VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Lientje, ik heb een vraagje, wil jij mij bellen?

Nath, klinkt goed! pammie is geloof ik ook naar HvS geweest en onze ex baas ook. Schijnt erg leuk te zijn.

Morrie, klinkt ook leuk jouw dagje vondelpark. Mooi park vind ik maar weer. Heb je al een nieuwe buikfoto? Ik ben benieuwd!

Sterkte met alle zieken Wind. Ik ga naar bed, net aa foon gezeten met vriendin in scheiding. Allemaal zielige dingen met haar ex en morgen crematie, dus even vroeg bedje in boekje lezen en tv kijken.
Ik ben al eens in HvS geweest, begin mei samen met vrienden. Het is nog een jong park maar echt erg leuk. Ik ben van plan om wat behandelingen te laten doen in de Spa, verheug ik me nu al op

Sterkte Vrolijk morgen!

'Net zwanger, vriend wil niet' discussie gelezen. Vermoeiend om te lezen omdat het altijd zo'n verhitte ruzie-achtige discussie wordt. Het is natuurlijk ook nogal wat. Ik heb een abortus van dichtbij meegemaakt (beste vriendin was op haar 18e zwanger en ik was bij haar toen ze het onderging) en sindsdien weet ik dat ik dat zelf nooit zou willen.
HvS ziet er mooi uit, vooral het spa gedeelte

Lekker hoor! Weet nog dta ik altijd de kriebels kreeg van dit soort parken, maar sinds de kinderen er zijn snap ik het nut

Vrolijk, heel veel sterkte vandaag!

Is scheidingvriendin dezelfde als de vriendin die haar moeder vorige week verloor? Pfff...

Ben thuis aan het werk voordat ik voor vergadering naar midden van het land moet. Even achter de file aan.... fijn hoor.

Abortustopic is heftig. Vooral omdat je je niet helemaal kunt verplaatsen in TO vind ik het lastig een mening te vormen. Kort door de bocht denk ik 'je bent 28, stabiele relatie, huis etc. dus een prima basis om een kind te krijgen' aan de andere kant bestaat het recht er nu eenmaal om je te laten aborteren tot 22 (!!) weken. Welke reden je ook hebt.
Wil je alweer een nieuwe buikfoto Vrolijk? Ik heb er net 1 geplaatst . Ik ben niet echt van de elke week een nieuwe foto maken eerlijk gezegd, ik denk dat de volgende uit de vakantie voortvloeit!

Ik vind ook dat die abortustopics altijd zo ruzie-achtig verlopen. En zelf vind ik het ook wat overdreven als mensen dan een foto van een 6 weken oude embryo (of foetus, weet ik het) gaan plaatsen. Ik ben zelf altijd meer bezorgd over de emotionele gevolgen van de moeder die de abortus ondergaat, dan dat ik vind dat je een kindje doodmaakt oid. Al is 22 weken wel heel ver natuurlijk, maar dat zal denk ik een stuk minder vaak voorkomen dan een vroege abortus.
Het is hier prutweer, bij jullie ook?

We hadden vandaag enorme opstartproblemen en kinderen waren dus ook pas half tien op het KDV. Was ik net thuis, zie ik dat ik een afspraak bij de ortho had staan. In de auto gevlogen en was gelukkig net op tijd. 16 juni krijg ik een beugel

Soms zie je bij de laatste 10 topics zulke gekke dingen staan. Ik zag net een topic over een vinger in de baarmoedermond, bleek het onder de sekspijler te vallen, nou dan weet je genoeg!

Drop, heb je het weekendje overleefd meid?
Zo, heb ik even een tijd bij zitten lezen zeg!

Ik weet nu in elk geval dat je Harrie in de aanbieding moet gooien als je mutsen wilt lokken

Hier een Remma-exemplaar trouwens. Hij is wel eens op een regenachtige zondagmiddag 6 kilometer verderop een zwangerschapstest gaan halen omdat ik in hormonale huilbui dacht dat ik vast niet zwanger was omdat streepje van eerste test kwijt was geraakt (na 3 dagen ofzo).

En opruimen doet hij sowieso wel. Net als schoonmaken en naar de papierbak lopen

Hee Nathje, spannend, een beugel! Ik overweeg het ook wel eens. Heb exact Maxi's gebit en dat wordt zo mooi nu. Ik heb alleen een pesthekel aan pijn en gefrunnik aan mijn gebit, en ik zie behalve hoe mooi het wordt ook de minder leuke kanten.

En ja, grijs, grauw, ongezellig prutweer hier. Maandag is toch al niet mijn favoriete vrije dag, maar dit helpt niet echt.

Inderdaad Drop, hoe was het? Ik hoop voor je dat het erg meeviel!

Wind en familie, beterschap. En hoe is het met je schoonvader nu?

