robot stofzuiger

18-09-2010 20:36 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij denken erover om een robotstofzuiger te gaan kopen.

Wie heeft ervaring met deze apparaten?

Maken ze veel herrie?

Wordt het echt goed schoon, of moet je alsnog zelf aan de slag?

Graag hoor ik zoveel mogelijk ervaringen!
quote:dutchsuzanne schreef op 26 september 2012 @ 12:12:

Even uppen.

Op Groupon staateen aanbieding voor een robotstofzuiger, 79 euro, niet veel geld dus.

Het is een Harpo, ik kan er niet veel info van vinden. Het lijkt me ideaal zo'n apparaat! Zal ik het wagen?En heb je het besteld?
De meeste van die dingen zijn te ingewikkeld en te duur. Ik heb mijn moeder een eenvoudiger exemplaar kado gedaan wat net op de markt is, en die werkt prima. Heet Monikaseries 550. Je krijgt 30 euro korting als je online bestelt bij Fancyproducts en een coupon hebt. Ik heb er 1 maar ik weet niet of die nog werkt: MO2013PB78Y.

Cheers!
Grappig, ik heb net vanmiddag ook een Monika besteld. Heeft iemand al ervaring met dit stofzuigertje?
Leef!
quote:floortje1971 schreef op 03 april 2013 @ 18:13:

Grappig, ik heb net vanmiddag ook een Monika besteld. Heeft iemand al ervaring met dit stofzuigertje?Zonde geld er is er geen een die mij overtuigd, met dat zelfde geld doet u het ook in paar minuten en beter met een metgezel die het wel 20 jaar blijft doen bv Henry:)
Gisteren mijn Monika binnengekregen, geweldig! Leuk om te zien, rijdt nu rond in m'n slaapkamer. Zat trouwens in mooie verpakking.

Ben er helemaal blij mee! Kost wel 99 Euro maar dat valt eigenlijk ook nog wel mee.
Leef!
Vind niemand het vreemd dat de 2 personen die het over die monika hebben, beide net 1 dag lid zijn? spam dus!
quote:slobberbone schreef op 03 april 2013 @ 18:31:

[...]

Zonde geld er is er geen een die mij overtuigd, met dat zelfde geld doet u het ook in paar minuten en beter met een metgezel die het wel 20 jaar blijft doen bv Henry:)Ik ken Henry niet maar die van mij hoef ik het niet te vragen :-)
Leef!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven