er gisteren opvallend veel grote bedragen weggesluisd zijn. Zo heb ik van horen zeggen van een persoon die ik nooit bekend zal maken. Misschien is er vanochtend nog meer weggehaald en zijn ze toch bezorgd geraakt.
Ach, bij mij stond er duizend euro op, peanuts, stond, nu heb ik de flappen, mijn hoofdrekening is bij een andere bank, maar daar stort ik het toch maar even niet op. Geen slecht idee om in deze tijden in ieder geval een paar honderd euro cash thuis te hebben liggen.
Nogmaals, wie weet is het wel een storing, ik weet niks zeker, maar er zijn toch wel wat zorgelijke dingen aan de hand.
[...]
Kan me niet voorstellen dat ING de enige NL bank is die getroffen is.
Vast niet, maar waarschijnlijk zit ING er wel het diepste in. De kapitaalpositie van ING was al slecht en een miljard dat je af kunt schijven maakt het nog erger. Dit nieuws is al wat ouder, maar de werkelijke bedragen lijken hoger te zijn. Wat ik wel gehoord heb is dat er gisteren opvallend veel grote bedragen weggesluisd zijn. Zo heb ik van horen zeggen van een persoon die ik nooit bekend zal maken. Misschien is er vanochtend nog meer weggehaald en zijn ze toch bezorgd geraakt.
Ach, bij mij stond er duizend euro op, peanuts, stond, nu heb ik de flappen, mijn hoofdrekening is bij een andere bank, maar daar stort ik het toch maar even niet op. Geen slecht idee om in deze tijden in ieder geval een paar honderd euro cash thuis te hebben liggen.
Nogmaals, wie weet is het wel een storing, ik weet niks zeker, maar er zijn toch wel wat zorgelijke dingen aan de hand.
woensdag 3 april 2013 om 17:23
woensdag 3 april 2013 om 17:29
quote:kiddootje schreef op 03 april 2013 @ 17:23:
Mijn zoon vertelde net(weet niet waar die informatie vandaan komt) dat de mensen die voorheen een rekening van de Postbank hadden en nu ING,dat die slachtoffer zijn geworden.
Geen idee of dit zo is.
Zoon heeft Postbank/ING en is geld kwijt,dochter en ik ING en wij zijn gelukkig niets kwijt.Ik had Postbank/ING en heb nergens last van.
Mijn zoon vertelde net(weet niet waar die informatie vandaan komt) dat de mensen die voorheen een rekening van de Postbank hadden en nu ING,dat die slachtoffer zijn geworden.
Geen idee of dit zo is.
Zoon heeft Postbank/ING en is geld kwijt,dochter en ik ING en wij zijn gelukkig niets kwijt.Ik had Postbank/ING en heb nergens last van.