Zo, eerst maar posten nu, ben het even kwijt verder. En pagina teruggaan is geen goed idee, want dan ben je je bericht kwijt, weet ik uit ervaring

Oja, Ely had leuk weekend en Vrolijk kwam met term mopperkamer. Vind ik wel een goeie trouwens!
Mijn motivatie voor een beugel: ik erger me al jaren (zeker 15 jaar) aan mijn scheve tanden. Stel, ik word 70 jaar, dan heb ik nog 40 jaar ergernis voor de boeg. Reden genoeg om gedoe rond een beugel voor lief te nemen en door de zure appel te bijten. (Niet te hard natuurlijk anders valt dat ding eruit, pfff flauw)

Ik heb trouwens voor de cosmetisch optie gekozen, dat wil zeggen dat mijn tanden alleen recht worden gezet maar dat mijn kiezen niet helemaal juist op elkaar zullen staan straks. Had ik dat wel gewild dan hadden er 4 kiezen moeten worden getrokken en was ik zo 1,5 jaar langer zoet geweest. Op aanraden van ortho gaan we eerst de kiesbesparende optie proberen.
Ik hou mijn vent ook trouwens. Na intensieve ziekenhuis-

week met angst, verdriet, hoop, opluchting en blijdschap weet ik zeker dat ik met Aap heel oud wil worden. Ik heb maar geluk met zo'n vent.

Opruimen is trouwens niet zijn sterke kant maar ik zie net als Vrolijk dus nog ontwikkel-mogelijkheden
Ik had die vinger in de baarmoedermond ook al gezien, maar heb er niet op geklikt, ik vermoedde al dat het op de sexpijler stond maar vraag me wel af of het de bedoeling is dat je die vinger er in stopt, of juist niet .

Ik zag gister of eergister ook een topic daartussen staan: Vriend is vreemdgegaan, nu is ze zwanger

Of iets in die geest.

Die heb ik wel even geopend. Lijkt me een van je grootste nachtmerries namelijk.
Ik houd mijn vent ook hoor, ik heb hem uit de aanbieding gehaald. Hij is eigenlijk toch wel leuk, bij nader inzien :-)
Gelukkig maar Morrie!

En mijn nieuwsgierige kant overwon en daarom weet ik dat het topic onder de sekspijler valt. En om je vraag te beantwoorden die vinger is van haar man en hij moet er in (?!)
Ik heb het net zitten lezen nathje. Ik kon het ook niet laten.

Bizar. Als ik dat nu zou doen zou Harrie de baby alvast aaien
Ja, en dan zeggen ze dat sex geen kwaad kan voor je ongeboren kind en je er echtechtecht niet bij kunt komen.

Ik hoop maar dat deze topicmevrouw gewoon een bizarre speling van de natuur is en mijn kinderen niet later in regressiehypnosetherapie een 'pappa mepte op mijn hoofd toen ik nog niet geboren was'-trauma ophoesten
Ik kom duidelijk te weinig op de andere pijlers. Wat staat er allemaal tussen zeg! Ik ben er maar snel weggegaan ander ben je zo een middag zoet met lezen van allemaal prutverhalen.

Zo, ik ga me even nuttig maken in huis. Waar zal ik beginnen? De vaatwasser maar!
Ha, daar was ik ook net mee begonnen! Kwam alleen weer langs laptop na lading glazen in kast te hebben gemikt
Als je eens op Relaties gaat kijken, dan ben je idd zo een tijdje zoet. Wat een verhalen staan daar zeg, als je daar begint te lezen kun je je abonnement op de bibliotheek wel opzeggen, je hebt geen boeken meer nodig. Het ene verhaal is nog smeuiiger dan het andere .
Plurk breekt even in:

*Morrie, ik ben erg benieuwd naar de naam van Schorrie, mag Mille hem op ons septemberforum verklappen:-)?*
Ja hoor, dat mag!

Waarom ben je er zo benieuwd naar?

O ja, en dan vind ik dat Mille aan mij mag verklappen wie jij was op het september 2004 topic
Tjonge Morrie, dan moet ik even heel goed nadenken hoe ik toen alweer heette, ik ben in ieder geval de mama van Gijs, dan weet je het vast weer (en dochter Eline).

En ik ben er benieuwd naar omdat je zo naar een jongen- en meisjesnaam aan het zoeken bent. Misschien schiet er mij een leuke binnen bij het zien van Schorries naam:-).
Misschien weet Mille het nog wel, hoe je toen heette .

Ik zoek alleen jongensnamen he, meisjesnamen hebben we in overvloed, en zelfs al een keuze gemaakt.
Dat wist ik idd. nog Morrie. Klikspaan gespeeld op beide MSN-groepen inmiddels, dus nieuwsgierigheid over nu?
Ach wat lief, Morrie! Japie was helemaal trots dat hij post had gekregen! Liep je daarvoor gister naar de brievenbus? Dank je wel!
Hai meisjes,

Beetje druk hier. Van het weekend een hele leuke avond gehad met Elyane en een paar Cheersdames. Was supergezellig. Verder zaterdag de hele dag gewerkt. Zondag geloof ik niet zo veel gedaan. Beetje bijgeslapen en 's middags een verjaardag. Vandaag weer gewerkt. De jongens zijn nu met Mav de avondvierdaagse lopen. Morgen en donderdag 'mag' ik. Ik ga wel nog sporten straks. Hellup.

Hm, mannenruil. Soms zou ik Mav wel willen inruilen, maar meestal neig ik naar houden. Hij doet meer in huis dan ik en is ook wel leuk met de kinderen. Waar ik wel heel verdrietig van wordt is zijn slechte humeur waar hij wij best vaak last van hebben. Gevolg van dat humeur is dat hij ook heel negatief en boos klinkt en overkomt. Vooral Mootje is daar heel gevoelig voor en moet daat soms heel erg om huilen.

Drop, waar blijf je nou, ik ben ook erg nieuwsgierig naar je weekend.
Aloha, even snel: laptop bijna leeg. Morgen de hele dag de tijd, wel zoon over de vloer, maar verder ook gewoon VRIJ. Heerlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven